Karena Lam
黑灰白心心織花冷衫$250
Yb深藍色洗水牛仔褲$199
Both bossini
銀窩釘黑色皮靴
stylist's own caption_pure: "Karena Lam
黑灰白心心織花冷衫$250
Yb深藍色洗水牛仔褲$199
Both bossini
銀窩釘黑色皮靴
stylist's own"
cover face
林嘉欣“開心,可以好簡單!”
2009年11月13日
約滿在即,林嘉欣直言跟公司「傾緊偈」,雙方八年感情,正受考驗。
試想想,如果你同一個男人拍拖八年,對方開出條件話到明唔想分手,你會點?
除非想結婚啫,否則,梗係無上限的自由度最吸引啦!都八年咯,唔通仲要聽住你支笛去行前面條路?何況,八年青春換來一次又一次外界對自己的肯定,等於手持大把籌碼,你急我唔急,好正常。
今年 9月,憑《親密》獲韓國忠武路國際電影節最佳女主角獎,做過江龍影后,再一次證明,阿姐我靠實力勝過你賣甜美,大條道理聲大夾準表明心迹,「快樂,好簡單,我鍾意做戲,有得做咪開心囉!」
輕談淺調,一語中的, 30歲的她,決斷、明快,我最欣賞……「 31喇!」
Karena Lam
出生日期: 1978年 8月 17日(獅子座)
出生地:加拿大溫哥華
身高: 5呎 5吋
語言:廣東話、普通話及英語。
血統:父親是中國人,母親是日、台混血兒。
簡歷: 96年入行做歌手,演出張學友《情書》 MV而人氣急升,後往台灣發展。 01年憑《男人四十》奪香港電影金像獎最佳新人及最佳女配角獎,後憑《異度空間》、《戀之風景》、《救命》及《怪物》連續 4年獲提名最佳女主角。
主要作品:唱片《有點想》( 96);電影《男人四十》( 01)、《怪物》( 05);廣告「 bossini」( 09)。
經理人公司網頁: http://www.filmkoholdings.com
個人網頁: http://www.bitsnpieces.hk/

1984
約十歲,典型美式學生相,中產背景擺到明。

2002
一箭雙鵰連奪兩獎,剛剛更奪得影后殊榮。

“我好難 aggressive”

Karena Lam
Yb白色 print tee$99
卡其色綴毛毛邊連帽外套$599
Yb深藍色洗水牛仔褲$199
All bossini
彩色領巾
stylist's own

15歲入行,歌星夢驟碎, 23歲再戰江湖,轉型當演員,一擊即中上位成為最佳新人,林嘉欣不止一次剖白心聲「終於搵啱條路」。之後,沒有沒完沒了地接戲拍拍拍,揀啱才做,「我唔係搵錢工具,唔……我諗我都好難 aggressive。」
堅持選擇性接戲,不計成本、題材,所揀的,都是所謂攞獎戲,能夠說,沒有野心嗎?「好的電影/角色唔容易遇到。」
在香港,演出曾獲提名共五次,均落空,再清高的人,總有恨到流口水的感覺啩?!「我怕好似新人獎咁,攞完獎,別人對自己期望愈高。一埋位,個個都話『得啦,你識點做啦。』壓力更大。」有壓力、有動力,食得多酸葡萄,感官神經對「影后」二字愈加敏感,林小姐去完韓國領獎,話請晒台前幕後工作人員食飯慶祝呀!
摸清自己潛能,想再昇華至另一個層次,唔難啫。「我只想專心做演員,冇諗過做導演,好難 o架!」唱歌呢?「唔 enjoy,唔投入,唔再唱喇。」
目標明確,新約簽唔簽,全仗你俾我的自由度,到底有幾多?
Karena's choice
「穿衣從來唔奄尖,舒服自然最緊要, bossini衞衣尤其吸引我視線,事關款式 basic色彩豐富,開心感覺襲人而來;另外,香港冬天不冷不熱,出街罩上一件夾棉/毛裡背心,保暖啱啱好。」

紅黑格仔毛裡背心$299


紅黑格併灰色印字長衞衣$199 All bossini

“唔好喊”
六年前,林嘉欣開始參與慈善活動,做代言人,跟大隊四出探訪,雲南、西藏、廣州、中山,剛於 5月去過甘肅,為貧農建水窖,「為免令受訪者難堪,每一次,我都叫自己千祈唔好喊。」
扶貧路,最難行,要熱心又要內斂,有點似演戲,雖然她口口聲聲話堅強,最近,我睇電視卻見到她跟譚詠麟都喊了,幾乎連對白都接不上,企在他倆身旁的,是一家三口,說不上幸福,卻也齊全。「佢哋要跟家禽共用水源,搞到眼盲、發育不健全,媽媽又有精神病,但小朋友好生性好懂事……忍住唔喊,好難。」
流眼淚卻不代表沒希望,相反,出訪甘肅,共探訪了八個家庭,她已跟譚詠麟協議,各支持四個家庭,每人對每個家庭捐出二千蚊,協助他們建水窖。此舉,除了帶來明星效應,亦可令貧民直接受惠,喊到眼腫都值得。「某些省份已有乾淨水用,可以種植,自力更生,今次,我帶了些蘋果去送人。」
施與受,都有福,她已計劃好,明年跟苗圃再去雲南,參觀早前為當地籌款所興建的學校。

跟小朋友一齊食飯,林嘉欣話,從未食過如此豐盛(心靈)的晚餐。
和譚詠麟合力幫手擔水,「探訪完,我的得着比他們多。幫助貧苦,是社會每個人的責任。」

“我唔同好朋友拍拖”

Karena Lam
白色長袖 tee$79
深灰色連帽拉鏈外套$150
限量版 bossini× Sinomax開心枕頭換購價$49(原價$399)
All bossini
白色通花冷頸巾
stylist's own

工作及生活都有依歸,感情呢?「唔到我諗,仲爭啲緣份啩!」近年,醉心烹飪,一個人在家,都可以玩煮飯仔玩個不亦樂乎。「咁多年,我都係工作、屋企、工作,好難嘅,就算識到男朋友,我又要四圍飛,靠上網傾偈,上上吓突然斷線,我都會,咁樣好難維繫一段關係。
「我份人 nice,但慢熱,好朋友唔會變成拖友。」 31歲獨立女性的快樂戲碼,暫仍欠一位男主角,甜笑背後,難掩一下子無奈。」
現在,除了工作,她將大部份時間留給家人,年頭跟完媽咪返台灣探親,年中又破天荒帶埋爸爸去意大利拍旅遊特輯,「今年好多事情令人唔開心,天災、經濟等,要成日提醒自己,有好多人錫,唔好灰心。
「爹哋係一個開心果,同我去意大利,專吼我唔為意偷食朱古力,好奀皮,佢教我睇事情簡單啲,容易開心囉!
「事業上我有得揀,生活上,又有能力每年帶屋企人去旅行,點可以仲唔滿足?」
Tell me...
現凡購物滿$800,可以$49換購限量版 bossini× Sinomax開心枕頭(原價$399),當然又係手快有手慢冇嗰隻啦!
即日起至 11月 26日,在 http://www.bossini.gig.hk指定版面上載個人 happy face,創造 10,000 happy face紀錄,有機會贏取總值十萬元獎金獎品。快樂,是有感染力的,旨在參與,玩得更開心。
另外, bossini facebook專頁已登場,登入 http://www.facebook.com/bossini.group就可成為 bossini fans!
後記

Karena Lam
白色樽領 tee$99
紅色仿絲棉連帽拉鏈背心$299
Both bossini

Be happy,合該是全人類的願望,然而,天災人禍連連,唔諗咁遠,淨係諗吓年尾交稅買樓無望男朋友不濟女朋友太曳,諗諗吓,聽日都唔知點過?
「想開心就要 positive thinking。」
即係叫你睇開啲,我當堂怨氣消減一半啦!
撰文︰伍淑嫻
形象︰ Mandy
攝影︰ Kabo
服裝及圖片提供︰ bossini( 2371 1633)

娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★
科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 明星靚相大分享(10月刊)★ 明星靚相大分享(11月刊)★ 過期 週刊 及 雜誌(4-11月刊)☆ 過期 週刊 及 雜誌(10-11月刊)☆


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()