好緊張每個月嘅收入。真實對白上週四( 10日)吳鎮宇於屯門為《 Laughing Gor》拍攝一場監倉戲時,問佢有關無綫合約之事,佢就話:「等經理人去傾,我哋呢啲有家庭有兒女嘅人會好緊張每個月嘅收入、或者時間有幾長,個角色係點都要同 TVB傾。」

03年 TVB套《衝上雲霄》,吳鎮宇飾演飛機師阿 Sam,斯文型仔,迷倒不少女 fans,加上落重本去咗唔少地方拍攝,當年大收旺場,仲帶紅埋 黄宗澤吳卓羲等新小生。
事隔 8年,早前 TVB於節目巡禮中出現《衝上雲霄 2》宣傳片段,可惜片中 Sam哥只在片尾路過出現,並改以張智霖做主打。據知吳鎮宇因嫌錢少之餘,更加唔想俾無綫合約縛住而遲遲未應承歸隊,吳鎮宇更說:「對於我嚟講,『續集』係幾頭痛嘅嘢!」

雖然無綫極力游說吳鎮宇埋班再演 Sam哥,可惜他曾公開鬧過無綫:「我畀面先為佢哋拍劇,唔好以為益咗我,覺得畀我哋啲劇集出街就係畀我哋賺咗幾千萬。」,事隔 3年對於無綫苛刻條件仍有保留,故遲遲未肯動筆簽約。

拉攏回巢


好耐冇返過無綫嘅吳鎮宇,喺上月《潛罪犯》嘅開鏡儀式中,俾高層樂易玲捉住密斟,似乎樂大媽落足嘴頭搵鎮宇返嚟拍劇。

8年前經典


8年前吳鎮宇做 Sam哥,當時剛受無綫力捧的吳卓羲係仔一名。

《衝 2》換新血

有望出年開拍嘅《衝上雲霄 2》,喺宣傳片中換上全新班底,由張智霖及林峯孭重飛做主打,以張智霖配陳法拉、林峯配胡杏兒做情侶,吳卓羲配港姐冠軍朱晨麗;而吳鎮宇則未落實參與或以客串角色參與。

Chilam拖法拉

講型仔 Chilam唔輸蝕畀吳鎮宇,配法拉就悶咗啲囉!



胡囧搭林峯


《衝 1》胡杏兒同 Sam哥做一對;《衝 2》就變咗林峯,邊個話女人唔襟老?

片尾出現


到宣傳片尾,吳鎮宇突然出現,話自己會飾演一個機師角色,不過有幾重戲分就冇透露!

合約縛死

無綫近年好多藝人約滿後,都寧願北上掘金,搞到無綫要向外求救,不過拍得劇就起碼縛你一年先有機會再外闖。


張智霖去年回巢拍《魚躍在花見》時,有傳簽了三部片約,《衝上雲霄 2》正是還債之作。
張智霖去年回巢拍《魚躍在花見》時,有傳簽了三部片約,《衝上雲霄 2》正是還債之作。
張兆輝無綫誠邀回巢拍新處境劇《結.分謊情式》,部頭約至明年年底,其間冇得拍其他劇。
張兆輝無綫誠邀回巢拍新處境劇《結.分謊情式》,部頭約至明年年底,其間冇得拍其他劇。
周麗淇年頭返無綫簽開拍《我的如意狼君》,據知她一簽簽三部,有排都未完成合約。
周麗淇年頭返無綫簽開拍《我的如意狼君》,據知她一簽簽三部,有排都未完成合約。

唔想簽合約


近年北上銀多嘅吳鎮宇,最新係喺今年 9月喺北京接拍內地劇《瀛寰之志》中飾演奸商文彬一角。
近年北上銀多嘅吳鎮宇,最新係喺今年 9月喺北京接拍內地劇《瀛寰之志》中飾演奸商文彬一角。

據知 TVB搵吳鎮宇拍《衝上雲霄 2》,除了價錢偏低外,最慘係要吳鎮宇簽多部部頭合約,完成合約前更不能接拍其他廣東話劇集,可惜《衝 2》最快要到明年 2月先開拍,撞啱明年有三間新電視台啟播,王維基同李澤楷又四出招兵買馬,唔想錯失搵銀機會,吳鎮宇當然卻步。
上週四( 10日),正為電影《 Laughing Gor之潛罪犯》開工的吳鎮宇說:「同 TVB接觸緊,可能啦!但一日未簽約都會有變,要睇吓份合約,個角色係點先啦,有好多考慮嘅因素,其實我自己唔太願意拍續集,對於我嚟講『續集』嘅嘢係幾頭痛,而我都好耐冇拍電視劇,如果今次係拍都係徇眾要求!」睇嚟無綫都要諗計度吳鎮宇回巢啦!

Laughing鬥𡃁


探班當日謝天華同吳鎮宇未正式埋位,經已相當入戲,戲中兩人要鬥智兼鬥 chok。
探班當日謝天華同吳鎮宇未正式埋位,經已相當入戲,戲中兩人要鬥智兼鬥 chok。

上次《 Laughing Gor之變節》吳鎮宇飾演一個社團大佬,而新一集《潛罪犯》中,吳鎮宇則飾演一個高智能罪犯;而謝天華則由警察變犯人,戲中將有三分一戲份在監獄發生,吳鎮宇亦老實說:「今次有加片酬,又肯就我個期。」

腿誘天華

戲中 JM(文詠珊)飾演保安科一個文員,之後被調為 Laughing嘅聯絡員,上週四( 10日), JM更穿上熱褲開工, Laughing少啲定力都死。



關係超複雜


 

《 Laughing Gor系列》電影開拍續集,亦同《潛行狙擊》劇情有所連貫,雖然今次電影冇咗 Madam Jo(陳法拉),不過都加插咗一啲新角色,好似出爐港姐朱晨麗同埋 JM(文詠珊)等。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()