周秀娜 “我有嗰樣 sell嗰樣”
2009年11月20日
提起周秀娜( Chrissie),半數女人早有共識——「佢好 cheap!」
訪問當日,約她到置地 Cova,櫈未坐暖,鄰座兩名師奶經已藐嘴起槓,同行男子登時醒水,打後全程如中梗頸咒。
就當我壞心腸,此情此境,仲唔搣住大髀忍笑咩!至於周秀娜,只扮沒事人,逕自說起早前遇上女 fans找她簽名合照,「我真係眼濕濕,開心過收 Chanel(手袋)!」
古往今來,同性相拒。一個攬枕兩團肉加幾滴牙膏就會教壞人?
忽然衞道不過藉口,實情是,要女人去欣賞一個極有可能成為自己男友/老公性幻想對象的大胸尤物──好難咯。
自言廿四年來,今年被人鬧得最「金」;縱使明白遊戲規則, EQ奇高,並不表示冇底線。
一個「 cheap」字,關乎女性自身榮辱,只見她眼裡有火,聲線高了半度:「我唔 cheap!真正 cheap嘅,係夠膽做唔夠膽認,扮『上菜』嗰啲!」
三言兩語,直插死穴。女人,最難坦蕩蕩,更何況,拋胸拋得理直氣壯?
「我唔鍾意講大話,我有嗰樣 sell嗰樣。」
這天,我跟潮州烈女上了「反港女」一課。
Chrissie Chau
手袖釘珠片黑色 V領 bodysuit$3,330
黑色猄皮綴鏈短靴$3,390 both PINKO
黑色皮短褲$249 H&M
銀釘飾黑皮腰帶$889 Arrogant Cat
螢光粉紅閃石頸鏈$9,900
Tom Binns from Harvey Nichols
FLHX STREET GLIDE黑色電單車$228,830
Techno Harley-Davidson of Hong Kong
Chrissie Chau
出生日期: 1985年 5月 22日(雙子座)
出生地:潮州汕頭
身高: 5呎 6吋半
體重: 95磅
三圍: 32、 22、 32
簡歷:十歲移居香港。 05年 7月,參加「香港動漫節」模特選舉獲得亞軍。模海浮沉數年後,直至 08年,與名模樂基兒在沙田出席活動,因相貌相似,被傳媒稱為「翻版樂基兒」。 09年,推出噴血寫真,成為新一代性感女模。
主要作品:電影《死神傻了》( 2009)、《關人七事》( 2009);舞台劇《我愛萬人迷》( 2009);廣告「 Slim Beauty」( 2009);寫真集《 Kissy Chrissie》( 2009);時裝展「 Tokyo Girls Collection 2009 A/W」( 2009)。
個人網誌: http://hk.myblog.yahoo.com/chrissiechau
模特兒公司網頁: http://www.jamcast.com.hk/home.html
History

1987
「兒時肥嘟嘟,雖然經常被讚可愛,但被發掘之前,冇人讚過我靚,所以最初仲以為模探係騙子。」

1995
兒時鍾意周街玩,最討厭著裙,但又不肯執大哥衫尾,「一定要著新衫新褲,我唔要人哋用過嘅嘢。」

2006
初入行拍廣告,斯文密實。「扮 OL就要純情吖嘛!現實中唔知幾多 OL著短裙、低胸衫,煲住煙蒲老蘭啦!」

“我從來唔賴皮!”
周秀娜有句口頭禪:「我係咩人?同我相處過先講。」
我不敢說已經很了解她,但有兩件事,的確印象深刻。她很有禮貌,也清楚自己位置。性感,賣得「均真」,一埋位,唔使 warm up全程投入。
中場休息,嗌下午茶,她是最快落「柯打」的人。須知道,這年頭,不少女人對着餐牌會腦閉塞。周秀娜至少一直清楚自己要什麼。
她說,自幼已培養思考獨立。於汕頭出生,父母是地道潮州人,傳統重男輕女,想打破宿命,女子,命中注定要自強。「比起其他家庭,我父母已經唔算重男輕女,但一個女仔要喺哥哥同兩個細佬之間,成功獲得父母注意,就要特別努力。」
幾歲人仔,性格已經很剛烈。為了不想比下去,小學成績總排頭三位。當年,周父經營貿易生意,一家六口住一幢五層高公寓,「媽咪要我哋抽籤做家務,我成日抽到抹地,但從來唔『賴皮』,拿起地拖,一個人抹晒五層樓。」
後來,父親決定到香港定居,她卻是最後一個被申請來港的家庭成員。十歲到港,甫入學,自知英文水平差,發奮力追,中學考入英中聖嘉勒女書院。可惜,對新移民身份太自覺,別人未歧視,她先歧視自己。
「大部份同學都由小學升上嚟,屋企又有錢,冇共同話題,自己永遠似外人。」中學生,冇朋友已足夠成為「無心向學」的理由,捱到中四,開始跑到金百利做售貨員及兼職 model,「我唔鍾意講大話,唔識人買嘢;做 model, sell自己,有嗰樣 sell嗰樣就最啱我。」
Chrissie Chau

黑白豹紋紫紅色 jumpsuit$4,590 Miss Sixty
黑色漆皮皺褶腰帶$885 Arrogant Cat
銀鏈粗手鈪 $3,500 DANNIJO from Harvey Nichols
銀色窩釘黑皮粗手帶$1,800
Made her think from On Pedder
黑色猄皮綴鏈短靴$3,390 PINKO
“我都要開飯 o架!”
自此,周秀娜立志做模特兒,為怕家人擔心,中五決定轉校,完成會考。雖然只得 6分,已是家中學歷最高的人。「入行做 model,父母亦無話可說。」
05年參選 Game Girl,成為全職模特兒,思想仲好單純。「以為喺屋企等吓電話,有 job就著吓靚衫,擺吓甫士就掂,行性感?諗都冇諗過!」
誰知一等就半年。第一個工作講明要去沙灘著三點式,她竟沒半點反感,「半年冇嘢做,開心都嚟唔切!」
解放魔鬼身材,被封「翻版樂基兒」,她才真正知道自己的優點。「既然知道自己最煞食係副身材,梗唔介意露,總之我覺得靚就得。」
終於,今夏推出的噴血寫真,令周秀娜成為「社會現象」;傳媒想解讀她,精英尖子又要分析她;解拆得愈多,反而顯得她思路簡單,工作搵錢再工作,無異於一般星斗市民。
「點解要諗得我咁複雜呢?搵食啫,我都要開飯 o架!」

「最唔滿意自己眼袋大、面又腫,鼻又唔夠高,雖然唔介意整容,但想老啲至整。依家影相前,會『碌』 30分鐘面去水腫,又會用按摩器推吓鼻樑,喺吉之島買,夾埋唔使一百蚊。」

日做夜做,冇啖好食,「中環啲 high tea真係唔同啲,好正呀!」一於唔客氣揀最大件嘅三文魚撻。

女人天生愛 shopping,周秀娜揀鞋,第一時間是反轉鞋底睇價錢。「成副身家僅夠買樓俾首期,四百萬?未有耐!」

唔儲名牌,只愛馬騮仔 monchhichi,估佢唔到。

“香港人好偽善!”
睇得開,歸功於父母的信任和支持。「佢哋只會好單純,覺得個女影得靚就冇問題。媽咪日日睇報紙,關於我嘅負面新聞,從來唔會過問。去科大講座前一晚,爸爸仲鼓勵我:『盡力就得啦,但要預咗實有人立心不良要留難你。』」
「講真,我已經百毒不侵!如果覺得難堪,即係否定自己。香港人好偽善,又要睇又要鬧,話我 cheap,因為我唔夠紅啫!」
她明白,「性感」,只是踏腳石,以性幻想作賣點並不長久。是故即使人氣急升,有工作都不敢獅子開大口。拍攝新戲《惡胎》,既有床戲又要跳樓,好使夾抵用,志在把握機會轉型。
「行性感其實壓力好大,成日諗,下次仲可以露乜?我唔會露點,我嘅目標好似張栢芝,成為一個又睇得又有演技嘅藝人。」
Chrissie Chau

白色圖案 tee(未定價)
黑色束繩 thigh high boots$599 both H&M
黑色尖釘飾皮三角巾$11,800
Natalia Brilli from On Pedder
金色窩釘黑皮腰帶$889 Arrogant Cat
“我係好女人!”
自言有晒人生計劃,搏到三十歲,合該嫁人生仔樂也融融。「從來冇擔心過男人會嫌棄自己,因為我專一又孝順,又唔介意男朋友冇錢,絕對係好女人!」
難以相信,對工作,聰明有餘,愛情路上,周秀娜只屬初哥,習慣鏡頭前搔首弄姿的她,原來只拍過兩次拖,初戀,仲要俾人飛。
「愛情係好奇怪嘅嘢,好似可有可無,但又會影響一個人嘅性格、情緒。同初戀男友拍拖,雖然少見面,成日唔開心,但我依然好投入,冇諗過呢個人會呃自己,直到三年後,撞到佢拖住第二個女仔,至知一直俾人呃。」
事後,男友索性人間蒸發,周秀娜花了九個月治情傷,才夠膽接受現任男友 Avis的追求。
「唔俾人呃過,點識帶眼識人? Avis對我好重要,除咗支持我,難得目標一致,有乜嘢好得過兩人拍住搵錢?
「有人同我講,早知會走紅,唔好公開自己有男朋友。我答佢,無論點都會公開,除非你唔尊重佢。否則,點俾對方信心?咁為佢着想,我仲唔算好?」
Chrissie Chau

螢光粉紅色 tube dress$12,900 Michael Kors
綴透明膠黑色皮腰帶$6,800 Fleet Ilya both from Harvey Nichols
金色窩釘手帶$1,450
銀色窩釘粗手帶$1,800 both Made her think
銀色錐形窩釘頭箍( worn as choker)$2,590 Jennifer Behr all from On Pedder
窩釘尖頭短靴$6,430 PINKO
FLHX STREET GLIDE邑礎漡 q單車$228,830
Techno Harley-Davidson of Hong Kong
後記
成名愈快,人愈易迷失。
周秀娜時刻清醒嗎?
未見得,對狗仔隊,更是又愛又恨。
「我真係驚自己習慣去到邊都有人跟,如果有日冇狗仔隊埋身,就會發現自己原來乜都唔係,唔知點算。」
終於明白,她的手機鈴聲,為何會揀 Lady Gaga的《 Paparazzi(狗仔隊)》。
Chrissie Chau

螢光綠吊帶裙$2,835 Arrogant Cat
銀鏈粗手鈪 $3,500 DANNIJO from Harvey Nichols
銀色窩釘粗手帶$1,800 Made her think
金色圓牌戒指$700 House of Harlow
銀色錐形窩釘頭箍$2,590 Jennifer Behr all from On Pedder
窩釘尖頭短靴$6,430 PINKO
ME! LOOK
Evelyn Ho  Makeup Artist
「 Chrissie五官唔適合有太多色彩的妝容,今次造型既 feminine又有少少 rock味道,所以我以黑色尖幼眼線作妝容焦點,帶出性感小野貓的感覺,而眼妝、胭脂和底妝都以 nude tone為主,只用不同的光影和陰影來修飾輪廓。」
Shop List:
Arrogant Cat中環國際金融中心 1097號鋪 2234 7389
H&M中環皇后大道中 68號 2110 9546
Harvey Nichols中環置地廣場 4樓 3695 3388
Miss Sixty銅鑼灣百德新街 55號地下 2892 0905
On Pedder中環皇后大道中 10號新世界中心 1樓 2118 3489
PINKO尖沙咀海港城 2130號鋪 2175 4848
Techno Harley-Davidson of Hong Kong沙田源順圍 5-7號 A座地下 5室 2806 8444
撰文: Sarita Lee 形象: Karen Ling
攝影: Kenji Leung 化妝: Evelyn Ho
髮型: Zap Tang@XENTER
鳴謝: Techno Harley-Davidson of Hong Kong

娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★
科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 明星靚相大分享(10月刊)★ 明星靚相大分享(11月刊)★ 過期 週刊 及 雜誌(4-11月刊)☆ 過期 週刊 及 雜誌(10-11月刊)☆


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()