李樂詩陀龍 B搶床位躁爆

圈中龍仔龍女又將添一名!育有一子的李樂詩( Joyce),昨日宣佈懷第二胎,陀龍 B三個月。她經常叫囝囝摸肚親親 BB,但坦言搵床位壓力大,大肚又心情波動,經常發老公脾氣,要向老公 say sorry!

繼陳慧琳、楊千嬅、朱麗倩及郭羡妮等,龍媽媽陸續有來!李樂詩昨日在數碼港出席嬰兒車嘉年華,腹部圓圓宣佈有喜三個月,李樂詩帶住兩歲大仔 Max出席,兩母子大方合照、紮紮跳, Joyce開心說:「好多朋友成日問我想唔想生,我要忍住,家終於可以講得喇!係有咗三個月左右,因為個仔都兩歲,有多個小朋友可以陪吓佢。」

未知 BB性別 放大圖片
李樂詩之前已為老公 Ted誕下兒子 Max了。資料圖片

李樂詩之前已為老公 Ted誕下兒子 Max了。資料圖片

李樂詩謂 Max唔知自己大肚:「我成日捉佢隻手,摸我個肚話入面有個 baby,唔知佢明唔明。」她謂仍未知仔定女,但希望可以生小龍女,為囡囡扮靚。龍年旺生育,連床位都緊張,她即說:「係呀,搵床位真係好大壓力,因為好緊張,醫生一驗到我有,就叫我要即刻去訂,好彩都訂到,應該係 last兩三個位囉。」

要向老公道歉 放大圖片
左起:柏安妮、童愛玲及李樂詩三個靚媽見面,一定大談湊仔經。

左起:柏安妮、童愛玲及李樂詩三個靚媽見面,一定大談湊仔經。

李樂詩陀仔有經驗,坦言今胎相對不算辛苦,但早期的作嘔作悶難免:「對氣味好敏感,有時去餐廳一聞到,要即刻衝出門口,同埋心情好波動,對住老公唔係咁好態度,事後知錯,會同佢道歉番。」李樂詩大肚也不停工,早前去完多倫多登台,近期更和郭錦恩合作出兒童教育 MV,努力搵奶粉錢。同場還有柏安妮、童愛玲等,童愛玲幸福透露早前八歲兒子情人節後送花:「我要拍洗頭水廣告,老公情人節飛咗,囝囝就代爸爸拎朱古力同花探班,好 sweet。」採訪、攝影:盧妹


李樂詩帶大仔 Max出席活動,只見她腹部隆起,原來她湊熱鬧做龍媽。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()