郭政鴻一家三口由鑽石山搭的士到觀塘。落車後郭不時整理口罩,更替前妻挽手袋,之後就在馬路邊等候過對面馬路,到中旅社辦理證件。
封面故事
郭政鴻翻兜前妻生埋女
2009年09月18日
三年前自稱失婚的 45歲郭政鴻,在《古靈精探 B》中,飾演對新、舊女友同樣難捨難離的好男人張正義。現實中,全人類認定他和滕麗名感情穩定之際,近日本刊發現他暗地裏翻兜前妻,二人共賦同居外,更育有一名九個月大的女嬰。離奇做咗老竇的郭政鴻,更在藥房買壯陽酒補身,似有添多名之意。
周三( 16日),郭政鴻一家三口,到中旅社為女嬰申請回鄉卡,其間見記者影相,郭即李小龍上身,瞪大眼指實記者:「我唔會答你!」
癡心再次錯付,難怪滕麗名心死說:「我同佢畫清界線!」
自 06年與內地妻子李欣穎離婚後,一直宣稱單身的郭政鴻,跟當時剛與魏駿傑分手的滕麗名,因拍《野蠻奶奶大戰戈師奶》戲假情真。短短幾個月,二人被傳媒拍得親密參加婚宴及在車廂親熱互啜。至去年中,郭政鴻更被本刊斷正,到滕麗名在清水灣新居落簾短敘。雖然二人冇正式承認戀情,但情侶關係早已是公開秘密。


郭政鴻與前妻李欣穎 03年結婚,不過 06年,郭向傳媒自爆與前妻性格不合離婚。《蘋果日報》圖片
 
9月 16日︰包到冚出街
周三( 16日)下午 2點,郭政鴻一家三口一齊離開鑽石山寓所。戴晒貨車帽和口罩的郭非常小心,拎住 BB車起勢咁行,與身後抱住女兒的前妻隔了四五個身位。

抱女嬰攞回鄉卡
正當外界一致認為郭、滕打風打唔甩,本刊卻收到消息,指郭政鴻近日被人多次目睹與一名操普通話的女人以及一手抱女嬰,在鑽石山有 23年歷史的龍蟠苑居屋同住。「郭政鴻每次出入都好小心,就算落街買嘢都要戴口罩 cap帽。試過有鄰居同佢打招呼,佢望都冇望人就粒聲唔出行咗去。至於個女人呢,可以成個禮拜留喺間屋唔出街,可能係要照顧 BB啩!」有鄰居爆料。
周三( 16日)下午兩點,本刊發現郭政鴻和一女子及女嬰從龍蟠苑步出,乘的士到觀塘中旅社。現場所見,戴上 cap帽口罩的郭政鴻,為防身份暴露,與抱着女嬰的女子一直保持距離,不時將口罩扯高,四處張望,警戒性極高。至於與郭政鴻同行的女人,樣貌與她的前妻十分相似,相信她便是 06年,郭政鴻宣稱與她離婚的李欣穎,只是她身形比結婚時肥了一個碼。


過了馬路後,郭亦刻意與前妻和女兒保持距離。
 
到達中旅社後,郭先行到櫃枱登記攞籌,而前妻和女兒就坐下等候,其間 BB不停郁來郁去。


為了讓職員識別嬰兒身份,身為父親的郭終於親手抱起 BB到櫃枱前,不過郭卻全程戴上口罩。

女嬰名叫郭×欣
在中旅社等候辦證期間,郭政鴻明顯放鬆戒備,主動在前妻手中抱回女嬰,更高舉女嬰讓辦證職員核對身份。當時記者發現回鄉卡申請表中的申請人姓名清楚寫上郭×欣,相信女嬰是郭政鴻的女兒。
其間,記者聽到郭政鴻向職員表示希望替女兒申請快證,然後對着前妻說:「你係咪十月七日?」前妻以半鹹淡廣東話說:「係呀,十月七日!」郭對職員說:「咁唔使申請快證喇。到時攞卡,使唔使我哋兩個一齊嚟?」「你哋是但一個嚟就得嘞!」職員說。


耷頭走人
完成辦理手續後,郭政鴻抱住女兒先行離開中旅社。
 
遞 B速逃
記者上前訪問,郭立即將女兒遞俾前妻,搞到 BB件衫扯起,之後,他更一支箭颷入商場中,與妻女各行各路。
 
滕麗名前男友魏駿傑去年初被揭與 20歲學生妹在重慶結婚。當時滕亦故作大方話會去飲。

郭狂躁唔認女
郭政鴻辦完手續,三人欲離開之際,記者上前訪問,兩人錯愕即時彈開。向來態度友善的郭政鴻忽然李小龍上身,邊行邊厲着記者。
記:郭政鴻,呢個 BB好得意喎!係你 o架!
郭(驚青嚇窒):唔係……呢個係我……我……我屋企人個女嚟 o架。
郭隨即將 BB遞給前妻,急速走入商場內,表現慌張失措。記者緊隨其後繼續追問。
記:有街坊見到你哋一家三口住喺龍蟠苑喎?
郭:唔係……
記:佢係咪你前妻?
郭:唔係……
記:咁你同滕麗名依家係咩關係呀?
郭:我由始至終冇認過同佢一齊!
記:咁你依家係單身定結咗婚?
郭:我唔會答你!
記:我哋知道小朋友申請回鄉卡要父母陪同 o架喎,你係咪佢嗲哋?
郭(狂躁地指實記者):點解會咁樣 o架,好過分,你哋唔可以咁樣。
記:個 BB女姓郭嗰喎!
郭:我屋企人嚟,唔係我,唔關我事。
記:結婚生仔係開心事,點解唔公開?
郭:唔關我事!你要理解一樣嘢,呢個唔係我嘅,我乜嘢都唔會講。
郭之後急速跳上的士離去。
另一邊廂,郭的前妻在等的士時將太陽帽拉到低無可低。記者問她有關小孩身份和是否與郭政鴻復合等問題,她刻意提高聲線,猛說:「唔係,唔係,唔係!」之後,一手抱 B一手挽住 BB車,狼狽乘的士離去。


被郭拋下唔理,前妻只好獨力一手抱住女兒,一手托住 BB車上的士。
 
郭卻雙手空空等的士,並對記者唔認剛才為女兒辦回鄉卡。

壯陽酒催谷
一直竭力不想妻女曝光的郭政鴻,平時極少機會一家三口現身,今次因女兒申請回鄉卡,需由父母陪同,郭政鴻隱藏多時的秘密才得以面世。本刊連日在其寓所等候,發現三人即使住在同一屋簷下,郭政鴻和前妻只會在不同時間出現。當郭不在家時,前妻便會帶 BB到附近公園玩耍;相反,郭政鴻平日到附近商場飲茶,亦只會一支公嘆足兩個鐘。
上周六( 12日),記者目睹郭政鴻在飲完茶後,到附近藥材舖,直入舖內擺放藥酒的位置。記者以顧客身份在旁聽到郭政鴻指着其中一瓶寫着「三鞭回春酒」問職員:「呢枝幾錢?」店員回答他:「$2,600。」他說:「有冇細樽啲,幾錢?($1,800!)俾樽細嘅我!」付錢後郭徑自拿着回春酒返家。
根據店員說,郭政鴻是該舖熟客仔。「佢成日嚟幫襯,不過買三鞭酒就係第一次。(啲酒有咩功效?)咁梗係用嚟壯陽啦,仲可以醫腎虧。每晚飲一小杯,老虎都可以打死幾隻呀!」已有一女的郭政鴻,似乎想嗱嗱聲追多名喎!


9月 12日︰孤獨飲茶
上周六( 12日),約下午三時,郭一支公離開寓所,到隔籬的荷里活廣場的聯邦大酒樓嘆茶兩小時。
 
填飽肚後,郭就到商場的藥房幫襯,一支箭行入擺藥酒的貨架,相當熟路。之後更買了一酲價值 1,800元的三鞭回春酒。
 
買三鞭酒壯陽
郭政鴻買的三鞭回春酒,主治陽萎及早洩,能調節體內賀爾蒙之分泌,成分有鹿尾巴、海狗鞭、梅花鞭及曲鞭等。
 
買完大補酒,郭就去了百佳超級廣場買餸。其間到魚檔揀魚時,職員建議他買約一斤的海斑,他立即耍手擰頭說:「一斤邊食得晒!」


 
飲咗補酒至咁精壯咋!(設計對白)

Blog露分手玄機
以郭政鴻手抱的 9個月大女兒年紀推算,估計他和前妻行埋已年半。「郭政鴻一向好少提私人嘢,就算同阿滕拍拖都從來唔高調。因為佢喺呢行捱咗廿幾年,到呢幾年先彈起,好大程度係因為佢同阿滕拍拖之後,形象好咗,啲人受吖嘛!」知情人士說。
七月初,滕麗名在自己的 Blog中,一篇名為「他」的文章中自爆失戀。當中提到「今天我的感情世界重回一片空白,我依然等待他的出現……我只希望跟他的世界有裏沒有背叛、出賣和欺騙,只有信任、分享和愛護……」字裏行間顯示與郭政鴻感情出現問題。記者曾經就此問過郭政鴻,他即時為自己解話:「佢係咪講以前嘅歷史呀?個個就以為係我,其實係誤會,冇分手……好朋友、好同事點會分手。可能係佢拍完《掌上明珠》,某程度上覺得好失落好空虛。總之我會諗辦法番佢開心。」雖然郭政鴻努力修補和滕麗名的關係,但二人分手已是無可避免的事實。


同佢畫清界線!
 
寫 blog爆分手
滕麗名於 7月 2日,在 blog上以「他」為題,宣告單身,卻沒有交代分手真相。


 
自 06年傳緋聞後,郭政鴻同滕麗名每次出席公開場合,都不避忌公開耍花槍及晒幸福。去年《桌球天王》拜神儀式,滕表示撞鬼,郭更親熱攬住她話幫佢壓驚!《蘋果日報》圖片

滕:點嬲人哋都唔會痛!
就郭政鴻翻兜前妻及有一名女兒之事,記者訪問滕麗名,她在電話中以佛偈暗示已和郭政鴻一刀兩斷。她說:「我以前冇話過同佢喺埋一齊,依家更加唔會話喺埋一齊啦……我同佢已經畫清界線啦!總之緣份嘅嘢,你愈緊張,就愈得唔到。你唔緊張咩,佢愈飛埋嚟!我唔會要求人俾咩我,因為咁樣會好辛苦。(你哋點解會分手,係咪因為第三者?)我依家讀緊《心經》,佛家有一種叫求不得之苦,即係話就算你點嬲一個人,人哋唔會痛。咁不如放開啲,大家都會好過啲!」
滕麗名和魏俊傑的九年情,最後敗給國產小花,如今歷史再度重演,郭政鴻與廣州小姐冠軍名銜的前妻復合, 33歲滕麗名肯定好 hurt!


9月 16日︰聞舊愛有 B即撇
下午 3時,化上淡妝的滕麗名離開清水灣寓所,問她知否郭政鴻與前妻復合及秘密生 B女一事,她一概笑而不答。為盡快避開記者,她從乘客位上車。
 
上車後,滕麗名即變臉,並坐回司機位,更飛車極速離去,撇甩記者的追蹤。

前妻大起底


郭政鴻前妻李欣穎,原名李麗,今年 35歲。出生於北京,是北京中國戲曲學院表演系的高材生。 95年,李隻身到廣州參加有廣州小姐之稱的「美在花城」大賽獲得冠軍,她獲勝後說:「我是在舞台上長大的。」可惜她拍過數部電視劇後就退出幕前, 99年在朋友介紹下認識郭政鴻, 03年結婚。據知她現於演藝學院中國戲劇系授教。
捱咗 23年 靠緋聞上位
今年 45歲的郭政鴻, 83年入無綫做龍虎舞師,當年月薪三萬,非常風光。兩年後參加《第四屆新秀歌唱比賽》(冠軍為杜德偉),可惜未能入決賽,不過,卻因而被導演睇中,演出電影《豬仔出更》。自此郭轉行做演員,更成為無綫藝員進修班學員。郭加入無綫 23年,起初是三、四線演員,自拍《野蠻奶奶大戰戈師奶》與滕麗明撻着後,人氣急升,更躍升為二線男主角,劇集一部接一部。

拍劇撻着
06年尾,與滕麗名拍《野》劇,其乸型設計師角色十分出位,他與剛和男友魏駿傑分手的滕麗明撻着,戲假情真。

Blog爆戀情
08年 3月,郭政鴻與滕麗名拍住拖面貼面出席戲劇組總監梁家樹大女婚宴,冷不提防被阿姐在 blog上公開照片,才令戀情曝光。

香閨短敍
08年 4月,本刊拍到兩人前後腳,在女方的村屋短敍,全屋更落晒窗簾。同月,又被傳媒拍到兩人在車廂又喊又咀,女方欲拒還迎,之後滕更送男友返歸。

真情熱咀
同年 10月,兩人在新劇《桌球天王》中飾演情侶,阿滕不但為郭政鴻搽太陽油,兩人更奉旨拍咀戲。

大耍花槍
09年 2月,兩人同上《獎門人》,被志偉公然催婚,滕麗名雖口硬拒認拍拖,但卻不避嫌為男方抹去臉上忌廉。

諗計箍煲
今年 7月,滕麗名突然在 blog上自爆分手,郭政鴻笑笑口話︰「冇分手,好朋友、好同事點會分手。」更表示有責任為她處理情緒問題︰「佢話點就點……實會諗辦法令佢開心。」


拍劇撻着


 
Blog爆戀情


 
香閨短敍


 
真情熱咀

拍檔唔知︰郭政鴻有 B
郭政鴻突然有 B比《古靈精探 B》劇情更峰迴路轉,難怪同劇演員都懵然不知。

劉玉翠:擔心滕滕
「平時同佢(郭)食飯都有吹吓水,但未熟到講私人嘢。佢與前妻復合同有 BB都係一件開心事,但我就擔心滕滕多啲,之前同佢合作《師奶股神》,嗰時話佢同郭政鴻拍拖,見佢都好開心,依家佢點算呀!」

胡定欣:佢未離婚咩?
「我冇見過有女性嚟探過佢班呀。吓!佢有個 B?乜佢唔係離咗婚咩?我真係乜都唔知,不過佢係一個好勤力嘅男人!」

羅敏莊:我就選擇坦白
「政鴻同我哋講佢冇拍拖 o架喎,仲話自己守身如玉,係花仔。個 BB有幾大呀?同前妻復合都係好事,佢係好人嚟嘅,每人都有唔同處事方式,我就選擇坦白。」

娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★
科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★
明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 過期 週刊 及 雜誌(4-6月刊)★ 過期 週刊 及 雜誌(6月-8月刊)★ 過期 週刊 及 雜誌(4-9月刊)☆

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()