男人埋堆有乜講?唔係講車就係講女人,外國有 Scarlett Johansson夠火辣,今日面前的徐子珊( Kate),應該係近期男人最愛, sexy眼又翹晒嘴,不知不覺電暈你,但 Kate一句「我都唔知自己係咁!」今日 Kate就為《 FACE》透露真性格、真自我!
# ?; D2 Q5 |- J
; S4 P6 v2 R+ L" h3 K3 {2 \
最想做男仔喂
早前飯局事件上晒雜誌,以為佢怕咗傳媒,點知 Kate就話:「辛苦你就真,我唔做都唔知幾時有得做,我怕聽日人氣跌唔見報添!」鬼妹仔性格夠直,亦懂居安思危,「好多演戲事要繼續揣摩,我唔係好了解自己,但信十年八載先知自己條路點行會太遲,現在有機會就試!觀眾最要新鮮感,先繼續 enjoy我啲戲。」始終觀眾係米飯班主,「我最想試女扮男裝,因忠到奸都扮過,扮男就要連聲都要似!」咁靚扮男仔,想搶埋女粉絲收視啦,仲喺我面前壓沉把聲扮男仔講「喂!」,可愛!
S4 G" k: k' x6 {8 H- i
俾甄子丹打到暈
'07處女作《跟蹤》即摘下「金像獎最佳新人」,早前《美麗高解像》面劇情又夠話題, Kate嫌唔夠,早前拍電影《錦衣衛》(圖),就同甄子丹有對手戲,「我角色係全套戲最好打,同甄子丹都會有打戲,整傷亦少不免,試過有日打到頭暈。」上半年 Kate忙拍無綫劇;下半年就唱番歌,「今年想試吓唱慢歌,因上年隻碟都係快歌!」身邊助手即踢爆,「你上年首兒歌〈孤星淚〉係慢歌!」喂喂 Kate,你俾甄子丹打完暈到家吓?# I" j; G+ k% a6 a
  P2 Q' O: c, N0 O! b

謎 Kate's回應網評7 U9 p/ o) h5 l5 k' p, i8 v
網評 1
係人都話 Kate對眼夠靚,討論區口痕友更話係「狐狸眼」,男人最鍾意。
Kate回應
「我又唔覺自己對眼真係咁 sexy呀,我會揀自己爽朗嘅性格係最靚,唔覺得咁樣係寸,我亦好 proud of自己鬼妹仔性格!」係呀,少少男仔頭男仔先鍾意。- l6 B* @0 F3 K' c- N# F

7 ]( i: L) z7 W# N' ~" e
9 [& ~* \. g3 D) ^; S3 t, Y" D
網評 2' W: ?, _. F3 I5 G8 {
Kate愈來愈潮,狂着 Lady GaGa最愛的時裝狂人 Jeremy Scott,近日「叱咤頒獎禮」仲着 Balenciaga蝙蝠裝,搶盡收視。
Kate回應& u: a4 e7 ]; f+ T' s  L
「我覺得自己一啲都唔貪靚,我唔買名牌的,平時 casual舒服就夠,上台要靚就冇得講,買 Jeremy Scott係因為個圖案搞鬼好 funny。」話唔識名牌,不過一見筆者着 mercibeaucoup,就大讚靚,都唔知係識貨定氹我呢,嘻?

# i9 ~3 a# ]# w5 W' T
- J5 d- B2 L" y1 Q
網評 3
有時見 Kate白裏透紅、有時又見佢好 sun tan,其實真正 Kate想點?
Kate回應. Y$ g1 v6 A- k2 A0 o& y, u
「我係見光死一類,因為劇情需要先要做陽光女生,我好鍾意皮膚白,平時唔用熱水洗面怕敏感外,仲晚晚敷 mask!更一定會有把防 UV遮傍身,避免被紫外光傷害肌膚。」早前去非洲肯雅拍紀錄片《活着》,應該是 Kate入行與陽光接觸最多一次了。2 z+ V2 S' F5 K( r9 L1 H/ c8 E
3 V' S- {# s% `


網評 4( k# A+ r$ f) {* m4 e# f2 r- L( W# ?
拎「叱咤」係歌手最大光榮,上年尾得到「叱咤新人」銀獎居然冇喊,笑容滿面?& F# @& f5 A& ^3 Q8 {8 V
Kate回應. {( ?7 E1 w* `. @8 H" K
「由我無綫拎『飛躍演員獎』甚至難得的金像獎我都冇喊過。點解?感動當然有,但都會強忍淚水,因為我怕喊會整花個妝唔靚女,哈哈。」' m8 X1 p' Z! s
. F* S6 d4 e/ t" g9 _5 o8 l% T4 v
' N1 l+ ~9 ^' \9 b7 E0 e5 W

網評 5
Kate跳舞比唱歌更加好睇!  p8 u: R  ]. @8 W4 Z) x
Kate回應
「我嘅偶像係 Beyonce,由佢於 Destiny's Child年代已經愛上,佢唱歌時最有魅力,跳舞又扭來扭去夠勁力,不多不少也向她學習。」

Beyonce
' `% i% a0 r- @
至於 Lady GaGa,因為太新冇乜點留意,不過她穿的 fashion就夠 edgy(銳利),好有個人風格。

|網評 6
Kate做戲好浮誇,連做戲都要「嘟」嘴!; w" `% }' [( u4 v8 m
Kate回應4 Z" C2 v# w; ~4 Q- ]* t
「無論好或差,預咗有批評,但我唔怕聽、唔怕上網睇批評,咁樣我先會做到檢討,下一次再有進步!」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()