11年單薄晒5呎 1吋高體重唔過 100磅嘅林欣彤,嵋家唔只體型單薄,塊面仲瘦到尖晒,但佢仍然話上鏡都仲有啲肉

小巨肺林欣彤自上年攞咗《超級巨聲 2》冠軍後,唔只即獲英皇簽為旗下,出道唔夠一年仲出埋個人大碟《 Vocalist》,巨聲班師兄弟都唔夠佢勁。
年尾各大獎項攞硬「最佳新人獎」,最近仲頻頻接拍電影,早前先孖住英皇一姐容祖兒開拍新戲《 Diva》,上週六又同另一英皇師姐詩雅及何佩瑜( Jeana)一齊出席新戲《起勢搖滾》開鏡。只得 21歲嘅阿 Mag,細細個已識把握機會搏命搵錢, FBI都好佩服,不過當日探班時見到佢成個瘦晒,同上年爭成個碼, FBI都戥佢辛苦。



10年發水麵包上年尾,贏得《超級巨聲 2》後,拍 TVB電影《我愛 HK開心萬歲》時,塊面仲脹卜卜,好有肉哋!

阿 Mag同 FBI講,呢幾個月佢足足瘦咗 20磅:「前排啱啱忙完出碟,家又要拍《 DIVA》同《起勢搖滾》,日日瞓得 2、 3個鐘,同埋我好難先瞓得着。其實我一日 3餐都好正常,但家體重都唔夠 100磅。我諗因為我好大壓力。」日日瞓得兩粒鐘,明星認真唔易做。

任度


 

女人最棹忌係肥,家陣瘦晒嘅林欣彤就唔介意俾 FBI度佢嘅手臂、小腿,甚至腰圍。


 

上週六《起勢搖滾》開鏡,做主角嘅阿 Mag(紅圈)就傍住首次做導演,拍過唔少紅星 MV嘅李志倫( Jacky)一齊切燒豬,而 Jeana(戴帽者)都要企喺佢後面。

瘦到寒背


上週阿 Mag出席《 FACE》 U Star校花校草決賽做壓軸嘉賓時,拍埋司儀 Bob身邊,明顯瘦到寒背。

一姐照顧


有幸拍住一姐祖兒拍《 DIVA》, Mag梗係開心都嚟唔切,有真正 Diva祖兒睇實, Mag都好放心囉!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()