千嬅:妳接棒啦!(設計對白)
貢米:多謝賞識!(設計對白)
黎明:最緊要聽教聽話。(設計對白)
換碼
千嬅唔玩 黎明全力打造貢米
2010年02月25日
去年五月以「 A貨」張栢芝於湖南衞視舉辦的歌唱比賽一夜成名的貢米,雖然退賽唔玩,一樣財源廣進,狂接電影及電視劇,去年更特地來港錄歌密會唱片公司,準備跨境發展。
據了解,黎明旗下的楊千將不再續約 A Music,衞蘭性情又比較飄忽,近乎真空狀態下,聽教聽話的貢米成功得米,獲得黎老闆全力打造。
鋪路自薦
為要進軍香港娛圈,貢米經理人朱永龍去年中開始穿針引線,不斷安排貢米來港出席公開活動,製造曝光率,因而有機會認識了不少香港娛樂圈中人。
「阿龍(朱永龍)夠晒苦心,除咗帶貢米出席香港電影嘅首映禮,只要知道有任何唱歌演出場合,都會主動 sell,貢米亦都好乖,試過拍完通宵戲瞓都冇得瞓立即搭飛機嚟香港,唔夠瞓喉嚨痛兼冇錢收,都一樣唔
say no,都係想把握每一個機會。」朱永龍身邊人透露。
據了解,早年曾替四大天王排舞的朱永龍,也曾將貢米推介給黎明認識,去年十月貢米來港搵唱片監製杜自持幫手錄歌,她亦專登送一個 copy俾對方,自薦冇手軟。


貢米人氣在內地勁升後,接了不少電視劇及電影,財源廣進。


 
朱永龍去年中開始為貢米鋪橋搭路,終於在黎明的 A Music落腳。

上網聽歌
「 Leon只係知貢米參加過歌唱比賽,同張栢芝好似樣,但冇認真聽過佢唱歌,阿龍介紹佢哋認識之後,佢就上網睇番貢米參加《快樂女聲》比賽,同埋佢喺春節晚會表演嘅片段,聽吓佢唱成點,覺得佢都算有潛質,最重要係貢米聽話,唔怕辛苦乜都肯做,所以雙方一拍即合,今年應該會全力打造佢,幫佢出碟。」知情者說。
事實上,黎明近年的 A Music幾乎呈現真空狀態,雖然簽了 o靚模鼻祖之一 Janice Man(文詠珊),不過她主攻拍戲,而楊千嬅不再續約過檔東亞唱片已經是公開秘密,至於由黎明一手捧出來的衞蘭,唱片銷量雖然成績不俗,但性格飄忽,加上體形時肥時瘦不受控,令黎明更覺得要再培育新人。
對於貢米簽約黎明,身在內地的朱永龍避重就輕:「有咩事都唔係我哋去講,我哋遲啲會嚟香港,或者到時先再傾。」隨即收線。


自從正式成為丁太後,楊千嬅開口埋口都將老公丁子高掛在口邊,早前一班歌迷亦為她補祝新婚。

發福衞蘭跟 Janice Man早前有份演出 A Music投資的電影《 Forzen》,機會不斷。
 
為力捧旗下藝人,黎明更在電影中客串,在戲中跟兩個 Janice打麻雀。

翻版人有出路
周秀娜 08年以「翻版樂基兒」殺入娛樂圈的周秀娜,憑住 34D導彈身材及肯露肯搏精神,由模特兒升呢成為新一代性感女神,接戲做演唱會嘉賓,人氣爆燈,有指一年收入達 500萬,成為新一代吸金女。
林莉 05年港姐季軍,一度離開娛樂圈轉行,去年底以「港版林志玲」稱號再闖模特兒界,成功上位,加上有內地老闆富豪照住,新聞不斷,近日升呢跟正版林志玲行台做騷。




明星靚相大分享☆復活板娛樂八掛週刊雜誌★娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★ 科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 明星靚相大分享(10月刊)★ 明星靚相大分享(11月刊)★ 明星靚相大分享(12月刊)★ 明星靚相大分享(01月刊)★ 明星靚相大分享(02月刊)★ 明星靚相大分享(02月刊)★ 週刊 及 雜誌(4-11月刊)☆ 週刊 及 雜誌(10-2月刊)☆


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()