《敗犬女王》最佳拍檔阮經天、楊謹華,除咗登台拍廣告有錢齊齊搵,仲一先一後發生爆房醜聞!
先講阮經天。有熱心市民報料,响 2月 28日朝早 6點,親眼見到阮經天同妙齡長髮女子,現身台中五星級酒店,阮經天負責攞身份證登記,之後碌卡俾錢攞鎖匙帶女上樓爆房。+ ]2 q: c( H! J) x
冇相為證,但阮經天承認一切罪名,並解釋同女方「同房不同床」。, C5 c9 E/ \2 w# [' p" @' m  s
" B; K; e3 x2 y- c! ^( t* ^9 K( X

代友開房8 r3 n, o1 Z0 M7 O( T( h
「那天我和一群朋友到友人開的 Lounge,大家玩到凌晨 5點多,我朋友請我先帶他女朋友去(酒店),他跟其他朋友再喝一下就來。我開的是有客廳的套房,我睡客廳,他們睡房間。如果真的要幹嘛(偷食),我會笨到用自己的名字和信用卡嗎?」$ x2 O9 ?. S( h) Z+ c1 h' G/ C


事件曝光後,阮經天第一個出席嘅公開活動係嚟香港,訪問期間皮笑肉不笑、冇晒心情嘅阮經天,承認所有嘅錯,都係男人嘅錯,仲話今後唔再回應爆房事件,唔想令女友更難受喎!唉!早知今日又何必當初呢!& u% h. m5 S% W5 `

阮經天、許瑋甯拍拖一直死口唔認,反而今次事件令雙方關係公開化。8 y: h# Z+ d& i' d" n2 k" @

: s& }/ I$ u6 ?6 c" W! P
傳出爆房醜聞第二日,許瑋甯被記者重重包圍,把口就話原諒男朋友,但佢嘅 facebook個人資料,就將感情狀態由「穩定交往中」變成「一言難盡」,女人通常都係口是心非!% }0 x% z7 p3 M1 Q/ l# [
0 g2 v- U- i' n- G5 y; J0 Z
三宗罪
解釋似掩飾,江湖傳聞佢女友許瑋甯全部聽唔入耳,原因係「捉姦」當日,阮經天同公司請喪假辦理外公身後事,點解奔喪變開房呢?阮經天本身係台中人,點解唔返屋企瞓?仲有,阮經天曾經俾前女友踢爆一腳踏兩船,對性事極度苛索,種種跡象顯示,無偷食、無人信!
f罪無可恕,阮經天相當自責:「我錯得很離譜,(要怎樣彌補?)目前為止我也不知道,但是她(許瑋甯)是我的一切……為了沒有回家的事情(深呼吸)覺得有點過分……不管別人怎樣說,對我來講都不重要,最重要的是許瑋甯一個。」' F9 ?' ^: b& [& p
玩到唔識返屋企,阮經天「犯了天下男人都犯嘅錯」,至於拍檔楊謹華,涉嫌連環暗溝兩男,狼虎之年,仲衰。

0 C+ t$ j  T' `* O' R" s# ?/ [% l# A
25/2
第二朝要去新加坡做宣傳嘅懷秋,攞住大箱行李上的士,再叫司機將車直接駛入楊謹華屋企停車場,同女友見面唔怕俾人發現。


楊謹華曾經試過姊弟戀,對方同樣細自己五年,所以佢同懷秋,撻着唔出奇!: V3 s8 q& X. g6 n; R
$ C2 z- l! O7 m8 z
老嫩通殺
同樣由熱心讀者提供消息,佢話大年初三,見到楊謹華坐住銀色波子,同年約三十多歲男子,入咗台中一間情侶酒店,由於無晒房,兩個唯有轉場尋開心。& D1 `& `/ l+ ^6 d5 B% Q* T% N
新正頭同「波子男」爆房,但另一邊廂,楊謹華居然老嫩通殺,暗地撻着比佢細五年、組合「大嘴巴」嘅懷秋。
有四分一韓國血統嘅懷秋,出發去新加坡宣傳前一晚,攞埋行李 call定的士,連人帶車駛入楊謹華香閨短聚,開心完一晚,第二朝懷秋再出發去機場上機。
兩段緋聞,楊謹華強調唔識「波子男」,發誓年初三人在台北,至於姊弟戀,楊謹華形容同懷秋係好朋友,反而「大嘴巴」成員就攞佢哋開玩笑:「懷秋跟敗犬(楊謹華)是常用舌頭的朋友,因為他們無話不聊!」超爛 gag!
/ L' i2 p: M" A/ e( ]
26/2
男友飛咗,戴軍帽嘅楊謹華,到懷秋媽媽所開嘅韓國餐廳打躉,兩個女人仲鬼咁好傾,婆媳相處完全冇問題。


舊年 5月,楊謹華同懷秋傳出姊弟戀,出街拍拖鍾意叫埋化妝師好友做電燈膽,方便掩人耳目。

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 stacylife 的頭像
    stacylife

    明星靚相大分享☆

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()