馬國明同胡定欣有傳佢哋上年開始地下情,點知最近又話胡定欣經葉翠翠介紹,識咗個內地富豪,又傳胡定欣公主病太勁,搞到俾馬國明飛咗,早排馬國明同唐詩詠夾份請新劇《鐵馬尋橋》演員食飯,點知胡定欣有到,馬國明主人家就唔到。前晚元秋請《鐵》劇演員去鯉魚門食飯兼一齊睇大結局,馬國明同胡定欣終於肯企定定合照,馬國明仲話上次唔係避胡定欣,佢解釋:「寃枉呀,上次拍劇,咁我答應咗請客就一定請,真係冇嘢 o架。」胡定欣對住馬國明話:「係啦,你快啲澄清,上次冇到,我係咁俾人問呀。」佢兩個都強調只係朋友,至於分手傳聞,馬國明話:「朋友又點分開呀?」

放大圖片
胡定欣前晚依偎馬國明講笑,佢兩個戀情疑幻疑真。

胡定欣前晚依偎馬國明講笑,佢兩個戀情疑幻疑真。

放大圖片
林子善(右)攬住鄭嘉穎否認不和。

林子善(右)攬住鄭嘉穎否認不和。

洪爺激動耍冧

馬國明仲話唔覺胡定欣有公主病,佢話:「佢冇表現畀我睇喎,佢唔係雜誌寫咁貪慕虛榮,可能寫佢喺戲中角色。」胡定欣就話:「我係香港女仔,唔好咁形容香港女仔啦,咁係咪要我扮嘢呀?」話口未完胡定欣就挨落馬國明度扮嗲,兩個戀情真係似有還無咁。至於鄭嘉穎早排喺無綫節目《今日 VIP》度俾林子善(洪爺)爆佢踢鞋嘅舊事,搞到當堂黑面,前晚佢兩個猛話冇咁嘅事,林子善仲好大聲咁話:「我林子善家就同大哥道歉。」點知喺劇中演大哥嘅鄭嘉穎話冇做過唔使道歉,又話自己冇黑面,但係林子善依然越講越激動。


胡定欣噚日喺柴灣着得靚靚拍廣告,輕輕鬆鬆酬勞袋袋平安。

馬國明拒翹胡定欣

胡定欣、馬國明前後腳出席前晚由元秋作東,筵開兩席的《鐵馬尋橋》大結局海鮮宴,同場還有鄭嘉穎、林子善、唐詩詠、和穿低胸裝的楊思琦及李詩韻等。早前有傳胡定欣「見錢思遷」狠撇馬國明後,兩人首度同場大方合照,不過馬國明兩度拒絕和胡定欣翹手,反而胡定欣表現較大方。


胡定欣谷行「事業線」拍廣告,穩袋六位數。

大呻無富婆問價

強調現仍是朋友關係的兩人,問是否以行動闢謠?馬國明稱只是相約睇《鐵》劇大結局,他又說沒有八卦對方的新緋聞,可是他力撐胡定欣,指她不如傳聞中貪慕虛榮,胡定欣就覺得傳聞只是為劇集宣傳。而馬國明就戲言自己條件不錯,但卻沒有富婆「問價」。

嘉穎安撫林子善

有報道指鄭嘉穎在電視台訪問中,因被林子善指他「寸」而黑面,嘉穎為澄清沒有不和,特叫林子善同做訪問,林子善表現激動:「你哋寫我林子善向大哥(嘉穎)講對唔住。佢冇黑面,可以上番網睇。」嘉穎見狀則輕拍林子善膊頭作安撫,說他不用道歉,因報道和事實不符。



緋聞情侶傳出分手後首度同場,但馬國明不肯翹胡定欣合照。

另外,穿上Tube Dress露出「事業線」的胡定欣,昨日為纖體美容公司拍攝廣告,她透露還有比堅尼、拉丁舞等性感造型,酬勞達六位數字。談及她有份演出的《鐵》劇收視達四十三點,她覺得惠英紅又獲影后獎,可謂雙喜臨門。

馬國明胡定欣拒翹手合照

傳搭上內地富豪的胡定欣,前晚出席《鐵馬尋橋》大結局飯局時,與緋聞男友馬國明同場,並大方合照。雖然馬國明兩度不肯與定欣翹手影相,仍力撐定欣並不貪慕虛榮。同場的鄭嘉穎對於被指因林子善爆臭史而黑面,在飯局上以行動闢謠,與子善齊齊接受訪問,當子善不斷向他道歉時,他連忙安撫。

另外,定欣昨日穿上Tube Dress拍攝纖體美容廣告,她透露廣告中有性感比堅尼及拉丁舞等六個造型,酬勞達六位數字。她表示《鐵》劇結局收視高達43點,加上同劇的惠英紅榮登金像影后,可謂雙喜臨門!


鄭嘉穎(左)與林子善搭膊受訪證友情。
鄭嘉穎(左)與林子善搭膊受訪證友情。


胡定欣以低胸打扮拍廣告,非常性感。
胡定欣以低胸打扮拍廣告,非常性感。


馬國明與胡定欣雖大方合照,但他拒絕翹手,煞有介事!
馬國明與胡定欣雖大方合照,但他拒絕翹手,煞有介事!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()