懷疑因為不堪被撇,而出手打女友鄺敏慧的崔建邦,事件鬧大後一直匿埋。不過有指他主動求無綫幫他請律師解圍。
30歲的崔建邦,一直得到無綫陳總力撐,前途光明,點知自己唔爭氣,負面新聞不斷,成為新晉溝女王不特止,近日更牽涉狂毆女友事件。
本周二( 22日)晚,與崔建邦只秘密拍了拖 4個月的 o靚模鄺敏慧忽然驗傷兼報警,報稱與崔建邦「攤牌」時,有人火起向她大打出手,叉頸㩒住打及強行搶手機。翌日,苦主鄺敏慧更加開記招數臭「躁狂邦」,直指男方曾酒後掌摑她。據知鄺敏慧不止一次「硬食」崔建邦拳風,拍拖 4個月以來,已經不下三次捱打。
周三無綫馬上開會決定將崔建邦所有工作 hold起,崔建邦心知今勻事件鬧大難以返轉頭,遂主動哀求無綫替他請律師度難關。花心打女人,已經令崔建邦形象插水,如今冇工開又惹埋官非,看來今勻可謂一拳玩完。
互動片段

崔建邦打 Model女友

女友診所覆診

開記招數崔建邦

唐詩詠出口撑崔建邦

本周二( 22日) o靚模鄺敏慧突然到醫院驗傷,及後報警求助,令她和崔建邦的情侶關係正式曝光。鄺敏慧報稱當日下午 4時在崔建邦九龍塘家中,因分手一事發生激烈爭吵,崔欲取回她手機內的親密合照及多月來他所發出的甜蜜短訊,其間鄺慘被人雙手叉頸,弄致手和頸部紅瘀。事件引來大批記者採訪,報案後鄺敏慧漏夜返回大角咀寓所。


崔建邦個子不算高,但曾成為散打比賽六連勝,因而有「散打王」稱號,可想而知中佢一「拳」,絕對唔嘢少。
 
12月 23日開記招數臭賤男
鄺敏慧在記者會上表示連其母今次也對崔建邦跌晒眼鏡,佢喊住話:「平日佢喺我屋企人面前,好有禮貌好尊重長輩,媽咪知道後都同我一齊喊。」
 
記者會上,鄺一再展示被崔建邦叉頸的瘀痕。
 
記者會後鄺到公司附近睇醫生,之後再由經理人 Frankie陪同下乘的士返回大角咀寓所。
 
本月 16日生日的鄺敏慧曾把自己切蛋糕相放上 blog,原來當日身邊還有崔建邦為她慶祝。
 
鄺聲稱在手機內剩下與崔建邦的合照不多,其中一張是二人與朋友唱 K的合照。
 
鄺提供的一張崔建邦照片,背景疑似酒店房,看來二人關係相當親密。

飲醉兜巴星


現年 20歲的鄺敏慧,為中國、巴西混血兒,參加森美的《十人巷》而為人認識,最近有份參演古天樂主演的《撲克王》。

翌日(周三)下午 3時半,鄺敏慧乘勢在位於北角的經理人公司開記者招待會,還帶同崔建邦一直想取回的部分相片及 SMS,將動粗賤男的暴戾真面目揭示出來。其間鄺敏慧無所不談,自爆在 8月參加 J2台一個比賽節目與崔建邦認識,不足一個月已火速撻着,及至周二提分手遭對方毆打的經過。她更指已非第一次被打,「試過一次佢(崔建邦)飲醉酒,就摑咗我一巴;有時嗌起交,佢都有動粗,仲用粗口辱罵我。(咁你都忍佢?)因為愛情盲目,我好愛佢……次次嗌完交,其實係佢嗌分手,但幾個鐘後佢又會番我。」提到周二被打經過,鄺續說:「佢一推,我就已經跌咗落地,跟住佢㩒低我喺地,叉我條頸,要我俾番部手機佢。當時我已經唞唔到氣,嗌救命!佢 delete完啲相同 message,即刻掉番部手機俾我,再摷我手袋攞番部相機,部相機係之前佢送俾我嘅,裏面冇任何相。當時我哋喺房,佢阿哥喺出面,唔知佢聽唔聽到,但我哋嗌交好大聲!」
自揭情信 sms


冧女情信
兩人拍拖不夠一個月,已經同遊澳門住威尼斯人酒店,情到濃時,崔建邦更隨手拈來酒店紙張,寫出冧女語句,其中「沙仔」是男對女暱稱,而「大王」則是女對男稱呼。
 
肉麻短訊
崔建邦不時以 sms報告行蹤,就連前度女友唐詩詠傳 sms給他都話俾鄺知。
 
崔建邦冧女了得,三五七時就會 sms情話冧對方。


打傷人最高囚三年
鄺敏慧報警指遭受崔建邦襲擊,警方發言人表示事件已列作毆打傷人案處理,現正聯絡崔建邦到警署協助調查。梁永鏗律師表示:「毆打傷人罪成嘅話,最高可以入獄三年。警方現階段會搜集晒案件嘅資料同證據,然後會交俾律政師,由律政師作出正式起訴。至於由列作案件到起訴嘅時間就冇一定標準,有啲案件可以短至兩星期,有啲可以拖到兩三年。就算原告人中途突然話唔再追究,警方都未必會徹銷控訴,到時原告人就會安排做案件嘅證人。」
自爆遭恐嚇
此時身旁的經理人 Frankie說:「咁依家佢(指鄺)俾人恐嚇同打喎,梗係要報警啦!」不過當時 Frankie未有正面回應記者,崔建邦如何恐嚇。事後本刊記者再致電 Frankie,他則代鄺敏慧回應:「咁崔生當時講過啲恐嚇字句,加上之前崔生已經上過 Elizabete(鄺之洋名)屋企過夜, Elizabete父母都會開門俾佢,所以依家佢哋搞成咁,都會擔心佢搞 Elizabete屋企人。」正如鄺敏慧在記招上說:「佢見過我父母,佢喺我媽咪面前係好有禮貌,好專重長輩,但冇人會估得到佢會做到咁!」
事件發展至今,只有鄺敏慧一方說話,而崔建邦一直潛水,匿在其位於九龍塘畢架山寓所內。原本周三( 23日)他要返無綫錄影的《 My name is邦》及《勁歌金曲》,兩節目分別要臨時取消及換主持。據知警方接到鄺敏慧報案後,將事件列作毆打傷人案處理,已經聯絡崔建邦協助調查,日內崔建邦或需現身警署。


12月 22日驗傷報案
晚上 8時,鄺敏慧入院驗傷,由兩名男女同事陪同下經特別通道離開。
 
早前,本刊就崔建邦與唐詩詠分手一事問崔,當時他所穿的黑白格仔恤衫,與鄺敏慧入院驗傷當日的款色很相似,十足情侶裝。
 
入院驗傷
與崔建邦經過一輪激烈爭執後,鄺敏慧除了頸和手臂(右圖)有瘀痕外,連指甲油都甩掉。


大滴眼淚
鄺敏慧坐 CID車到灣仔警署報案後,晚上 11時許,在門外訴說被毆經過時,情緒激動,大滴眼淚奪眶而出。
 
返家避靜
之後鄺敏慧由經理人陪同乘的士返回大角咀寓所休息。

慣用 sms冧女


崔建邦向來好杯中物,亦愛夜蒲,鄺敏慧就指他有次飲醉後摑了她一巴。《 Face》圖片

據一位知情人士透露,「散打王」崔建邦性格急進,幾杯到肚就會變得好暴躁,「崔建邦好鍾意夜蒲,飲開又自制唔到,酒品好差,一飲多兩杯,遇到少少唔啱心意嘅嘢就會發脾氣。有次嬲到將酒吧枱上個煙灰盅敲爛,嚇到側邊啲人都怕咗佢。最近佢阿哥欠債單嘢又令佢好,郁啲就好火爆囉!」
其貌不揚的崔建邦,冧女亦有一手,入行以來與多個女星如袁彌明、甄詠珊、徐淑敏等傳緋聞,至於與拍拖五年嘅唐詩詠,亦離離合合過數次。崔建邦每次都使出自己慣常所用的冧爆 sms、情信及管接管送的冧女招,來番唐詩詠。一位知情人士透露,「唐詩詠都知崔建邦花心,其實都原諒過崔建邦好多次,不過崔始終死性不改,就算番唐詩詠,隔咗冇幾耐又繼續溝女。有個咁嘅男友,係女人都走啦!」
勁歌轉司儀
經高層開會,決定暫時 hold起崔建邦所有工作。周三,電視城貼出的通告,除了顯示《 My name is邦》錄影取消之外,《勁歌金曲》主持,亦改由胡蓓蔚(圖右)頂上。


無綫離棄
動粗打鄺敏慧事件發生後,崔建邦除了冇咗女友,形象插水之外,連一直好撐佢的無綫都有可能離棄佢,可謂一拳玩完。本周三,無綫高層經過緊急會議商議後,除了即時 hold起他所主持的《 My name is邦》和《勁歌金曲》外,就連快將推出的《十大娛圈奇案》和明年 1月 16日的《勁歌金曲頒獎典禮》,都抽起崔建邦主持一職。為此綜藝科總監何麗全向記者表示,「其實《 My》仲有存貨,所以唔會太受影響,節目會由原本做到明年 4月,縮短到明年 1月。至於 1.16勁歌總選會唔會崔建邦做,就仲未知。」至於一直視崔建邦為愛將的陳志雲就表示,因為崔建邦現時情緒不穩,不適合開記者會,對於涉打女友一事,陳總則避重就輕說:「咁年輕人男女拍拖嘅嘢好難講啦。」
昔日崔建邦恃住有陳志雲撐,節目做到唔停手。不過近日有工作人員透露,崔建邦為人愈來愈囂張,錄影節目《 My name is邦》時,經常遲到兼準備不足,有次更要嘉賓呆等三粒鐘。製作人員早有怨言,但鑑於崔建邦後台夠硬,眾人都敢怒不敢言。今勻名牌司儀因為打女人就變成世紀賤男,形象極速插水,連 TVB對佢都冇情講。崔建邦真係幾難有運行。


崔建邦前女友唐詩詠及鄺敏慧(左),上周四曾同場出席《香港冬日玩具遊戲節》。《蘋果日報》圖片
 
崔建邦花心,唐詩詠才與他分手,上月唐已火速與無綫三線男藝員黃嘉樂傳緋聞,黃還經常做柴可夫管接送。
 
黃嘉樂

藝人反應
白韻琴:好冇文化
「打女人一定唔啱,佢(崔建邦)好冇文化,就算咩問題解決唔到,都唔應該出手。我哋係文明人,咩事都可以用口解決。我覺得個女仔去報警做得好啱,冇理由同佢打埋一份吖!(經過今次事件,你覺得崔建邦有冇資格做主持?)呢啲嘢你去問陳志雲啦!我根本唔會睇佢!」
袁彌明:打女人係死罪
「我好耐之前都同崔建邦私底下見過面,不過睇唔出佢係會打女人囉!佢都風流得耐啦,呢啲風流債係要還嘅!佢始終係學拳,出招一定順手過普通男人。如果事件屬實,真係好影響佢形象,打女人係死罪,冇觀眾想喺電視上見到一個曾經打女人嘅男人囉。」
甄穎珊:覺得好震驚
曾被拍得與崔建邦結伴蒲吧的甄穎珊,得悉事件後說:「我當晚已經知道呢個消息,聽咗都覺得好震驚。其實都有一段時間冇同 Amigo聯絡,不過以前同佢飲嘢,都覺得佢幾有風度,唔似會打女人!」
胡蓓蔚:唔應該用暴力
臨危授命接替崔建邦主持《勁歌金曲》錄影的胡蓓蔚,坦言對於舊拍檔打女人一事感愕然。「我係今日( 23日)中午接到公司電話,叫我返嚟代 Amigo(崔建邦)主持《勁歌》,其實我今日睇到報道,都有少少心理準備嘅啦!我冇聯絡過佢呀,仲嫌佢依家未夠煩咩?」對於男人打女人,她說:「咁一定唔啱啦,總之唔應該用暴力,乜都可以坐底慢慢解決。」
 
崔建邦打女報道見街後,網友群起鬧爆他。


12月 23日唐詩詠表態


我信有報應!

崔建邦前女友唐詩詠以全黑打扮從寓所外出,相約親戚拜祭亡母,其間問到崔建邦打 o靚模女友鄺敏慧一事,她仍雪中送炭說:「我信佢(崔建邦)唔係啲咁嘅人!」
之後,記者再致電唐詩詠,她說:「我同崔先生嘅事,我同佢兩個知道就夠,以我識咗佢咁耐,佢冇打過我。(佢係咪有醉酒暴力傾向?)我唔飲酒,我唔知佢飲醉會點。(點睇鄺敏慧開記招爆大鑊?)我對佢做嘅嘢同講嘅嘢冇感覺,唔想幫人做宣傳,不過我相信呢個世界有報應。」
愛得深打得甘
娛圈光怪陸離,無奇不有,不少男藝人因愛成恨,訴諸暴力,最終鬧上差館。
劉詩昆
年近七十歲的鋼琴大師劉詩昆,今年初被指涉嫌襲擊比他年輕 21年的第二任妻子蓋燕,蓋燕報警表示頭部、背部和手部受傷。二人現時仍就婚姻問題互相提出訴訟。
蔡康年
99年,有傳當時與蔡康年拍拖的施念慈被人掌摑,雖然事後二人做大龍鳳,公開拖手互吻扮恩愛,可惜之後又在電視城吵大鑊,當時施念慈更被蔡開倒車撞傷,最終分手收場。
劉永
84年,有酒後暴力傾向的劉永懷疑妻子戴良純有婚外情,二人在台灣寓所講數時,劉永拿起水果刀劃傷女方臉部。事後劉永着草返港,同時亦被台灣警方通緝。二人最終離婚,劉永更要支付六百多萬的醫藥費。
岳華
70年代時期,岳華揸車送喝至爛醉的恬妮返家,途中恬妮突然伸手捉實軚盤,岳華大力地一手推開她令她受傷,事後恬妮報警求助。二人最後達成和解,至今仍共同生活,被視為圈中模範夫妻。

TVB主持花心打女人 崔健邦4個月動粗3次
30歲的TVB主持崔健邦,一直得到陳志雲力撐,前途光明,哪知自己不爭氣,負面新聞不斷。22日晚,與崔健邦只秘密拍拖了4個月的靓模邝敏慧忽然驗傷兼報警,報稱與崔健邦“攤牌”時,有人向她大打出手。翌日,邝敏慧更加開記者招待會控訴崔健邦,直指男方曾酒後打他。據知,邝敏慧已經不止一次被崔健邦打,拍拖4個月以來已經不下三次挨打。

而TVB在事發後也馬上冷凍崔健邦,停止他一切工作。花心打女人,已經令崔健邦形象跌落谷底,如今工作被停又惹上官非,看來這次可謂一拳玩完。








 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()