這天黎耀祥收工後,立即趕來影封面,一身古銅膚色,灰色冷外套加白襯衫配黑西褲,不覺風塵僕僕,卻有點玉樹臨風,這是成班女同事的 comments,「十年前看《西遊記》時,明明覺得黎耀祥就係豬八戒,就算唔黐豬耳豬鼻,都係八戒。」
今天打回人形,充滿男人味,橫睇掂睇都咁順眼,原來行運,真係有樣睇。
一套《巾幗梟雄》教他問鼎視帝寶座,報導出街的今晚,正好公佈結果,有沒有信心得獎?
他眼神堅定,加對梨渦淺笑:有嘢。
銀幕上,柴九膽大包天亦正亦邪,私底下,黎耀祥是個傳統小男人,猶疑不決,沒有鬥心,怕做訪問,最享受獨處。
最近有雜誌借柴九人氣,翻炒舊聞,不過,男歡女愛,誰是誰非,只有當事人最清楚。
「那時候不獲家人體諒,人生最徬徨無助的時刻,只有太太一直在身邊。」
今時今日,吐氣揚眉,太太的支持沒「鬆懈」過,還更上一層樓。
跟老公一齊運動瘦身,又找形象顧問,買過晒啲衫,讓八戒變型男,獲一致好評。
演技靠自己磨練,但其他大小事務「我靠晒老婆」。
每個成功男人背後,果然都有個女人,默默替自己加油打氣。

E) [# i$ \, |8 [' }
' P  e2 r0 f2 J! {: d
- E/ [) i2 A7 F  U) K
Wayne, Lai Yiu Cheung
出生日期: 1964年 5月 4日(金牛座)
身高: 5呎 8吋
體重: 145磅
學歷:聖類斯中學預科畢業
簡歷: 83年加入無綫電視營業部當文員,兩年後入讀藝員訓練班,畢業後參與過無數電視劇,第一部有角色的戲是《賊公阿牛》,去年憑《秀才愛上兵》獲萬千星輝頒獎典禮「最佳男配角」獎。
自選印象最深刻的作品:
(廣告)東海海鮮酒家、代言 Mence Beauty( 2009)。
(電影)《沖天救兵》飾小德(配音)、《 Laughing Gor之變節》( 2009)、《跟蹤》、《 C+偵探》( 2007)、《傷城》( 2006)、《風雲之雄霸天下》( 1998)。
(電視劇)無綫電視:《巾幗梟雄》( 2009)、《畢打自己人》、《溏心風暴之家好月圓》( 2008)、《同事三分親》( 2007)、《西遊記》( 1996)。
(舞台劇)《雷雨》( 1995)
個人網誌: http://blog.tvb.com/waynelai/ : V
 
6 E. z' l. S5 }1 Y$ _. ^+ Q

Wayne Lai
白色圓領恤衫$1,790
銀色袖口鈕$690
黑色蝴蝶結 bow tie$590 all agnes b.
1 |: o5 ?  i/ V( t9 L9 r

唯一一次話事——娶老婆% v& b. j/ U; w2 t: m* Z
娛樂圈的遊戲規則是,當你有利用價值時,什麼都關你事。最近大家都爭着撐黎耀祥是視帝,有娛樂新聞舊事重提,把黎太 Julia當年做第三者的舊聞放在封面,這算不算是在傷口灑鹽?
「太太很開心,她說張相影得佢幾靚。」
原來報導出街當日,黎太收到很多電話,內容都是讚她。
「你後生咗啊,瘦咗又靚咗好多喎。」兩公婆仔細刨過內文,老公以爛 gag嘲笑老婆:「佢話你身材惹火喎,識咗你咁多年,我都唔知。你呢啲算惹火,咁人哋廖碧兒係咩?」- G3 O" x9 `# B0 g! m
在圈中多年已練就高 EQ,被人炒作當笑話看,娛人也娛己。; V2 g5 [, O! s  A
「在呢行咁耐,我好明白花無百日紅,紅嘅時候工作和是非自然多,過多一年半載就冇 o架啦。」 9 k3 E2 m. s/ o! E* \' n6 e

Wayne Lai. Y4 H0 r: s4 j3 J% E
灰色格仔恤衫$ 1,200 Diesel( k  |% s) L0 P3 ?# t! y
黑色直腳西褲$ 2,900 drykorn for beautiful people
Both from Seibu
黑色夾棉中褸$ 3,850 CNC CoSTUME NATIONAL1 d$ J  M# G1 @* J
黑色皮帶 Wayne’ s own

回想最難堪的日子,是離婚時得不到母親的諒解,自小孻心肝的么子,竟做出「離經叛道」的事,母親不肯跟他見面,工作又沒起色,唯一的支持者,就是 Julia。太太細他一歲,但她是家中的大家姐,慣了話事及照顧人,至叻幫人安排這張羅那,相反黎耀祥是老么,慣了黐住阿媽,「我由細到大都被動,揀學校係家姐話事,去唔去街由阿媽決定,中下家庭冇話咩錫唔錫,我冇得話事,一生人唯一一次話事,就是揀了現任老婆。」
姻緣除了夾八字,也跟家中排輩有關係。
外表「嬌滴滴」,但說話沒半點嬌嗲,做事一就一,二就二,乾淨利落。「我好獨立,我唔使人照顧,我等得佢(黎耀祥),自己都做咗啦。」
黎耀祥沒有簽經理人公司,一直由自己接工作,不過入廠拍戲時,電話無法隨身,黎太順理成章充當兼職助手,她的正職是 Sales and Marketing高層,半天工作,另一半時間幫老公,做埋司機接送,讓老公有更多時間琢磨角色。

Wayne Lai  e" m( \/ l' {5 V
深灰色圖案 tee$900
啡灰色拉鏈皮褸$11,5005 l+ Y$ r. j5 Q  @: ?, ^5 ~
黑色窄身牛仔褲$2,650 all CNC CoSTUME NATIONAL
黑色綁帶短 boots Wayne’ s own, H% z4 U& j4 m

R. \. c

1970
母親是他最尊敬的人,「她教曉我知足,要記住自己擁有什麼,而不是計算你欠什麼。」

咦,幾靚仔喎,比起左邊三位同學。「係 o架,其實我好細個已經係靚仔。」

1982& R/ h# P+ Y+ X9 `
因為貪靚,拍照前先除眼鏡,再加個迷人眼神,即刻脫穎而出。; F; M6 C, B) E
4 R' T9 I$ d: Q" u+ L
她不會旁敲側擊
如果以時下潮語分析,黎耀祥擺明是草食男,虛無、被動、隱藏;太太是肉食女,實在、積極、坦白。6 T% ?% {$ r, t
南轅北轍,但 Julia每次提起黎耀祥總是甜絲絲。她覺得老公像紅酒愈陳愈醇,愈嗒愈好味,結婚 12年,還像熱戀一樣。) g( H( X& C7 G+ X/ ]6 z4 p$ X8 t* Q
Julia不介意付出,也不計算收穫,管接管送,做夜班或早班司機,只要她幫到手,便開心。「女人不搞事就冇麻煩」。
明知老公陰柔, Julia也不愛打啞謎。黎耀祥講起老婆時,何嘗唔係梨渦淺笑。「她在生日或周年紀念日前會坦白告訴我,到時想點慶祝、去邊度食,問我有冇假放,不會旁敲側擊,諸多暗示,要我估答案。」拍攝當日,黎耀祥要什麼外賣和飲品,都由老婆替他決定。( d+ C& o$ ]* m; k7 y( I8 G: R, U
太太唯一一次「試」他是 12年前,臨生仔前一個月。! x; ~! s  j2 U
「她好想我陪她生 BB,但又怕我要開工,趕唔切,於是臨生之前一個月,她每天 keep住 call我幾次,看我能否及時覆機。」但每次他都是收工後才覆,實驗證明老公實在身不由己, Julia明事理,決定自己入產房。孩子出世,要照燈,兩天後才可出院,也是 Julia自己接送自己,沒有怨過半句。( X! w+ w1 R3 L9 h4 [9 w3 }
如此有默契,有信心一生一世嗎?有經歷的人,都不敢講實。「感情隨年月成長,每個階段都不同。太太都『懶』睇得開咁話:『若果你遇到更適合嘅,你咪走囉。』」) ^' ?+ t% o# U6 U% o
你覺得信命的黎耀祥,會輕易作出改變嗎?
我覺得夫妻相處太和睦未必是好事,太平靜反而會分開,兩公婆要有爭執才有火花。」( K$ g2 b7 n5 I4 K
是過來人經驗之談,也是相處之道。
# n: m6 y6 F2 v. p& m
十幾年來都是自己畫眉。「我眉毛稀疏,一定要加深,化妝師做咁多人,好難顧到咁仔細。」! G* d; a) U1 W6 O

《巾幗梟雄》讓他提名視帝,柴九亦令他在精神上經歷了一次生死輪迴。% w/ `% Z, U3 i$ M9 S  k% ~

阿仔鍾意我就煮
成功的演員都被稱為藝術家,性情總有點古怪,黎耀祥也不例外。. `9 ~0 [: S  g* u0 H  o
「我好鍾意自言自語,成日沉醉在角色裡面,駕車時諗,去洗手間又諗,幻想不同場景,會說什麼對白,口裡很自然地呢喃起來,太太也聽慣了。」
更投入的情況是,無緣無故隔日黑口黑面,唔出聲,好得人驚,沒有人敢走近。
「我很自我,最喜歡一個人,最好把時間通通花在自己身上,我不喜歡小朋友,一來好煩好嘈,二來不想額外花時間去溝通。」+ Y. }' H1 d+ K7 ?! V( |, Q, \4 u
呢頭話煩,嗰頭逆來順受,還不是當了爸爸!! F2 a1 z* X; f5 h4 ]* t* N
「我好隨緣,既然發生咗,咪投入啲囉。」黎耀祥所謂「投入啲」,在旁人眼中已是「極投入」。
阿仔幾歲大時,頭一次病了食西藥食到嘔,成年人的本能反應是推開小朋友,不想衣衫被沾污, Julia如是,但黎耀祥反而把小朋友抱入懷,由他嘔在自己身上,因為他怕「推開」這個動作會嚇親小朋友。
重返無綫七、八年,黎耀祥都沒放過長假期,一家人沒有正式去過旅行,但過時過節出埠登台,阿仔和老婆會跟埋去,「明年春節已傾好去美國做騷,騷與騷之間有幾日空檔,就帶阿仔去觀光。」
自知陪家人的時間不多,只要不用拍劇便留在家,做住家男人,還精研煮鮑魚的技巧,「阿仔鍾意食,佢生日我可能要開工,基本上冇乜可能預早訂枱食飯慶祝。」把握平日相聚的時間,自己下廚,這樣還不算是好爸爸?
% C' H; x" c1 b* H0 R; _% H
無論祥仔補妝、畫眉還是試燈,跟得夫人 Julia都會一一拍下。2 x& M. a$ [- X/ P5 c+ E4 ~$ f3 J

為了台慶、頒獎禮,每星期飲兩三日粥水,已成功瘦身十六磅。' q, G- ^+ s) @- Y3 u- o4 h

扮 MJ維妙維肖,獲一致讚賞,但他心裡卻覺得好辛苦,唔多想做。《蘋果日報》圖片
m  H- T6 }) A1 W' _
個天想我做藝員; @; l" I6 s; {7 R2 }+ K
通常對自己要求高的人,都很難快樂。
尤其是達到自己標準,但得不到別人認同。
「我知個天想我做藝員,因為我年年爆一倍騷,我係穩陣派,無論做甲乙丙,拍戲都唔使 NG,助導 book我唔會俾導演鬧,個個廠都有我份,由七點鐘的 drama到十點鐘的《歡樂今宵》,咩時段都見到我。」- j1 i5 k. r3 N5 h: x
工作態度備受讚賞,以為豬八戒會令自己上位,到頭來只是虛火。
「演員最重視滿足感,戲係要有角色,不是求其搭訕,做來做去都係甲乙丙,就會開始懷疑自己,再做落去有乜意思?不受重用,不如不做。」* F9 g) B( c4 o# ^
入行第五年,澳門電視台以三倍人工挖角,「唔係貪我有知名度,只係剛好那邊冇人,我明知過去冇前途,做兩年當儲嚿錢走人。」
最後拖拖拉拉又留番低,不是因為公司加番咁多……
「我個人冇興趣冇嗜好,又冇咩才能,好無聊,唔拍戲,可能去百佳做送貨。」8 o: r/ ^2 N1 y+ i5 K$ B5 \
某程度上黎耀祥捱到今時今日,靠的未必是恆心,他從不主動搶戲,不添人麻煩,凡事體諒,什麼都隨心隨緣隨角色劇本走,一句講晒被動,性格決定命運。- ]$ u8 g/ ^8 F9 c0 J+ [
這位在順利邨長大的男人,喜歡思考人生,認為人生必然經歷苦難。
真係咁歎,上帝唔落嚟自己歎咩?佛祖唔返上去啦,留在凡間歎餐飽啦!; h5 i% H2 P  m( t
「我經常反思人生的意義,人生是經歷,我只是過客,人生不是看賺幾多錢、在行業有咩成績……」8 @. s. h" S! Q$ N" _
談話內容似有還無,聽得我靈魂出竅。 ' k" a4 K6 ]! i

Wayne Lai( T9 E3 [8 _, w3 M- H8 f
紅色條子併綠色圖案恤衫$2,500 CNC CoSTUME NATIONAL/ T" |8 }* t. t& v
灰黑色 waistcoat$3,590 Kenzo
黑色束腳西褲$2,980 wooyounmi
灰白色圖案 scarf$1,780 Epice( X3 L; i. c7 C$ C/ c6 t
黑色綁帶短 boots$2,690 Hudson1 q7 `! @. P# q" q& g
All from Seibu& j4 Y' V, p2 l% I3 c, p. S# R

後記
坦言是老公的忠實粉絲,對足十幾年,仍不停給祥仔拍 snapshot,而且張張大頭,日對夜對,拍來做乜?: Y+ i; Z* B) G' t, j. [" K9 ?- r1 r
「返屋企整理,得閒睇番。」) x! S7 d4 ^) @# U2 g0 H! F- [
到底黎耀祥有咩咁吸引呢?% n, s& J9 d- t
她想了很久,肯定地說:「吃飯時很專注,唔食剩,而且唔講嘢;仲有好多 o架……」7 V! ~% |$ _3 F( d9 D% f; ^
我都明感情冇得解釋,亦不講邏輯。8 R  Y5 l, K2 e
像我一擰轉頭,看見攝影師沉默地在吃碟頭飯,食到最後一粒飯都冇剩,我只覺得他……一定好肚餓。 1 R! @; y( c# V- z
$ N! }, g) B) F4 ?; ^
 k# b
. G7 r1 t; w% u7 Y2 O) E0 S
1 b# A9 Y3 [' m2 S
Shop List0 g; a  l9 ~" a/ n# O+ A7 w; a
agnes b.中環國際金融中心 3089-97號鋪 2805 0678) X" g( Y! @2 o& ?3 C' j6 O) b, }: T/ e$ W
C'N'C CoSTUME NATIONAL尖沙咀海港城 2124號鋪 2735 2902+ }8 x& e9 F" C- d; G
Seibu金鐘太古廣場 L1 2971 3333

撰文︰楊一凡
形象︰ Annie Hung
攝影︰鍾卓明3 N0 M4 f0 \) d
化妝︰ dintse@ymail.com
I+ p! D* J% |
髮型︰ Ivan Lee@Headquaters
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()