鄭欣宜日前在《荃加福祿壽》節目中模仿徐子珊熱舞摸Pat兼嘟嘴,子珊大讚她扮得入型入格,畀足90分之餘,更希望與她合作。

無綫三位當家花旦鍾嘉欣、徐子珊及胡杏兒,前晚錄影節目《我的故事.我的歌》,她們輪流獻唱,儼如小型演唱會般,子珊更勁歌熱舞,扭腰兼Fing籮,成功突圍!事後她表示首次舉行小型個唱,但因準備時間不足而大感緊張,問到何時在紅館舉行個唱?她表示積極裝備自己後才作打算。對於鄭欣宜日前在《荃加福祿壽》節目上模仿她,子珊坦言不覺被對方醜化:「欣宜有打畀我經理人,佢驚我嬲,不過我覺得佢真係扮得幾似!(邊方面最似?)神髓、化妝同髮型都好似,佢好有心,扮之前仲打電話畀我經理人,問我啲衫喺邊度買,希望遲啲可以同欣宜合作!好開心佢扮得咁似,真係有90分!」



放大圖片


「高人」鍾嘉欣刻意屈膝,遷就王祖藍。
「高人」鍾嘉欣刻意屈膝,遷就王祖藍。



杏兒嫌「男友」唔唱得

此外,胡杏兒透露到紅館開騷是她的夢想之一,並表示最想與林峯合唱:「因為佢唱歌好聽。(黃宗澤呢?)同佢會跳舞,因為佢跳舞叻!(佢唱歌好唔好聽?)冇林峯咁好聽!」至於鍾嘉欣則坦言不知道鄭中基與蔡卓妍(阿Sa)離婚,問到將來會否公開婚訊?她笑言屆時或許已不在娛樂圈發展。


扮嘢能手王祖藍模仿子珊的招牌嘟嘴Look,令鍾嘉欣(左起)及杏兒笑破肚皮。
扮嘢能手王祖藍模仿子珊的招牌嘟嘴Look,令鍾嘉欣(左起)及杏兒笑破肚皮。


杏兒與謝天華拖手合唱。
杏兒與謝天華拖手合唱。

影視組
徐子珊激讚欣宜的模仿形神俱備,並希望與對方合作。
徐子珊激讚欣宜的模仿形神俱備,並希望與對方合作。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()