陳煒昨日穿上私伙泳衣拍無綫劇落水戲,身材依然弗到漏。

於亞視多年的陳煒今年轉投無綫後即備受重用,更有機會拍攝重頭劇《金枝慾孽貳》和《法網狙擊》。昨日煒哥為《法》劇拍攝落水戲色誘對手郭政鴻,她除了自備泳衣外,又預告會和郭政鴻在船艙拍床戲,已為人妻的煒哥更瞞住老公拍親熱戲。

陳煒與郭政鴻昨日在屯門一私人住宅內拍攝新劇《法網狙擊》,該場戲講到穿上泳衣的陳煒要於泳池內戲水,並色誘身為大律師的郭政鴻,要求郭政鴻為她辦事。



雖然有親熱戲,不過陳煒未有向老公顏志行備案,相信老公不會呷醋。資料圖片 

陳煒和郭政鴻在劇中將會有火辣的肉搏戲,意識相當大膽。 

陳煒雖已嫁作人婦,但仍睇頭十足。 減肥上圍跌 Cup

煒哥見有記者探班亦非常合作,不用埋位亦不吝嗇為拍攝泳裝戲而減的苗條身材,狂轉甫士任影唔嬲。雖然見陳煒身形保持得不俗,但上圍相對亦不算突出,她表示:「我有特登為呢場戲去做機減肥,減咗五至六磅啦,都幾大壓力,有五年冇着泳衣拍劇,不過瘦之餘上圍都跌晒 cup。」

船艙床戰更激

煒哥又自爆保守,所以特別自備一件頭的私伙泳衣拍攝。是否與郭政鴻有很多激情床戲?她坦言:「遲啲會出海,我哋會喺船艙搞嘢。」問到她有否跟老公備案?煒哥笑言:「佢有問我角色做乜嘢,我話係殺人放火嘅反派,不過冇提床戲,佢咁八卦自己會睇啦!」
在炎熱天氣下要穿西裝拍攝的郭政鴻,笑言羨慕煒哥穿得這麼清涼,提到二人的床戲,郭政鴻表示:「聽講激激哋!我哋都溝通緊,唔想太過一般。」採訪:文國駿

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()