短聚 5粒鐘髮尾濕 公開王浩信婚前偷食 Cammi短片

 

補鑊娶 YoYo週日( 13日)擺酒,王浩信與 YoYo齊齊封口唔回應偷食 Cammi事,更安排雙方家長於秘道出入。

 

王浩信與陳自瑤( YoYo)上週五( 11日)註冊,週日在金鐘香拉筵開 22席,有傳女方已有兩個月身孕,為免凸住肚嫁人,惟有倉卒閃嫁。
拍拖 3年,其間一度因男方太爛玩而分手,上週又爆出王浩信婚前偷食醜模 Cammi,事後兩公婆齊心對抗外敵, 30歲 YoYo堅信老公無辜,細兩年的王浩信就力斥有人作料博宣傳,立心不良。
不過本刊卻獨家影到王浩信 8月時,趁 YoYo離港旅行,親自接 Cammi返將軍澳屋企短聚 5粒鐘, Cammi離開時更髮尾微濕。有圖有真相,唔到你唔認啦!

王浩信陳自瑤結婚前夕,有週刊指男方婚前偷嗒 Cammi,分分鐘比陳冠希更早享用「女版 Nel Nel」。報道出街後,王浩信即時公開澄清,指 Cammi借佢兩公婆宣傳,「我想強調嗰次佢上我屋企係出席 house party!我結婚啦,希望 Cammi唔好再搵我做宣傳!」

親自接載

口口聲聲話俾人抽水,但本刊於今年 8月已影到二人短聚鐵證。
8月 19日夜晚 11點多,王浩信親自駕駛其黑色福士跑車到調景嶺港鐵站,裝胸熱褲戰鬥格的 Cammi一早到達等候,但王浩信非常警覺,等了幾分鐘確定冇人跟蹤先畀 Cammi上車,然後踩行油返回將軍澳維景灣畔寓所。聲稱約了大班朋友返屋企開 party的王浩信,之後亦冇再外出接人。


19/8獨家偷拍:等車晒腿 11:45pm等緊王浩信期間,身穿背心熱褲,忽然谷胸嘅 Cammi企到直一直,仲不斷望實經過嘅私家車,似乎等得好心急!
19/8獨家偷拍:等車晒腿 11:45pm等緊王浩信期間,身穿背心熱褲,忽然谷胸嘅 Cammi企到直一直,仲不斷望實經過嘅私家車,似乎等得好心急!
一 call即到 11:48pm確保冇人跟蹤後, Cammi先開門跳上王浩信架車。
一 call即到 11:48pm確保冇人跟蹤後, Cammi先開門跳上王浩信架車。
落力冧女 11:55pm短短幾分鐘車程,兩人成程車有講有笑, Cammi個樣仲冧爆。
落力冧女 11:55pm短短幾分鐘車程,兩人成程車有講有笑, Cammi個樣仲冧爆。

王浩信的福士跑車由王姓家人登記,地址為父母居住的鴨脷洲海怡半島。
踩油返家 11:57pm
踩油返家 11:57pm

 

自爆好攰

據知 YoYo於 19日早上與朋友出發到泰國旅行,難得咁 free,下晝收工計劃夜會 Cammi的王浩信,一早預備大量紅酒招呼細 12年的妹。不過王唔似萬寧哥哥及 Edison咁猴擒,肯花時間同 Cammi傾偈熱身。「 Cammi嗰晚上到去,見到 Signal Wong(王浩信)已經叫定 pizza,兩個初時一邊睇電視一邊食嘢,之後個男仔拎啲紅酒出嚟,兩杯到肚,跟手係點要佢兩個先知啦!」
孤男寡女玩足 5個鐘, Cammi到凌晨 5點先獨自離開王宅,搭的士返回藍田公屋,當時 Cammi腳步浮浮兼殘爆,原本束馬尾的她,離奇地放散長髮兼髮尾微濕。一早已在樓下等候女兒返家的 Cammi父親,見有記者影相,竟然非常合作話:「阻唔阻住你哋做嘢?隨便影吖!」反而平時鍾意俾人影的 Cammi就拒絕上鏡,大嗌:「唔好影啦,我好攰呀!咁夜下次先影啦!」


Cammi今年 8月出席落選港姐蔚雨芯生日 party,同場嘅王浩信中 Cammi,即時攞電話約對方去街。網上圖片
Cammi今年 8月出席落選港姐蔚雨芯生日 party,同場嘅王浩信中 Cammi,即時攞電話約對方去街。網上圖片

網上圖片

 

Cammi:喺床 pair pair吓

原來萬寧哥哥沈志明當晚亦約了 Cammi外出,但萬寧哥哥不停轉換約會地點,一時上環一時北角,令 Cammi覺得不受尊重;反而王浩信一早以一招「上門玩狗」畀 Cammi入屋,令只得 16歲的 Cammi冧晒,所以王浩信一 call, Cammi寧願爽約,都要夜撲王的寓所, Cammi私下亦曾向好友大讚王浩信有風度又細心。
偷會人夫搞到一鑊粥, Cammi被問到私會斷正時顯得非常尷尬,每條問題都要諗成分鐘先識答。

F:《 FACE》  C: Cammi
F:你同王浩信點識?你 8月 19號上佢屋企做乜?
C:我同佢喺一個朋友嘅生日 party認識,之前都約過幾次出嚟,大家都有共同朋友。嗰晚上佢度傾偈啫!
F:但你去咗 4、 5個鐘喎!
C:……都係傾吓偈……食吓嘢,佢係 artist,始終喺屋企會方便啲!
F:驚唔驚 YoYo呷醋?
C:唔驚!我哋咩事都冇發生過,嗰晚佢都飲咗好多,醉到喺張床度 pair pair吓啦!
傾偈傾上人張床,王浩信都係預備定痰罐頂通宵啦!



有餡箍煲上圍明顯脹大嘅 YoYo,死口唔認有餡,但就話會婚後不設防,努力追龍 B。

恩愛婚禮兩人揀於上週五 2011年 11月 11日上午 11點 8條 1好日結婚,週日( 13日)在港島香格里拉筵開 22圍,二人於婚禮上經常甜笑互望, YoYo又向在場記者大晒幸福,猛話「我哋好恩愛㗎!」宣示正印地位。
求婚大龍鳳據知 YoYo知道男友偷食後,嬲到要分手,王浩信為箍煲,趁演出舞台劇《辛辣人妻》尾場( 10月 23日)後向坐喺觀眾席嘅 YoYo求婚。
求婚大龍鳳據知 YoYo知道男友偷食後,嬲到要分手,王浩信為箍煲,趁演出舞台劇《辛辣人妻》尾場( 10月 23日)後向坐喺觀眾席嘅 YoYo求婚。
約 Cammi玩狗Cammi向本刊爆料,話王浩信曾多次以玩狗為藉口約佢上屋企,唔知俾主人利用嗰隻狗,係咪就係 YoYo隻愛犬呢?《忽然 1周》圖片
約 Cammi玩狗Cammi向本刊爆料,話王浩信曾多次以玩狗為藉口約佢上屋企,唔知俾主人利用嗰隻狗,係咪就係 YoYo隻愛犬呢?《忽然 1周》圖片

 

同日約萬寧哥哥

萬寧哥哥(右)同王浩信都在 8月 19日約 Cammi,雖然 Cammi當日揀咗人夫,但 5日後立即同萬寧哥哥食米線,然後前後腳返男友北角寓所。



 

YoYo旅行 男友即食

YoYo於 8月 19日早上 8點幾搭飛機去泰國旅行,同日下午 3點幾,王浩信亦風騷表示收工,風騷舉勝利手勢,預備帶 Cammi返屋企「傾偈」。



網上圖片

網上圖片

 

冇句真

婚前先被踢爆偷食,新郎哥為面子為婚姻否認,加上機心重 Cammi,真係唔知信邊個好!

死撐有人證

 


屋內唔係得我哋兩個,仲有其他人,嗰日成班人上我屋企開 party。
屋內唔係得我哋兩個,仲有其他人,嗰日成班人上我屋企開 party。
佢話佢屋企冇人,所以先車我上去!
佢話佢屋企冇人,所以先車我上去!

 

拖老婆落水

 


佢係我朋友嘅朋友, YoYo都識佢!
佢係我朋友嘅朋友, YoYo都識佢!
我唔識 YoYo!
我唔識 YoYo!

 

唔認有聯絡

 


YoYo都知呢件事,之後亦冇再同佢聯絡。
YoYo都知呢件事,之後亦冇再同佢聯絡。
嗰晚之後有 send message畀我,又有約我出嚟,不過時間唔夾冇見面。
嗰晚之後有 send message畀我,又有約我出嚟,不過時間唔夾冇見面。

 

萬寧哥哥:我要帶眼識人!


沈志明:仲未洗底嘅沈志明,仍然要為新電影《起勢搖滾》開工。
沈志明:仲未洗底嘅沈志明,仍然要為新電影《起勢搖滾》開工。

8月尾, 16歲雜食模 Cammi(謝芷蕙)爆出集郵第一波,哭爆被萬寧哥哥沈志明醉後霸王硬上弓。萬寧哥哥水洗唔清,形象插水,週一( 14日)佢再對本刊澄清:「生日 party當晚(蔚雨芯生日會)都不知王浩信在場,我同王和 Cammi根本不熟,不想再幫人做宣傳,我都要帶眼識人。」

Edison潛逃美國


Edison自慾照流出後即潛逃美國,留低女方繼續做真人 show。

井柏然當佢冇到


今年農曆年 Cammi跟井柏然錄影亞視節目《人氣春晚.唱紅亞洲》都唔放過機會,但今次似乎係女方有心,男方無意。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()