抵達曼谷機場,熊黛林已經開心到飛起,全程笑容滿面。
娛頭
城城 2萬包食包住 熊黛林得戚精華遊
2009年10月15日
上星期六(十月十日),是熊黛林廿九歲生日,經歷去年生日「攻城 33小時」,以為城嫂地位穩如泰山,點知突然殺出偷食芒果(王秀琳)事件,令「富黛戀」出現危機。
從來死口唔認拍拖,但城城始終要為偷芒事件補鑊,於是出錢又出力,「豪花」兩萬蚊包起熊黛林到泰國,幫她慶祝生日,破紀錄在酒店內禁室陪慾五十六小時。
雖有熊黛林越洋到泰國幫城城降火,但唔知係食得多芒果濕熱,定係近日被過氣女友 Amanda.S連環狂數,搞到城城依然㷫烚烚,頻頻發火黑面,兼違法行車撇記者。
請定假陪仔
事先張揚在十月十日生日期間,會請定假有錢都唔賺的熊黛林,上星期四(八日)出席 Model公司 Style兩周年慶祝活動,講到明會離開香港過生日,但就企硬唔講是否同郭富城過,「唔講得,總之唔係自己一個人過啦!」
話口未完,原本答應出席公司晚上 party的熊黛林,一做完活動,便一支箭颷去機埸,乘搭 CX 703航班直飛曼谷,會合正在當地拍攝電影《 B+偵探》的城城。
到達曼谷機場,熊黛林已忍唔住流露愉快心情,經常笑口噬噬,而城城亦一早安排好一輛 Benz專車,接送女友返他下榻的 Emporium酒店。
落車後,熊黛林熟練地入到酒店大堂,向櫃枱職員直接攞房咭上房,相信城城之前已為女友辦妥登記入住手續,爭取時間盡快上房。○七年三月,城城同樣在曼谷拍《 C+偵探》時,熊黛林亦同樣到過該酒店探城城,兩人亦在房內大戰十七小時。 

過關時,熊黛林十分專注填入境表。


專車接送
城城搵 Benz專車接熊黛林返酒店。


熟手 check in
兩年前城城與熊黛林已經入住這間酒店,所以在 check in時熊黛林十分熟手。


11/10 10:00pm
逆線行車


返到泰國,城城見到仲有記者,表現得極不耐煩,更叫司機玩嘢,在高速公路上突然掉頭,逆線行車十分危險。


12/10歎完撩牙
熊黛林返港,城城繼續投入拍戲,其間經常黑口黑面,食完嘢又當眾徒手撩牙。


拍拖似偷情
熊黛林上房唔夠半個鐘,城城亦拍完戲返回酒店,時間調校得啱啱好。不過城城每次出入,都由四至五名酒店保安護駕,又要經洗衣房秘密通道出入,而且全程與女友匿埋房內激戰,未有一齊出街,似愉情多過似拍拖。
據了解,熊黛林向來重視生日,更一定要同男友過,加上之前城城偷食 Mango,身為城嫂的熊黛林無可能零反應,有見及此,城城明知這個「雙十」日子十分敏感,必定有記者吼實,唯有諗計避,但照樣批准她前往泰國,「其實 Mango單嘢,你話阿 Lynn唔㷫就假嘅,不過城城都有氹番佢,而且阿 Lynn又信佢,所以佢哋好快又無事。」熊黛林身邊人透露。
為了幫熊黛林慶祝生日,城城特別向電影公司申請,女友到達曼谷的那幾日,盡量先拍其他演員戲份,等他有更多時間同女友溫馨一番,城城更包起熊黛林今次全部旅費,包括國泰來回曼谷商務客位機票五千八百元,三晚酒店房合共九千元,連同每次六百元 Benz專車接送,以及三日三夜在房內 room service,總共花費約兩萬元。


11/10 9:00am
密會 56小時,週日抵達曼谷機場,同城城前後腳返港,兩人即使全程戴住黑超,亦難掩狂歡後的倦容。 
7:30am 
2:30pm
匆匆返港後,城城即趕到荃灣與哎吔仔吳景滔出席配音電影《阿童木》的宣傳活動。


12:30pm
返港後,城城靠咖啡充電提神,十分精靈接受傳媒探訪。

兩萬蚊全包
而根據酒店職員爆料,城城與熊黛林是住在酒店同一樓層。由於城城房間經常會有電影公司職員及助手出入,安排女友入住另一間房,亦比較方便。
星期日(十一日),完成五十六個鐘火辣生日之旅,城城與熊黛林前後腳由泰國返港,城城在早上八點半乘搭 CX2700航班,而熊黛林就搭遲一班機,在十點二十分開出的 CX708,由於搭早機,兩人都用黑超遮殘樣。
返到香港,兩人心情反差極大,當步出機場,飲住咖啡提神的城城,最初見到記者都面帶笑容,但全程未有回應,當日下午兩點半趕到荃灣出席《阿童木》宣傳時,他亦接受記者訪問。
壹:你係咪好開心?
城:好開心,我梗係好開心。
壹:噚晚餐飯食得開唔開心?
城:我唔明你哋咩意思喎,唔答呢啲嘢。
壹:係咪同阿 Lynn……
城:工作以外嘅事我唔答,希望大家明白。
壹:你啲普通話進步咗好多,係咪阿 Lynn教你?
城:不嬲都進步。
壹:係咪阿 Lynn同你成日練習?
城:(扮聽唔到)我搵咗個由北京嚟嘅普通話導師……
壹:月尾你生日,有咩生日願望?
城:工作順利啲,拍多啲好電影。
壹:老人家(郭母)想唔想早啲飲新抱茶?
城:呢啲我識得處理。
壹:以後都唔講感情事?
城:以後嘅嘢以後先算。
當問到近日被過氣女友 Amanda.S連環勁數勁踩,城城即時發火:「你哋鍾意點寫就點寫……」
差不多同時間,熊黛林亦返抵香港,她面露疲態,但依然風騷,不時展現勝利笑容,企定定任影任問。問她生日過得是否開心,她即笑住答:「開心,呢幾日過咗一個好開心同難忘嘅生日。」至於城城有否送生日禮物,熊黛林大賣關子,「好多朋友送咗禮物俾我。」之後問到有關城城的問題,她都笑而不答。


8/10
熊黛林率領一眾師妹盛裝出席所屬 model公司兩周年活動,心情靚絕的她更揚言不相信城城「偷芒」,極力維護愛郎


違規發老脾
至於專程返港出席《阿童木》宣傳的城城,即晚飛返泰國繼續開工,見到記者仍在當地守候,他超級黑面,坐車返酒店時,又專登叫司機玩嘢,在高速公路突然停車泊埋一邊,甚至不顧安全,違法掉頭行車,險象環生。
搞到城城咁㷫,除了近期不斷被記者啄住,最主要是過氣女友 Amanda.S頻頻公開暗踩他又矮又花弗,「熊黛林又靚女又叻女,我覺得佢有機會搵到個好好,一個好高嘅男友。而佢(城城)呢個年紀仲未結婚,我唔覺得佢啱 settle(安頓)囉,唔知呢,或者佢未搵到 Miss Right,所以咪會不斷同女仔拍拖囉!」咁嘅反應,城城點可能唔㷫!


Amanda. S目前出席時裝展,當記者一提到「富黛戀」,顯出一臉不屑,更嘲笑他們似電視劇。(《蘋果日報》圖片)


 
星期二 Mango出席活動,得知熊黛林成功攻城,表現得酸溜溜,唔肯回應事件,但就表明知道 10月 26日城城生日,相信到時又有好戲睇。

五星級酒店


城城與 Lynn入住的五星級酒店 Emporium Suites,每晚房租二萬泰銖(約四千港元),整座酒店的房間全屬套房,設有偌大的客廳、睡房及七呎大床,酒店位置方便,更設有戶外 Spa按摩池,大型健身室等設施。而酒店的 Room Service更包羅東南亞各地美食,應有盡有,價錢亦唔算貴,例如魚生一客只是 900泰銖(約 200港元),各類扒餐亦只是 500-900泰銖(約 100-200港元),價錢算合理。
攻城記
城城與 Lynn於 06年合作拍攝遊戲展 MV,一啜定情。雖然二人一直未有承認戀情,但卻先後被傳媒斷正,為對方慶祝生日,戀情不攻自破。


06年 11月
城城被拍到做柴可夫到 Lynn公司宿舍接載她返家過夜,「富黛戀」首次曝光。


07年 10月 26日
城城 42歲生日, Lynn以「城嫂」身份自到「城寨」,幫男友慶祝生日,二人歡聚五小時, Lynn離開時更被拍得頭髮半濕,疲態盡現,而城城的嘴唇更有破裂痕跡。


 
08年 10月 10日
Lynn28歲生日,再次高調攻入「城寨」,足足逗留了 33個半小時,才由六名保鏢護送走人。

數爆
城城入行以來,圈中緋聞女友多籮籮,但個個都只是曇花一現,極速玩完不特止,分手後女方對城城更是不願多提,甚至公然暗寸。
姚正菁


84年,城城入行初期,曾暗交二打六女星姚正菁。其後城城走紅,二人的戀情亦隨即無疾而終。數年後,姚正菁接受訪問時,表示跟城城不再是朋友,又暗示城城曾指其借名氣宣傳,還否認與城城拍過拖,劃清界線。
鍾麗緹
 


93年,城城與鍾麗緹拍攝音樂特輯撻着。 95年,有傳因朱茵介入,導致二人反目分手。 97年, Christy懷孕,當外界正在揣測父親是誰的時候, Christy的母親突向傳媒大數城城,「佢對 Christy好唔認真,好似玩遊戲咁!」,更直斥他「唔係好人!」
撰文、攝影:娛樂組










娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★
科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 明星靚相大分享(10月刊)★ 過期 週刊 及 雜誌(4-10月刊)☆


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()