Wii遊戲《New Super Mario Bros. Wii》去年12月在日本推出時,首周賣出逾93萬隻,到今年3月底全球總銷量更超過1,470萬隻,世界各地反應熱烈,今日終於推出繁體中文版。今集遊戲新意甚多,兼可應用到Wiimote的體感功能,但更驚喜係香港任天堂安排到真人版Mario同「Mario之父」宮本茂出席一齊玩,呢位神級製作人第一次到港咋!


分享歡樂

25年前在紅白機上推出的初代《Super Mario Bros.》,相信大家都有玩過,本地坊間更稱為《孖寶兄弟》或《頂龜》,亦係「Mario之父」宮本茂其中一套成名作。兩星期前宮本老師在美國E3上台示範將於來年推出的《薩爾達傳說:天空之劍》,今次到港就講開發《New Super Mario Bros. Wii》嘅故事同打機心得。佢話開發遊戲時係想任何玩家都可以開心地享受遊戲同溝通,所以今集加入泡泡功能,在多人模式時唔識玩某一關,就可以匿入泡泡由同伴帶住行,唔怕玩家們的Level高低不同而影響遊戲性。


宮本老師表示未試過由頭到尾打爆《New Super Mario Bros. Wii》,但開發時每關都打過無數次。


如果玩同一版時連續失敗多次,Luigi就會自告奮勇出場教大家玩。


初次近距離見到宮本老師,估唔到佢真人相當玩得。


最多支援到4P,難怪連Mario都要爭住同姐姐齊齊玩。

4P協力

《New Super Mario Bros. Wii》今集支援4人模式,可以4個朋友齊齊玩。同時加入唔少協力模式提升打機樂趣,例如用騎膊馬形式頂磚或在高角度掟雪球,又可以踩在同伴頭上跳得更高,甚至乎當同伴食咗螺旋槳蘑菇時,順道搭「免費機」升天;不過要留意嘅係同伴掟出龜殼會傷到自己,合作時都要小心整傷。另外,今集還有特別設計,如在同一關卡失手8次,Luigi會挺身而出示範到終點的方法;而集齊每關3枚隱藏金幣,更可欣賞到收錄超級技巧的影片,任何Level的玩家都可樂在其中。

體感過關

除咗前面講過嘅螺旋槳蘑菇,今集另外加入兩種新蘑菇提升Mario嘅能力,分別係企鵝蘑菇同冰凍蘑菇。

前者食咗就會化身造型好Cute嘅企鵝Mario,可以在水中或冰上自由行動;而冰凍蘑菇就可以令對手結冰然後掟走,玩落都幾得意。

今集不少情況都應用到Wiimote嘅體感功能,如要發動螺旋槳飛天時,就要先搖一搖Wiimote手掣,如遇到場景上需轉動螺絲或轉動升降台,都靠晒Wiimote,在傳統橫向玩法加入唔少新鮮感,Wii機主冇理由唔買番隻看門口。

《Super Mario Galaxy 2》期待中文化

下一隻中文化Wii遊戲會係邊款?暫時未知,不過宮本老師就話1個月前在日本上市嘅《Super Mario Galaxy 2》就正進行中文化,按今次本地化嘅速度去推斷,應該年底先有得玩。《Super Mario Galaxy 2》比起兩年半前嘅第一集,製作得更成熟,控制Mario騎住Yoshi穿越各行星版圖進行大冒險,在日本甫推出就大獲好評,絕對係值得期待的中文版Wii遊戲。


新推出彩藍及桃紅兩色Wiimote。售價:各$299

彩藍桃紅Wiimote新登場

遊戲支援4打,香港任天堂都順便推出新色Wiimote手掣引你買多兩個。新色Wiimote手掣分別有彩藍同桃紅兩色,跟《New Super Mario Bros. Wii》中文版同日有售,到時一人一個唔同顏色手掣就唔怕撈亂。

遊戲資料

類型:動作

開發:Nintendo

平台:Wii

推出日期:已推出

售價:$399

網址:www.nintendo.com.hk

撰文、攝影:布偉倫

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()