咁謙?有變,變得有想法、有所謂,更驀然發現,原來自己都幾有鬥心,「目標係開個人演唱會。」. b' L! H# H  {# r5 y1 P
口吻又有點似誠心唸佛的小沙彌,一下子被突如其來的歡呼聲盪起,仲盪得幾高㖭。9 i) |$ @5 F+ ]# I8 n$ |& ^' e
要紅,要代價,光是中法籍醫生男友就有可能是犧牲品,「想唔想紅?睇吓要付出乜嘢囉……唔,如果冇得結婚生仔,我寧願唔紅。」; S+ Q* w8 }) R7 Y. y' X  S- E
梗係,興趣啫,何至於要用人生去交換?
又要做歌后又要做賢妻良母,目前為止,成功人辦,得王菲一個。
 Q) T; ]  W
“ I go with my feelings”
今日的官恩娜,一日要走五、六場活動,算是入行以來最忙,我跟 rehearsal,見她在無綫錄影廠踩完 roller又走入排舞室彈結他, P.A要一首《 IQ博士》,要 Ella憑記憶邊哼邊捉每個音符,一臉苦惱的她溫聲細語地說:「你再幫我搵吓啦!冇理由咁大間公司連一份 chord都冇啩?」今日,已學識瞇瞇笑住做人,轉個頭跟我說:「我識唱歌彈結他,但唔識執歌,驚做得唔好, at the end of the day, its me out there。」
這是「超級巨聲效應」吧,保住金漆招牌緊要呀!
「工作上緊張,生活上, I go with my feelings。」
19歲當模特兒,仍是傻大姐,吱吱喳喳一時講減肥一時哼歌一時講英文一時講法文,有她在,開工都開心啲,「可能媽咪陀住我時,飲得太多大溪地水,搞到我好鍾意講嘢。」傻得幾可愛。
初入行,出生地成為大賣點,甚至有人問過我:「官恩娜係咪中、大混血兒?!」據當事人講,三十年前的大溪地,坐飛機都要廿個鐘,父母去做生意,係「夠薑」,但她一出世就跟大隊回流,「對我來講,呢個地方冇特別、冇影響、冇乜記憶。」& r! I- A0 h6 A; P5 Y! M
家中三兄妹, middle child的她最早放洋,搵學校/監護人/揀地點一手包辦, 13歲單拖跑去英國伯明翰,「成件事係癲嘅!
「自細好鍾意英文,咁英國係英文發源地,梗想去睇吓,我從來唔聽中文歌,鍾意英國樂隊 Take That,佢哋喺 Manchester(曼徹斯特), Birmingham(伯明翰)比 London更近曼城,我覺得同 Take That踏住同一塊土地呀!」7 a/ {; a( G: E; v1 d8 N0 r
英國讀書,要循規蹈矩,她追偶像追到飄洋過海,更要有好表現,方能取得通行證。
「我好乖,怕死嘛!連去公園都唔敢踩上草皮,媽咪放心,況且當時佢仲好後生,對留學冇太大概念,佢連我個 guardian(監護人)都唔識!」就係咁,鬼味又加分,難怪硬係令人覺得唔夠 pure。「 Until today仍然每日有人問我,識唔識睇中文?」其實,她是百份百純正中國人。
「我讀書幾好 o架!唔係讀書唔成,假假哋都讀過十年中文,點會唔識?」
+ [" r6 m. i# K5 p
Rehearsal當日,呆等多過排練, Ella爭取時間搵 chord,好彩《 IQ博士》呢首中文歌,佢聽過。

Ella Koon
淺啡色長 tube dress$399 H&M$ z2 A% |3 d+ h* a
金色珠片米白短身外套(未定價) Vivienne Westwood
啡色木扣黑色皮腰帶$4,000 Escada

做完訪問,她即撲去搵衫準備出席頒獎禮,之後再入廠拍劇,冇停過。/ s1 d1 D& H) H; f6 [
5 D. i* h: x1 F1 r  L( v
大部份工作,她都會親自化妝,學以致用,唔好嘥。

History" R4 r4 E, ~6 W, n% W% i
% R' u; t+ M- |! ~' S, k- D8 B- w& R
BB個樣同依家相差不大,男仔頭囉!0 w! _6 L8 D9 O

Ella話自己實在太鍾意長頭髮,三歲定八十,有圖為證。1 D' f+ I' a/ j
' G4 I* Y6 c- e% y7 V" N
跟哥哥合照,「佢大我一年,我反而似佢家姐。」還有一個細八年的妹妹,是家姐的感情顧問,三兄妹都以小為大,妙。6 j/ C5 G) z5 z7 l- u
; {4 F5 t7 ^- L* ?' H: r! N
“我係 complete woman”
Ella坦言由細到大,「除非冇錢啦!」否則,父母好少冷水照頭淋, 17歲返港,對英國已冇晒感覺,轉 channel計劃去美國。「返學有人吐口水, discrimination(種族歧視)啦!$ Q) L/ P: h6 u' w+ x; A* ~
「我咁細個,其實未 ready一個人生活,只係膽粗粗,自己一個住閣樓,鬱到精神病。1 G1 t/ |7 \) ]6 ]% ?, ~
「美國先啱我,冇咁多 white trash(死鬼佬),成件事好 bright好陽光;亦可能俾荷李活電影吸引,我都係一個升斗市民啫!」「符碌」日子,人生幾何?偏偏她連番冧庄。2 \8 q# l- O/ r& V2 j
卜卜脆 19歲拍咗一個 Sunday電訊廣告,做 model唔做 American,「接一個內地廣告十幾廿萬酬勞,呢份工 OK喎!當時只想拍吓拖接吓 job。」 23歲已置業,現在,邊供樓邊供車,人生方較為踏實咋!「當初做 model,一年都唔出一次糧,唔係唔憂,我又冇興趣 shopping,又唔使食到最好,但求做自己鍾意嘅事。」, E# `' [$ H" x/ Z0 V) A* d; N
她所謂「鍾意嘅事」,包括唱歌,但估唔到,可以唱出完美人生,「每個人一邊成長一邊 form自己性格、模式、 routines等,但我 24歲入行前冇 pattern,一嚿雲。; O- R8 [1 q2 w6 \
「當初,朋友見我成日哼歌,介紹去試音,自己反問:『乜我鍾意唱歌咩?』0 s. W8 T: j- v
「入咗行至開竅,娛樂圈 form我性格。」9 B. t4 f% g$ S; p
脫離父母庇蔭,現在,有工作有愛情有家庭兼有物業,做人不再盲樁樁,愈忙,愈起勁。
「依家好多嘢要諗, let's say日頭做完訪問今晚拍劇,我會諗,呢個妝唔啱噃,點安排中間空檔轉妝?好考技巧,別人唔會幫你,唔通食飯都要人哋幫你諗?
「照顧生活細節,好 interesting。9 @1 R( D* B, t- F4 y1 Z
「依家覺得自己係一個 complete woman。」
 P3 @
“做多十年”5 r" n2 i5 Q3 U0 E0 B
入行六年, Ella每隔一陣子就有花邊新聞,要數「最長情」的,大抵就是吳卓羲,是男的幸?還是女的不幸?; H; b! j$ J# u) ?5 i
「唉!有時唔係讀者冇獨立思想,係傳媒由朝到晚只發放一樣消息,睇得多咪信囉!我其實個人好 full,鍾意音樂、化妝、睇戲、食嘢、同屋企人一齊……自學結他,跟老師學唱歌,又學化妝,一般人認為最難化嘅紫色眼妝都難唔到我。家人叫我『官博士』,因為我每事問又每事拗……
「讀者都唔係好想知我拍拖,覺得好無聊。」) s& f% p; o  A$ o
一輪嘴連珠炮發,沒多久,不斷向我「灑冧」大呼高抬貴手(?!),睇得出,滿肚子抑鬱,「 30歲生日前一日,有新聞話我用五千蚊租住一間村屋,每晚招呼唔同男仔,呢啲新聞夠晒衰啦!/ D( _& t7 I" s& N3 [8 _
「我喊到收唔到聲,嗰日係我生日。」! R# q; F8 [. o) k( _
歌星夢頓變噩夢,頃刻間,成為「放電王」、「姣精」,惟有靠阿 Q精神捱落去,「好難 define咩叫低潮囉!冇嘢做?我未試過喎, touch wood一直 keep住曝光,算唔算低潮?7 S/ Y) D' I. V0 S% \4 h, o
「呢個地方(娛樂圈)冇放棄過我。」9 H4 b1 y1 l! b* P
經一事,長一智,憑傻勁走下去,也許,冇咁辛苦。「我冇新聞價值,點會有咁多大書用我做封面?有時都會問自己:『呢啲係咪好事?』」& D/ k# W& u- l
人生轉捩點,又可以說是救命鐘,及時響起的是應邀上《超級巨聲》唱了一隻《 Endless Love》,扭轉整個局面,「一夜間,大部份人對我改觀,入行以來俾最多人讚,好珍惜,好珍惜,好珍惜!」0 Q6 }+ Z' z5 L, T
一朝得志,沒有語無倫次,食住個勢,今年,會繼續出唱片,更希望 hit中一些歌,唔再做影子歌手,「呢個機會為我打開咗好多道門,每一道門可能帶我去唔同地方,但自己始終未有代表作,未 achieve到任何嘢,感覺就似一陣風, feel得到但捉唔到。」
有事業心,是現在式, Ella是一個對家抱求極度安全感的女仔,同屋企人去街,唔帶銀包唔帶電話。「我唔係冇牽掛 o架!巨蟹座好重視家及根,但我父母居然夠膽死走去大溪地開荒,就知佢哋係咩人啦!呢種冒險性格,我冇乜安全感,反而好羨慕有朋友話:『我喺某區大 o架。』我呢,差唔多住勻全港 18區啦!」戀家情意結,令她立志未來要為仔女建立一個護舒保的家,「我俾自己做多十年,夠皮啦,唔通到 40歲都未生咩?」: H0 V" h# q9 _( H  G- O
做人唔難,一條心,生仔和唱歌,殊途同歸。 ) p& E( Y4 S$ S- X8 [( K

Ella Koon& T! d4 J1 d3 L, a2 T6 D
湖水藍針織束腰長裙$9,700 Escada
貝殼吊墜啡繩頸鏈$99 H&M
: A
後記$ m. v* m0 p7 S! C% o
官恩娜係一個靚女,真人比上鏡靚,做呢行,都幾蝕 o架!
不過,學佢自己話齋,「又未到要放棄唔做咁慘。」) x) q2 Z/ d4 m# k9 B8 A
逆境求存,女人所謂秘方不外乎 keep fit化妝扮靚啲, Beauty版編輯盛讚 Ella自己個妝化得好好,個樣過關,身材則需要多點耐性。細時跟減肥公司節食,減到喊,現在追求健康生活,均勻地減,「 So far我減咗半年,未肥番,每日起身即飲三杯暖水,千祈咪飲汽水,多食菜。」2 D1 |  q. W, n6 N* }& G
聽落好 dull但道理長存,「做運動都好緊要。
「呢一行所有人,最缺乏就係時間。」* u! H* n" `" i3 P& J* v% C) R
挑食又要挑時間做運動,點算?「去唔到做 gym,咪買部 Cross Training返屋企狂踩,規定傭人每餐要有大量蔬菜,少鹽少油。知易行難,好彩我天生貪靚,想似舒淇咁靚呀!」
知足者,常喜樂,有錢使得鬼推磨, good luck!# p, q3 |( q1 F1 j

Ella Koon* Q% S8 [& Y/ c8 Y. D$ B
檸檬黃外套$9,100 M Missoni9 @8 K5 E+ q6 B0 [
白色雪糕 print tank top$99
白色長褲連白色幼皮腰帶$2990 y3 U* o& @* O* }  _
粉紅及橙透明膠片吊墜銀頸鏈$69.9
All H&M# T6 U3 s3 {0 l+ L0 {6 Z) ]
& R7 b# H; M# V& U4 k5 K


Ella's choice
|, J8 _
「無論去街定做 job,我都鍾意自己化妝,自己化自己實啱心意,上鏡一定會貼濃密形的假眼睫毛,想對眼再圓大啲,我習慣畫白色內眼線同黑色上、下眼線,不過我個人就唔鍾意戴大眼 con,感覺唔自然。我對古銅色同 beige色嘅眼妝情有獨鍾,望落去個樣都開心啲。」
j1 Y& u

R" z
8 Z# _& L# @8 _
Shop List:
Escada中環國際金融中心 2066號鋪 2234 71179 p7 K, S* Q" r4 G: P0 y& h! I0 X
H&M中環皇后大道中 68號鋪 2110 9546
M Missoni尖沙咀海港城 2127號鋪 2736 6621
Sergio Rossi金鐘太古廣場 255號鋪 2918 0872
Vivienne Westwood銅鑼灣百德新街 42-48號 B-D鋪 2894 9088" _! V9 k3 i! b# P/ S
9 A$ H( g6 l6 i1 }
撰文:伍淑嫻/ ?) d/ Z8 h' V+ w5 ?, ?: O
形象: Karen Ling
攝影: Ray Siu$ U( n. T; U- |4 Z) _* r( P
化妝: Ella Koon
髮型: Kel Fung@HH
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()