楊怡阿佘終極對決 《宮》結局獨家連環畫面
2009年11月27日
《宮心計》本周大結局,上周平均收視依然維持 35點,揮低《巾幗梟雄》榮登今年劇王。為推高收視,《宮》劇將於本周六、日連播四集,一眾演員更會在荃灣愉景新城與觀眾齊齊睇結局,乘機造勢。
在結局篇中,麗妃楊怡繼續殺得性起,差不多每集都有人被她害死,先有毒殺賢妃李詩韻,後有扑濕太后韓馬利,最後就連奸臣李國麟亦被她隊冧。不過奸人當然冇好下場,與德妃阿佘冇 friend做之後,楊怡原本連好姊妹亦唔放過,打算在她的粥內下毒,但最終事敗,被皇帝陳豪打入冷宮。失勢楊怡變得癡癡呆呆,更阿佘上身向人宣揚「三好」精神。做盡壞事居然唔使死,監製梅小青對楊怡都算「做好事、存好心」。
33集  29/11周日 楊怡發狂插死李國麟
楊怡以為陳豪已被馬元贄(李國麟)殺死,一心靠攏李,誰知此時陳豪連同杞王帶兵殺入京。楊怡自知大限將至,欲叫李帶她走,但李國麟卻嫌她「佗手 lung腳」,一口拒絕之餘還揶揄她自己「攞嚟衰」。七孔生煙的楊怡把心一橫狠心將李國麟刺死。


大難臨頭,李國麟打算執埋包袱搵碇匿,與他蛇鼠一窩的楊怡苦苦哀求他帶自己走,但李卻一副「睬你都傻」模樣。
馬大將軍,你帶埋本宮走。
帶你呢個女人上路,咪盞佗手 Lung腳,唔好煩本將軍,放手!
 
面對楊怡又拉又扯,李國麟非但冇心軟,還兜把星了楊怡一巴。

你搞出咁多事,就想一走了之?
 
趁李國麟離開之際,楊怡用劍偷襲他,善惡到頭,一代奸臣終死於非命。
馬元贄,你個閹人!連本宮都夠膽打,呢一劍就要你記住打本宮嘅後果就只有死,你上路啦!
你好狠呀!
 
娘娘,你見點呀!
仲話咩大將軍,點知輸俾我呢個女人呀!

33集  29/11周日 楊怡落毒害佘
陳豪回京,楊怡心知自己難逃一死,打算搵阿佘墊屍底的她,在阿佘的粥內下毒,但她卻被近身侍婢飛燕(陳自瑤)出賣。輸得徹底的楊怡最後被打入偏僻的紫微宮,更失心瘋誤以為自己是劉三好,向迷途小宮女宏揚「三好」精神。


阿佘被軟禁在德妃宮,靜心養胎,誰知楊怡早已派人在其粥中落毒。楊怡仲特登走去阿佘面前,講明自己下毒一事,明玩挑釁。
 
碗粥有毒?
劉三好,你蠢純咗成世 o架啦,今次可以喺死之前聰明番一次喎!
 
劇情一轉,陳自瑤忽然向陳豪下跪,揚言自己已棄暗投明,冇依楊怡吩咐向阿佘下毒,望陳豪寬恕。
皇上,德妃娘娘並冇服毒呀!奴婢冇聽麗妃娘娘吩咐落毒,求皇上恕奴婢死罪。
皇上,你嚟得太遲喇,劉三好已經服咗毒,你等住同佢收屍啦!
 
被打入冷宮而瘋癲的楊怡,惘想自己係劉三好,叮囑迷途小宮女要緊守「三好」精神。
姐姐係德妃,叫做劉三好,宮中人人都讚本宮賢淑厚德,善心行人 o架!

32集  29/11周日 楊怡扑濕馬利
楊怡為嫁禍阿佘,轉移向太后韓馬利下手,先在其藥中落毒,繼而用青銅花瓶將她扑死,等阿佘前來時,再用重物擊暈她,乘機嫁禍阿佘殺害太后。


阿佘打算入宮探望太后,發現她臥在地上,全無呼吸。
太后,你點呀?
 
早已埋伏在阿佘身後的楊怡再用花瓶扑暈阿佘,阿佘醒時,李國麟即誣告她殺太后。


大膽德妃,你竟敢襲擊太后?

33集  29/11周日 阿佘遇失憶穎
高顯揚(鄭嘉穎)自墮崖後,一直音訊全無,阿佘因得陳豪恩准離宮回楊州。數年後,阿佘帶着五歲女兒在街上巧遇鄭嘉穎,但鄭卻已失去記憶,佘唸出以往和他的綿綿情話,鄭終恢復記憶,一家三口嚟個 happy ending。


顯揚話只要有瓊花,嗰度就係我哋嘅家!
 
鄭嘉穎打算轉身離開之際,阿佘在他身後重覆又重覆地唸出種花呀、賞月呀,生仔呀等綿綿情話,終喚醒鄭嘉穎,二人對望甜笑,好感動呀!

32集  29/11周日 楊怡狠摑菊姐
楊怡投靠李國麟,命陳自瑤施詭計令尚宮局等人收押天牢,楊怡到天牢與眾女嗌交兼動粗!


關菊英出言頂撞楊怡,楊怡即狠狠摑她一巴。
等我教精你,你俾人打,係因為你唔識得奉承討好!
你心腸歹毒,遲早不得好死。
 
菊姐俾楊怡摑咗一巴,依然不忘為阿佘向楊怡求情。
你做咩咁執迷不悔呀!三好明明係冤枉 o架!
 
楊怡又自爆殺蔣志光經過,米雪即發難與楊怡扭作一團。
你話布公公係你殺嘅?
 
當日佢死嘅時候,隻眼都冇望過本宮呀!莫講話索命,就連嚟打擾本宮好夢,佢都唔敢呀!

32集  29/11周日 阿佘執玉璽揸 fit
陳豪自爆炸藥後身死未卜,李國麟假傳聖旨執掌朝政,此時阿佘手執陳豪王璽,指陳豪離宮時曾諭旨要她暫代監國,只做得一日皇帝的李國麟嬲爆。


阿佘手執陳豪玉璽朝見文武百官,就連李國麟都要局住向她跪拜。
大膽馬元贄,竟敢殿堂之上咆哮亂叫,見玉璽如見皇上,仲唔下跪?
 
滿殿忠賢,何來皇上要交由德妃娘娘代領朝政?
 
相比起馬大將軍嘅口講無憑,本宮尚有皇上嘅玉璽為證。

32集  29/11周日 陳豪自爆炸藥
陳豪和李國麟攤牌,李國麟威脅若陳豪唔肯退位,便會殺害阿佘。陳豪不從,李國麟即派埋伏殺手打算殺害他。陳豪忽然在枱底拎起炸藥引爆,李國麟認為陳豪必死無疑。


李國麟和陳豪攤牌,派殺手埋伏。陳豪從枱底摷出炸彈,揚言要同李國麟攬住死。
朕絕對不能獨善其身。
皇上何必強行為之,徒惹殺身之禍?
 
嚟啦,你哋想弒君,朕就同你哋同歸於盡。
 
陳豪引爆炸彈,李國麟及時逃出,李認定陳豪已死。

31集  28/11周六 楊怡坐肚毒殺李詩韻
楊怡對賢妃李詩韻恨之入骨,知道對方懷有龍種,多番加害。她得知李國麟謀朝篡位陰謀,李詩韻若誕下太子,李國麟便會殺害陳豪。楊怡將此事告之韓馬利。得韓撐腰,楊怡殺入李詩韻寢宮,夾硬坐住李的肚灌她飲滑胎藥,最後搞到一屍兩命。韓馬利以為自己殺害李詩韻,仲搞到要同個仔認錯。


楊怡和陳自瑤夾手夾腳箝實李詩韻灌她飲毒藥。楊怡更擘大對腳坐住李詩韻個肚,咁搞法,李詩韻肚入面 BB唔死都唔得啦!
本宮每日見到皇上對你個肚呵護備至,本宮真係想一棍打落去,打到佢腸穿肚爛。
 
我唔飲呀!
 
李詩韻一屍兩命,韓馬利以為係自己嘅錯,喊住向陳豪認錯。
母后,點解你要傷害朕嘅孩兒呀?
我孫兒胎死腹中,冇一個比哀家更心痛。我知道我嘅皇孫出世之日,就係你命喪之時。

31集  28/11周六 陳豪硬啃便宜仔
鄭嘉穎中伏身中多刀墮崖,懷有鄭胎兒的阿佘傷心欲絕。此時李國麟收到楊怡密函,直指阿佘懷有孽種,更要處死她,陳豪為救阿佘,惟有話個胎兒係龍種,偉大到呢!


阿佘聽到陳豪指鄭嘉穎中伏身亡,晴天霹靂,喊到收唔到聲!
唔會 o架,顯揚唔會死 o架!
 
李國麟收到密函,當眾指斥阿佘犯下宮規,理應問斬。
請太后恕罪,犯禁者確實係奴婢。
既然劉司珍肯認罪,宮婢私通苟合乃係大罪,犯者當斬。
 
一直對阿佘不離不棄的陳豪,當眾指阿佘胎兒是自己經手,更要納她做德妃,激到楊怡紥紥跳。
劉司珍,劉三好,你人如其命,以德服眾,朕就封你為德妃。
皇上!
 
陳豪向阿佘示愛,拿出昔日阿佘相贈的絲帕,希望她可以成為自己真正的妃子。
朕最愛嘅人係三好你呀!

31集  28/11周六 菊姐滴血認親
楊怡在御花園聽到菊姐親口承認布小順(蔡淇俊)是她自己的兒子,即急召眾人在宮中大興問罪之師。米雪提出滴血認親,兩滴血結果溝唔埋,菊姐才知蔡並非自己兒子。
既然你哋要講嘅,就等本宮集齊尚宮局嘅人,等佢哋引以為鑑。
小順只係我嘅乾兒子,娘娘你聽錯啦!
 
為證二人關係,一早已知他們並非母子的米雪,提議為二人滴血,結果兩滴血真係溝唔埋,楊怡即時黑面。
 
吓,溝唔埋……咁咪好囉,真相大白,等大家唔好有誤會。 


30集  28/11周六 楊怡香薰殺人
楊怡得知李詩韻懷有龍種,每日與她見面,楊怡例必以茴香花薰衣,其實此花乃孕婦忌服,若長期接觸,亦有可能導致小產。在外征戰多年的萬將軍(張國強)對此花毒性瞭如指掌,即踢爆楊怡詭計。


張國強和李詩韻聚父女之圓,聞到楊怡身上發出極濃的茴香氣味。
末將敢問娘娘,娘娘身上發出嘅香氣係?
哦,都係本宮喺花園隨意採摘啲花製成嘅!


 
張國強直踩入楊怡寢宮,踢爆楊怡以花作利器,謀害李詩韻。
娘娘每日用花薰衣,弄至滿身花香,陪伴賢妃,分明就係以花香作劍,殺胎兒於無形。
點會呢,我同姐姐情同姊妹,又點會加害姐姐喎! 


31集  28/11周六 張國強慘變廢柴
李國麟為除異己,設計令張國強飲下自己部屬的茶,即身中劇毒,全身癱瘓,不能言語,只能靠雙眼示意。
啲茶有毒?


張國強僅用眼示意鄭嘉穎和暗示陳豪要拎起黃羽毛,要陳豪搵杞王做救兵。
呢條羽毛代表咩意思呢?
萬將軍係想搵關於呢條羽毛嘅人。
 
原來張國強數年前曾收留杞王在家中居住,張更教他踢毽和處世之道,因此張認定若以自己名義,杞王有可能為陳豪出兵。

32集  29/11周日 阿佘撚蛇舞
阿佘為擺脫吐蕃王子的癡纏,在手臂刻有吐蕃臣民一直忌諱的火焰紋身,又在吐蕃王子面前大跳蛇舞騷「加拿大」,務求令他知難而退。


阿佘得陳豪指點,在手臂上刻有黑色火焰紋身,藉此令吐蕃王子打退堂鼓。


阿佘被安排坐在吐蕃王子側邊,王子一見阿佘紋身即露出厭惡表情。
劉司珍,你手臂上呢個……?
係奴婢嘅胎記。

死相重溫
《宮》劇都算死得人多,由第一集開始就不斷有人被陷害致死,死狀百出,務求突出劇中楊怡和李國麟兩大奸角的陰險一面。


第 1集
田蕊妮被斬死


 
第 7集
李麗麗被斬死


 
第 7集
曹敏莉謀害死


 
第 10集
蕭正楠遭毒死


 
第 10集
葉翠翠守陵亡


 
第 13集
呂珊刺頸死


 
第 14集
謝雪心撞柱死


 
第 21集
林漪琪勒頸死


 
第 22集
蔣志光扑死


 
第 25集
于洋毒死


 
第 25集
郭鋒毒死


 
第 31集
李詩韻毒死


 
第 32集
韓馬利扑死


 
第 33集
李國麟刺死

觀眾想結局點?
《宮心計》全城熱播,收視不斷上升,本刊做了多個街訪,測試觀眾對《宮》角色和結局的喜惡,近日就連網友都激烈討論。


望心姐再出場
尹女士:「我同個仔最鍾意睇謝雪心演太皇太后,佢好有型,可借太早死啦!會唔會有段回憶嘅戲可以俾謝雪心再出場?」


 
想結局有驚喜
陳生陳太:「楊怡同佘詩曼做得唔錯,扮相又幾靚,但同一班老戲骨拍埋,就即刻失色啦。我估三好有好收場囉,但咁就冇驚喜!」


 
讚關菊英
薛氏姊妹:「今次監製真係冇選錯人,謝雪心做開大戲,半途出家都演得咁好。關菊英又係唱歌轉演電視。嗰種矛盾心情真係演得好好,所以我最唔想關菊英死。」


 
最愛老戲骨
李先生:「我成個劇最鍾意謝雪心、米雪、關菊英同李國麟四個,全部都咁好戲。見到米雪怪錯好姊妹,忍唔住鬧佢死蠢。見李國麟咁奸就意得佢快啲死!」
 
網友意見


周日收視望過 40點
《宮心計》自首播以來,收視一直高企,平均有 35點(約 222萬觀眾)。最高更有 40點(約 254萬觀眾),有咁好收視,一眾演員都爭住請食飯,先有謝雪心、關菊英。周一晚( 23日)米雪亦自掏腰包在銅鑼灣一酒家筵開 8席。而佘詩曼亦都話:「我打算同嘉穎、楊怡及陳豪四個夾錢請食飯,打算食餐勁嘅!」
監製梅小青則寄望大結局有四十幾點收視,「好難得收視可以去到 96%,即係一百個人有九十六個睇,真係好開心,當晚大結局我諗收視會去到四十幾點。」


10月 29日
心姐請食齋
 
10月 20日
菊姐請食鮑魚
 
11月 23日
米雪請食翅

讀解語詞
《宮心計》中唔少對白都好「繞」口,唔單止觀眾唔明,就連講對白的藝人都唔清楚詞彙的意思,連陳自瑤都話:「有時都唔係好明自己講緊乜嘢,我成日聽到後宮『波譎雲詭』,都係大概知道係衰嘢。」本刊找來監製梅小青為大家逐一解釋。

波譎雲詭 解釋:波同雲係指水波同雲彩,都係捉摸唔到,係形容人心,譎係指怪異,呢個詞同各懷鬼胎意思相近。

晨昏定省 解釋:晚間服侍就寢,早上省視問安。古時侍奉父母的日常禮節。

醍醐灌頂 解釋:醍醐是酥酪上凝聚的油。用純酥油澆到頭上。比喻使人得到啟發,徹底醒悟。

抱殘守缺 解釋:抱著殘缺陳舊的東西不放。形容思想保守,不求改進。

爆《宮心計》結局畫面 楊怡佘詩曼終極對決

《宮心計》大結局獨家連環畫面

宮心計》本周大結局,上周平均收視依然維持35點,超越《巾帼枭雄》榮登今年劇王。爲推高收視,《宮心計》將于本周六、日連播4集,一衆演員更會趁機造勢。

在結局篇中,麗妃楊怡繼續殺人不眨眼,差不多每集都有人被她害死,先有毒殺賢妃李詩韻,後有打死太後韓馬利,最後就連奸臣李國麟都被她殺死。不過奸人當然不會有好下場,與德妃佘詩曼不能做朋友後,楊怡原本連好姐妹也不放過,打算在她粥內下毒,但最終事敗,被皇帝陳豪打入冷宮。失勢後的楊怡變得癡癡呆呆,更佘詩曼上身向人宣揚“三好”精神。做盡壞事居然不用死,監制梅小青對楊怡都算“做好事、存好心”。









娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★
科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 明星靚相大分享(10月刊)★ 明星靚相大分享(11月刊)★ 過期 週刊 及 雜誌(4-11月刊)☆ 過期 週刊 及 雜誌(10-11月刊)☆


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()