12年易容期
李蘊本月推出新寫真集,大晒終極變臉樣,大眼、 V煞下顎,間尺鼻同硬膠臉一應俱全。


模最愛玩變臉,有時分分鐘唔認得佢哋,以為乜咁快又有新人彈出。月底就21歲嘅模李蘊,13歲出道,今夏推出第三本個人寫真,佢個樣已變到離晒譜。家嘅李蘊具備模倒模五官, V煞下顎、間尺鼻同硬膠臉,雙唇更疑似打針谷厚咗,嘟起小嘴擺甫士時份外性感,加上谷爆 B奶,為討宅男歡心,可謂奇招盡出。



04年天然期
13歲的李蘊初出道是組合 Cream成員,當時仍一臉稚氣。 

08年漸變期
少女時期的李蘊獨立發展,擁闊臉、豬膽鼻加薄嘴唇。 「真係純天然」

李蘊04年時跟盧嘉寶同陳曉彤組成小妹妹組合 Cream出道,回望純天然期嘅佢稚氣十足,及至07年獨立發展後,由妹升呢變少女,周身 baby fat。李蘊前年推出首本個人寫真《李蘊 Renee》時,仍難掩闊臉平胸,自去年搭上台灣有名魔術師劉謙,未知李蘊是否掌握到魔術竅門,去年出嘅寫真《李蘊 Changed》,當中已見大轉變,硬膠臉同間尺鼻漸見雛型,嚟到今年搶先睇佢寫真集《寵愛李蘊》,佢嘅最新第五階段進化版,對比八年前出道時天然版仿似兩個人,唔講仲差啲以為有替身代影。



10年豐唇期
李蘊兩年前首次出寫真,仍然闊臉嘅佢嘴唇開始變厚。 

11年硬膠期
李蘊再出寫真,已有硬膠臉雛型,間尺鼻初現,下巴變尖。

對於出神入化變臉,李蘊噚日喺電話訪問度話:「我已成日俾人講,有防疫力,我唔怕大家拎舊相對比,我一路成長,唔係突然咁變,大家睇住我未發育到家,我真係純天然㗎!」佢自稱冇整容,但不抗拒後天加工:「人貪靚係正常。」

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()