寸 爆 江 若 琳   古 仔 新 女 : 我 不 會 做 第 三 者


放大

 

有 翻 版 江 若 琳 之 稱 的 沈 麗 君 ( Miki ) , 樣 子 甜 美 、 擁 有 33C 上 圍 及 23 吋 蛇 腰 , 被 黃 百 鳴 睇 中 成 為 《 家 有 囍 事 2009 》 新 女 , 與 古 天 樂 演 情 侶 。
不 過 , 當 記 者 讚 Miki 似 江 若 琳 時 , 她 卻 寸 爆 話 ︰ 「 我 不 像 她 , 因 為 我 肯 定 不 會 做 第 三 者 。 」 並 直 言 身 邊 多 狂 蜂 浪 蝶 , 絕 不 會 揀 有 婦 之 夫 , 言 語 間 更 透 露 古 仔 不 時 以 零 食 攻 勢 她 。


 

Miki Profile

中 文 名 ︰ 沈 麗 君
生 日 ︰ 7 月 30 日
身 高 ︰ 164cm
三 圍 ︰ 33C 23 34.5
語 言 ︰ 國 語 、 英 語 、 日 文
性 格 ︰ 活 潑 、 開 朗
獎 項 ︰ 《 瑞 麗 》 雜 誌 封 面 女 孩 大 賽 華 東 區 冠 軍 、 上 海 地 區 高 校 校 花 評 選 第 一 名 、 網 易 校 園 美 女 冠 軍 … … 等
平 面 廣 告 ︰ NEC 松 下 手 機 、 龍 攝 影 婚 紗 、 NEW SKIN 護 膚 品 … … 等
TVC 廣 告 ︰ VO5 洗 髮 水 、 聯 通 新 勢 力 手 機 、 金 冠 園 醬 油 … … 等
電 影 ︰ 《 家 有 囍 事 2009 》 、 《 第 601 個 電 話 》


zoom
 

Miki 做 訪 問 時 , 開 心 興 奮 地 告 訴 記 者 , 古 仔 請 他 食 薯 片 , 不 過 記 者 將 此 事 話 俾 古 仔 知 時 , 他 即 時 黑 面 , 與 對 方 劃 清 界 線 。


zoom
 

 



 

 

出 生 上 海 的 沈 麗 君 , 樣 子 與 江 若 琳 八 成 似 , 身 材 還 比 對 方 激 凸 , 問 到 她 知 否 江 若 琳 的 新 聞 , 她 說 略 有 聽 聞 , 不 過 , 當 記 者 說 「 你 跟 江 若 琳 很 像 」 時 , 她 卻 甚 為 抗 拒 說 : 「 很 多 人 都 這 樣 說 , 但 我 覺 得 自 己 一 點 都 不 像 她 , 我 絕 對 不 會 做 第 三 者 , 世 界 上 男 生 這 麼 多 , 幹 嘛 要 做 第 三 者 , 香 港 男 生 多 帥 … …
「 她 的 故 事 太 戲 劇 性 , 說 她 戶 口 得 幾 十 蚊 , 真 令 人 難 以 相 信 , 我 做 model 時 也 不 會 這 麼 窮 , 更 何 況 她 是 個 artist 。 」


zoom
 

沈 麗 君
Miki 同 江 若 琳 同 樣 擁 有 一 雙 大 眼 睛 , 兩 人 抿 起 嘴 時 神 情 最 似 。


zoom
 

江 若 琳



 

江 反 擊 博 宣 傳

對 於 Miki 的 言 論 , 江 若 琳 經 理 人 Kelly 回 應 : 「 我 唔 識 佢 , 冇 聽 過 呢 個 人 , 可 能 有 人 博 宣 傳 , 所 以 冇 必 要 回 應 。 」
Miki 入 行 第 一 部 電 影 《 家 有 囍 事 2009 》 , 便 與 型 男 古 天 樂 做 情 侶 , 談 起 古 仔 , 她 格 外 興 奮 : 「 古 仔 對 我 很 好 , 他 教 我 廣 東 話 。 」 問 到 古 仔 教 她 講 甚 麼 時 , 旁 邊 的 助 手 即 示 意 她 不 要 講 。 沈 腦 子 一 轉 , 就 說 ︰ 「 他 跟 我 講 笑 話 , 他 說 在 韓 國 時 曾 電 召 按 摩 師 上 樓 幫 他 按 摩 , 但 那 按 摩 師 幫 他 按 完 身 及 腳 後 , 手 都 沒 有 洗 就 按 他 的 臉 , 他 說 : 『 嘩 ! 很 噁 心 , 沒 有 洗 手 就 幫 我 按 臉 。 』 。 」 Miki 話 未 說 完 已 哈 哈 地 笑 !
「 他 拍 戲 時 經 常 帶 很 多 零 食 在 身 , 都 會 問 我 要 不 要 , 在 杭 州 時 , 更 問 我 要 不 要 一 齊 曬 太 陽 。 我 跟 他 說 每 天 出 外 景 , 都 這 麼 黑 , 你 還 要 我 曬 。 ( 他 有 沒 有 問 你 電 話 ? ) 他 … … ( 猶 豫 了 一 會 ) 沒 有 呀 ! 他 好 怕 緋 聞 , 有 記 者 在 場 他 都 不 跟 我 說 話 。 」
Miki 所 言 非 虛 , 上 周 二 ( 20 日 ) 晚 , 《 家 有 囍 事 2009 》 在 會 展 舊 翼 舉 行 首 映 , Miki 一 見 到 古 仔 , 即 滿 面 開 心 地 向 他 揮 手 say hi , 但 古 仔 卻 扮 睇 唔 到 。 席 間 記 者 問 古 仔 與 沈 麗 君 關 係 時 , 他 十 分 避 忌 : 「 佢 係 個 好 勤 力 新 人 ( 你 係 咪 請 佢 食 零 食 ? ) ! 我 本 身 都 唔 食 零 食 。 」 再 問 到 他 對 Miki 有 冇 好 感 ? 他 即 起 晒 弶 說 : 「 我 工 作 還 工 作 。 」
古 仔 在 記 者 面 前 與 Miki 劃 清 界 線 , 但 在 Miki blog 內 卻 發 現 兩 人 在 電 影 以 外 的 親 密 合 照 , 古 仔 人 前 人 後 兩 個 樣 , 演 技 認 真 一 流 。


zoom
 

三 年 前 寰 亞 打 算 開 拍 《 頭 文 字 DII 》 , 女 主 角 便 是 Miki , 不 過 最 後 卻 不 了 了 之 , Miki 在 發 布 會 上 碰 到 周 杰 倫 , 周 董 更 逗 她 : 「 我 在 《 頭 文 字 D 》 表 現 好 不 好 ? 」


zoom
 

發 生 艷 照 事 件 後 , Miki 與 陳 冠 希 一 齊 出 席 上 海 活 動 , 小 時 候 Miki 曾 視 Edison 為 偶 像 , 但 現 在 談 起 他 , 卻 說 「 入 行 帥 哥 見 很 多 , Edison 冇 特 別 。 」


zoom
 

人 後 親 暱
Miki 在 自 己 blog 內 擺 放 唔 少 同 古 仔 親 暱 合 照 , 更 大 讚 古 仔 係 超 級 大 帥 哥 , 仲 加 個 流 晒 口 水 標 誌 。


zoom
 

人 前 扮 唔 識
1 月 20 日 晚 , 在 《 家 》 首 映 禮 上 , 古 仔 全 程 與 Miki 保 持 距 離 , 更 全 程 當 對 方 透 明 , 扮 唔 熟 。


zoom
 

Miki 覺 得 可 以 同 古 仔 結 婚 好 幸 福 , 不 過 如 果 佢 知 道 古 仔 反 應 , 會 點 呢 ?


zoom
 

在 《 囍 》 中 , 古 仔 飾 演 失 戀 治 療 師 , 戲 中 邂 逅 純 情 的 Miki , 兩 人 一 見 鍾 情 。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()