「佢條腰有無 22吋呢?」「混血阿妹細細粒,跳得好高!」剛到沖繩著名的 Actor's, 9個廿歲出頭的導師已在排舞室等我們,個個笑容燦爛,長腿瘦腰人勁 fit,暗瘡一粒都無,同日日上網打機瞓覺都仲係熊貓眼的宅型少艾差十萬八千里。點解當日十零歲的我,只識撻喺床睇《澟》漫畫,唔起身跳兩 part舞?!記者、攝影:陳慧敏鳴謝:新華旅行社

日本偶像舞蹈學府

在日本,沖繩除了表示陽光與海灘,就係窮鬼的鄉下地方。今日,或者多咗個,係跳舞好勁的地方。沖繩人生活從來簡單,除了種田捕魚,就是同 friend彈三線琴,唱歌跳舞過日辰。所以日本人都相信,沖繩人的節奏感已溶於血裏,是天生表演分子。Actor's你未必聽過,但肯定知道沖繩出身的歌手都唔好惹。今日都仲有一番地位的安室奈美惠、昔日的 Speed四個、去了台灣做主持的千田愛紗都在此被睇中,那些偶像事務所他們豈不是常來揀蟀?攞定簽名有着數喎?負責人:「是,演藝圈的人確是常來,但望被星探發掘做明星的人其實不多,學生多數寧願加入舞台劇,做排舞老師或做幕後,出路多得很且更專業。好過做星,一百個出去都未必有一個紅得起。」明星跳舞學校以前仲有好多學生專登輟學,全職學舞。現在學校跟島上的國際學校合作,學生繼續讀書,同時日日來上堂,為未來鋪路。

放大圖片
安室奈美惠

安室奈美惠

放大圖片
千田愛紗

千田愛紗

 

3-70歲都學得 放大圖片
<br/>■我同 Liz今日的九位導師,個個青春活力腰圍 22,問你死未?

■我同 Liz今日的九位導師,個個青春活力腰圍 22,問你死未?

「我們由最基本的開始吧!」我們的導師由 18-22歲,但多數 7、 8歲就來上課,到今日起碼練舞 7-10年了!入學頭幾堂乜都唔教,淨係學 Un身 Un勢。吓, Un腳?我好熟啦!我一掌推了 Liz出去上堂,自己躲在後排氣聚丹田大髀收緊 UnUnUnUnUnUnUn。原來全身 Un個五分鐘,腰肚大髀都無力!剛開始學舞的 Liz話:「在香港學舞多數目標為本,一隻一隻歌排好俾你練,唔練十年八載,俾首新曲你真係會唔識跳。相反這裏淨係教你讓身體跟住節奏郁,完全無譜,基本功打得好,追住音樂已識扭,以後學乜都易好多!」學校收生限制 4-22歲,學費每月 21,000日圓(約$1,830)。但參加旅行團就 3歲到 70歲都得。

放大圖片
■雖然暑假短短學得少少,但若然在此識番個靚仔/靚女……

■雖然暑假短短學得少少,但若然在此識番個靚仔/靚女……

放大圖片
■每一下彈跳跑同轉身都充滿力量。現場看,比睇過好多綜藝節目的 dancer更有感染力。

■每一下彈跳跑同轉身都充滿力量。現場看,比睇過好多綜藝節目的 dancer更有感染力。

 

放大圖片

 

a. Actor's地址:宜野灣市大山六丁目 3番 3號網頁:http://www.actor-s.org

啤酒一日大學 放大圖片

 

繼續暑假遊學團!既然有靚水,沖繩啤酒都好出名。 Orion啤酒廠都辦了一日大學,第一堂課,釀酒過程你或看了瞌眼瞓,然而如何嘆一杯靚啤酒?例如啤酒杯只可風乾不可抹乾,啤酒溫度要在 6-8℃最好味,或者啤酒同泡停在 3/7分界是為美味黃金比例你又知唔知?學「海」,果然無涯呢。

放大圖片

 

b.オりオンビール名護工場地址:名護市字東江 2-2-1網頁:http://www.orionbeer.co.jp

街市早餐: C朗吞拿魚開邊 放大圖片
■新鮮生蠔約$17/隻

■新鮮生蠔約$17/隻

有一件事,我趁沖繩之旅最後一份稿,攝位都要寫。就是晨早去 Lyumachi魚市場食早餐!我知道,這已是旅客們的指定行程。魚市場晨早 6時最多人,街坊 7點半就去買餸煮飯。放假嘛,餓過龍的我們 8點半才到,市場幾乎已收檔。隔籬街還有一兩檔在鮮炸墨魚,買完一轉隔一陣又收檔。好在預約了的阿伯留了條重磅過 C朗好多的巨型吞拿魚等我們。老闆一句:「易箍唷!(開始啦!)」手起刀落,批頭批尾左一刀右一刀,將滅火筒咁大條魚開邊,片出魚腩,分出幾十碟任食。自己來的話,在這裏買魚腩一般約$90一大碟,都有成三十多件。我們旅行團特別安排,切一條巨型吞拿魚任食。入口果然鮮香味美,食到個個吽吽哋時,老闆:「介紹你哋我最鍾意的食法!」捧出大支沙律醬將魚生完全掩蓋,魚生變了白色一嚿雪米糍,女團友嚇呆:「吓,咁肥?」食落,滿嘴沙律醬!看見嘴歪的我們,老闆無端端哈哈笑:「你班人淨係食慣醬油呀!魚生仲有好多食法 o架!」

放大圖片
■即製新鮮便當只$44/盒咋!

■即製新鮮便當只$44/盒咋!

放大圖片
■岩手縣魚子$44/盒

■岩手縣魚子$44/盒

放大圖片
■ 10分鐘,巨魚被開成一&#22207;&#22207;,等待被我們瓜分。

■ 10分鐘,巨魚被開成一嚿嚿,等待被我們瓜分。

放大圖片
■老細說這是他最愛的吃法,恕我不懂欣賞,還是清清&#21707;配醬油好&#21874;。

■老細說這是他最愛的吃法,恕我不懂欣賞,還是清清哋配醬油好啲。

放大圖片
■八點幾,來的大抵都是遊客,當地人早就買好&#39224;返歸等煮飯了。

■八點幾,來的大抵都是遊客,當地人早就買好餸返歸等煮飯了。

放大圖片
■今日的主角就是這條 120公斤重磅過 C朗多多聲的拿魚。睇魚頭大過人頭!

■今日的主角就是這條 120公斤重磅過 C朗多多聲的拿魚。睇魚頭大過人頭!

 

放大圖片

 

c.Lyumachi魚市場地址:那霸市港町 1丁目 1番地

平食放題:$260蟹鍋 放大圖片

 

要方便 shopping,當然最好住國際通。我們住的其中一家 Station Makishi酒店就在國際通的盡頭,企企理理,又唔貴。而且頂層的 Clife餐廳,有 270度落地大玻璃,可以邊食飯邊望到那霸市的夜景。餐廳提供的地道沖繩菜式也多,還有抵食海鮮火鍋,最近推出的蟹鍋限時套餐, 60分鐘裏有蟹粥、蟹湯、蟹壽司、蟹春卷等,每位$260起。如此價錢如此質素同環境,又好抵喎。

放大圖片
■嫌套餐唔夠食?加錢&#39224;都不貴,你睇 Liz幾狼?

■嫌套餐唔夠食?加錢餸都不貴,你睇 Liz幾狼?

放大圖片
■四人份雜錦海鮮船約$1,045

■四人份雜錦海鮮船約$1,045

放大圖片
■每人一隻的新鮮帶子。

■每人一隻的新鮮帶子。

放大圖片
■新鮮藍子魚極鹹,要配豆腐同食緩和鹹味。

■新鮮藍子魚極鹹,要配豆腐同食緩和鹹味。

 

放大圖片

 

d.Station Makishi地址:那霸市安里 1-2-25住宿:酒店住宿每晚每日約$740起網頁:http://www.hotel-makishi.com

Travel Memo

持 BNO或特區護照免簽證。日本領事館: 2522 1184新華「沖繩日語、舞蹈、空手道 8天體驗之旅」( JASB08SD),團費$19,888起。新華旅遊: 2722 2888100日圓約兌 8.7港元(文中價錢已折算港元)100V,兩扁腳插座

Dance! Dance! Dance! 放大圖片

 

溫馨提示:Lyumachi魚市場隔籬樓梯上 2樓就是熟食中心,有日式同中式料理店,揀好海鮮,上樓就可以煮來吃。

放大圖片

 

日本 沖繩下周有雷雨, 27-29℃


■望着她們由體內爆發開來的跳躍力,還有臉上滿足的笑,感染到我都想笑。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()