這陣子的楊怡,忙到癲。
剛從北海道回港,兩個劇組等住開工;三日應付十四個訪問,十幾個「真銀 job」,只等她首肯。
「有錢都冇時間搵!講起好似好囂咁……最好做少啲訪問,千篇一律,悶死人。」楊怡就係咁「直」。
還記得,五年前,被指「捧極唔起」,她說:「入得 TVB,一定想攞『視后』,但諗深一層,一個獎可以代表乜?」
到今年,被視為「視后」熱門,她將以上答案重複一遍,「可以同雯女(鄧萃雯)爭視后,已經覺得自己升?呢。其實攞唔到都好,樂得清靜,哈哈!」
聞說,楊怡個性隨性隨心,「升呢」前受過不少委屈,卻難得,始終對名利唔嗲唔吊。
「就當我懶散啦!我又唔係姚金玲,冇天份大奸大惡,又唔識搞小動作。
委屈事,咪視之為原動力——佢哋見到我今日嘅成就,已經係『報復』啦!」
十年,只求問心無愧,所以她總說,「現實中,我係笑住爬上位嘅劉三好。」

 
這陣子的楊怡,忙到癲。
剛從北海道回港,兩個劇組等住開工;三日應付十四個訪問,十幾個「真銀 job」,只等她首肯。
「有錢都冇時間搵!講起好似好囂咁……最好做少啲訪問,千篇一律,悶死人。」楊怡就係咁「直」。
還記得,五年前,被指「捧極唔起」,她說:「入得 TVB,一定想攞『視后』,但諗深一層,一個獎可以代表乜?」
到今年,被視為「視后」熱門,她將以上答案重複一遍,「可以同雯女(鄧萃雯)爭視后,已經覺得自己升?呢。其實攞唔到都好,樂得清靜,哈哈!」
聞說,楊怡個性隨性隨心,「升呢」前受過不少委屈,卻難得,始終對名利唔嗲唔吊。
「就當我懶散啦!我又唔係姚金玲,冇天份大奸大惡,又唔識搞小動作。
委屈事,咪視之為原動力——佢哋見到我今日嘅成就,已經係『報復』啦!」
十年,只求問心無愧,所以她總說,「現實中,我係笑住爬上位嘅劉三好。」

Tavia Yeung
黑色絨質拉鏈外套$20,100
黑色泡泡短裙(未定價)
灰紅色喱士高踭鞋$10,400
All Louis Vuitton
彩色絲質 corset(未定價) DKNY

Tavia Yeung
出生日期: 1979年 8月 30日(處女座)
出生地:香港
身高: 5呎 6吋
體重: 106磅
語言:廣東話、普通話及英語。
簡歷: 99年考入第 13期無綫電視藝員訓練班。
03年憑《智勇新警界》,奪得該年度 TVB「我最喜愛的飛躍進步女藝員」獎。
08年再憑《溏心風暴之家好月圓》,奪「最佳女配角」獎。
主要作品:電視劇《怪俠一枝梅》( 2004)、《溏心風暴》( 2007)、《溏心風暴之家好月圓》( 2008)、《碧血鹽梟》( 2009)、《宮心計》( 2009);電影《七十二家租客》(拍攝中);電視廣告「潘韻沐浴露及洗髮護髮系列」( 2008)。
個人網頁: http://www.tavia.org
個人網誌: http://blog.tvb.com/taviayeung

 
1984年
五歲時,與家姐楊娜(左)合照。「細個時,乜都爭一餐,見表姐攬住我影相,佢就鼓起泡腮,唔高興。依家諗番,仲係覺得好好笑。」

 
1988年
自小男仔頭,難得新正頭盛裝去車公廟拜神,卻笑得牽強。「一打扮就周身唔自在,就算入咗行,都係俾經理人鬧咗幾年,至主動去 set頭,學化妝。」

 
2000年
藝訓班畢業後,拍住汪明荃演《婚前昏後》,被封「張可頤接班人」。「電視藝員係一份長期工作,可以做幾十年,但有幾多人能夠好似阿姐咁,唔靠攝位、搞緋聞,都可以企咁多年?」

 
2009年
行色匆匆,回港翌日即開始「三日十四個馬拉松訪問」,「個個都問有冇壓力,我為咗營造氣氛,一定答:『好緊張呀!』」

“我不屑搞緋聞”

 
Tavia Yeung
藍色珠片 tube dress$4,360 PINKO
黑色閃石頸鏈$10,400 Louis Vuitton
黑色金屬粗 bangle(未定價) Andrew Gn from The Swank

楊怡個性耿直,入行十年,緋聞、負面新聞近乎零,印象中,上八卦雜誌封面次數,五隻手指數得晒,以一線姐仔而言,絕對「唔合格」,但她反而深感自豪。
「呢行咁多是非,但我可以好肯定咁講,楊怡唔會俾人插。緋聞等於麻煩,又唔係工作範圍之一,我不屑靠呢樣嘢上位!唔想別人一提起我,腦中即時有個人物關係圖——身邊有咁多男人,無謂。」
眼見其他小生花旦搞緋聞、攝位爭寵博見報,她說得可圈可點,「我都係正常人,一樣會行街買衫,約異性去食飯睇戲,要避冇話避唔到!想唔俾人影有好多方法,最簡單,唔揸車已經得!」
比起獎項,楊怡認為「身家清白」更重要。今年台慶亮燈排位大合照,她在第一排接近中間位置。事實證明,實務實幹一樣行得通。
「我都奇怪,早在《宮心計》未播映已有人話我爭視后。惟有對大家講,睇咗套劇先講!
「我一直將自己置身局外。想唔想攞獎?入得 TVB,人人都想,但我唔會因為被吹捧而興奮,落選都唔會失望。總覺得,攞獎嗰刻係好威,但之後呢,一個獎可以代表乜?被公認有能力,至係實至名歸。
「坦白講,《宮心計》裡太多前輩,自己表現只是中上,未做到最好,還有進步空間,所以真係冇『好恨攞獎』嗰種感覺。
「但如果萬一真係我攞,應該會好激動,實行攬住個獎喊,多謝媽咪同公司,然後唔知講乜好。」

“呢行冇得強求”

「曳」是需要本錢的,要在娛樂圈生存,更多時候,「乖」才是最奏效的伎倆。楊怡自言,一直不敢曳,但也不是最乖的一個,中中間間求其是但,這種人,最易兩頭唔到岸。「由細到大都係咁,我諗改唔到。」
楊怡於沙田屋邨長大,中學就讀馬鞍山潮州會館中學,自言非風頭躉,但也不會讓人忽視。「有時會逃學,去同學屋企玩,要罰企,老師實記得我。」
成績平平,家境不算富裕,除非大時大節,很少零用錢,年紀輕輕已明白,搵錢,要靠自己。故中學畢業後,想也沒想便投身社會,做過酒樓「點心妹」,又派過傳單。十幾歲女,大把青春唔怕o徙,她也抱着「得過且過」的心態,「養得起自己,過得一日得一日咪算囉。」
直到 99年,陪朋友考藝訓班,她自小男仔頭,最憎打扮,但為了「尊重大會」,面試當日,也身穿碎花娃娃裙加深紫 smoky eyes。嚇親朋友,卻博得青睞,成功考入第 13期藝訓班,這經歷影響了她往後十年,「呢行係你就係你,冇得強求。」

“我唔係姚金玲”

 
Tavia Yeung
黑銀色絲質蝙蝠袖長衫$ 6,790
黑藍色珠片背心$4,930
銀色光面 leggings$1,460
All PINKO
黑色閃石 bangles(未定價) Andrew Gn from The Swank
黑色*皮短靴$11,000 Roger Vivier

聽起來很宿命主義,難得她並不消極。
「我知道自己唔係最好嗰個,但我有時間,肯努力又唔錫身。」事實上,由 04年擔正首齣電視劇《怪俠一枝梅》,楊怡是繼佘詩曼之後,最多產的 TVB花旦。幾個劇組接連開工,往往拍到天昏地暗,不知時日過。試過連拍三日三夜,到 salon set頭再落記招,誰知一頭撞落玻璃門。「已經攰到唔識痛,反而襟住塊玻璃,睇吓有冇撞爛。」
早前拍攝劇集《談情說案》,要揹起韓馬利在叢林中奔跑,結果她一個不小心跌倒,整個左膝蓋直接撞落地下,看醫生才知道膝蓋骨被撞至輕微碎裂。
搏命,一直是楊怡受公司重用的原因,由 00年「新人類」開始,楊怡至少被 TVB力捧過四次,眼見身邊人上位的上位,人間蒸發者亦大有人在,中規中矩的她, 03年憑《智勇新警界》奪得「飛躍進步女藝員」獎,一直等到 08年《溏心風暴之家好月圓》才再奪得「最佳女配角」。如果,電視圈真的要論資排輩,楊怡的視后之路,應該仲有排行。
「我慶幸自己得三十歲,仲後生,可以等。司棋姐、米雪姐都係入行廿幾年至有獎攞,我得十年貨仔,點強求?而且,日拍夜拍,時間過得好快,個腦成日『斷片』,連上星期發生嘅事都唔記得。與其諗追逐名利,不如珍惜所有,開唔開心,都要記住。」
我記得,楊怡提過初入行時受過不少委屈,試過被攝影師串,「咁醜樣, wide shot都唔好影佢。」又試過成為導演的出氣袋,被無理取鬧。現實中的公仔箱鬥爭,絕不下於宮廷故事。
「有人存在嘅地方,就一定有權力、金錢鬥爭。古代人可能單純啲——殺咗你就得。現代人就會用好多計謀手段,做好多小動作。
「自覺好幸運,冇好似『麗妃』咁行嘅歪路。其實佢係一個悲劇人物,自小缺乏家庭溫暖,以為以牙還牙就可以自保。
「我唔係姚金玲,唔會記仇,總覺得你點對人,人哋就會點對你,現實中,我絕對係一個好人,係『說好話、做好事、存好心』嘅劉三好!
「曾經遇過一啲委屈事,會視之為原動力——佢哋見到我今日嘅成就,已經係一個『報復』啦!圈中有咁多人,大部份跟紅頂白,做唔到朋友,咪做同事囉;再唔得,都唔代表要做敵人,又唔係做人世,冇必要咁認真!」

後記

 
Tavia Yeung
粉紅色金屬頸鏈$9,100 Louis Vuitton
黑色暗閃 jumper$5,490 PINKO
紅色粗 bangle(未定價) Andrew Gn from The Swank
黑色漆皮粗 belt stylist's own

楊怡一直最羨慕姚嘉妮,「結婚生仔,簡單就是福。」
說她連緋聞都欠奉,數圈中「對象」,形神俱似僅得一個馬浚偉,「我哋係老友咋。」官方,預咗。
至於提起「富貴男友」,更是得啖笑:「咁廢嘅嘢你哋都信?!我不知幾 dry!」
關於擇偶,不難發現她「眼角」甚高:
「唔討厭有錢嘅,但最緊要錫我。佢有錢,可能係阿伯,只係貪我『卜卜脆』,冇意思喎。講真,錢,我夠賺到咯!使乜靠人!」
咁有性格,難怪十劃未有一撇啦,所以她總說,十年來,最後悔不懂投資,「自求多福,永遠最穩陣。」

Tavia Yeung's choice

 

「入行十年,第一次剪男仔頭,短髮除咗較有時代感,仲可以充滿女人味。我會揀啲有 fur trim嘅修腰外套,襯貼身窄牛, casual得嚟,成個人潮晒。」

Shop List
DKNY銅鑼灣世貿中心地下 19-21號鋪 2895 1388 
Louis Vuitton中環置地廣場地下 8100 1182 
PINKO尖沙咀海港城 2130鋪 2175 4848 
Roger Vivier中環置地廣場 G19-20號鋪 2810 8690 
The Swank金鐘太古廣場 230號鋪 2736 8567


撰文︰ Sarita Lee 
形象︰ Jiff Chung
攝影︰ Ray Siu
化妝︰ Marsha@A&V Make Up School
髮型︰ Ben Lam@IL COLPO IFC
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()