今年貿發局嚴禁o靚模喺書展搞簽名會,有人指係浸大咪神Carol玩冰陀衰家,仲引發百果園E神DaDa陳靜同Carol隔空罵戰。其實邊個衰都好,o靚模冇得入會展已經係事實,與其嘈交不如諗吓有咩辦法突圍仲好啦!
媽咪姐數數手指,今年約有三十幾個本地o靚模出寫真集,競爭咁大唔自我做宣傳拉客真係唔掂。據知幾間比較大嘅模特兒公司或者人氣較紅嘅o靚模都已經度晒計做宣傳。Rainbow同一班師妹組成嘅「Donut」,書展期間就會喺附近大派donut。而澳雪女Cat同翻版徐子淇Debby以及其餘3o靚模就會喺萬人空巷嘅旺角西洋菜街做宣傳。


咪以為佢哋得把口講,原來好鬼認真,早幾日呢兩班o靚模去現場視察環境兼做埋預演。當日雖然Rainbow冇到,但Ar Yu、Sweet同Vilian喺10分鐘內已經俾人搶晒五十幾個donut。而翻版徐子淇Debby同Kinki亦令旺角街頭氣溫上升,因為佢哋以「愛的抱抱」同錫錫嚟冧宅男。
波大冇腦?超錯囉!次文化堂社長彭志銘亦認為貿發局今次決定係超錯:「班o靚模書都未出、審批都唔使就ban咗佢哋,係以形象入罪。況且冇理由俾人賣又唔俾人宣傳嘅!」

《Inside》妄攝寫真集
女主角:Iris、Kinki、Norain、Cat、Debby(Pure Models LTD)
$98
全書128頁
發行商:青揚出版社
同期推出Debby比堅尼滑鼠墊(會展有售)及T恤(Life時裝店有售)

《Summer Diary》夏之日記寫真集
女主角:Vilan、Ar Yu、Irene、Rainbow、Caroline、Sweet (HK ModelHouse )
$ 88
全書136頁
發行商:AIE Group LTD

群模對策
AngelaBaby 《Paradise》

$138
全書300頁
發行商:真源
Baby遭拒絕入場舉行簽名會,佢大叫無辜,「好無奈!啲評審都唔明我寫真內容,我要簽一本送番畀佢哋,證明我嗰本唔係低俗嘅圖書,唔係不雅嘅書刊。」工作排得密麻麻嘅Baby,已鐵定下月24日於海港城為告別寫真集舉行簽名會。

周秀娜《Les Vacanccs d' Amour Chrissie》
$128
全書188頁
發行商:紅出版
今年落重本飛往蒙地卡羅取景,更使出奇招「3D洞房」藍光高清碟,面對大會禁o靚模簽名會,Chrissie一於冇有怕,「我反而多謝貿發局幫我宣傳,我不會對號入座,相信貿發局不是只針對我一個。出版商都想宣傳本書,如果不可以在書展舉行簽名會,可能搵其他商場。我喜歡出席書展,但我不會硬闖,唔想將事情搞大。」

浸大咪神Carol楊梓瑤 《Huge》
$98
全書148頁
發行商:青揚
未出寫真集就已經來勢洶洶嘅浸大咪神Carol就表示,冇得入場搞簽名會,怕會影響銷量,不過都另有對策,「書展嗰幾日我諗住以讀者身份入場,睇吓銷量好唔好,佢話唔俾開簽名會啫,冇話唔俾我入場嘛。」


Kinki同Debby異口同聲話只要fans支持佢哋嘅寫真集,就會送上愛的抱抱,睇佢兩個攬仔攬得幾興奮,搞到男fans Odem好尷尬,要交叉兩手護體防襲咁款。


Kinki同Debby喺旺角最多人流嘅西洋菜街高舉自己嘅寫真靚相,吸引男fans。


唔止男fans有得抱抱,女fans仲送埋香吻㖭!


有唔少人唔知咩事就爭住攞donut,不過半百個donut唔使10分鐘就已經派晒。


冇得入場簽名宣傳,「Donut」其中3位成員Ar Yu(左)、Sweet(右)同Vilian(中)就喺灣仔天橋派donut,為寫真集做勢。


除咗派donut,仲派埋Poster,成功吸引兩位男士嘅目光。


「Inside」寫真集5位女主角7月17日將會喺旺角西洋菜街「Life」時裝店搞簽名會。


Die heart fans阿銘
阿銘支持咗Debby已經好幾年,除咗會捧場買寫真集外,凡係有Debby嘅地方佢都會現身支持。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()