Twins一連三場復合演唱會前晚結束,賭王千金何超蓮和大劉紅顏甘比捧場。蔡卓妍(阿 Sa)和阿嬌擔心今次是最後一次在紅館開騷,齊變喊包。阿嬌在慶功宴上重提淫照事件,她說:「我經歷咗好多嘢,曾經失去好多,真係要好好珍惜。」


其他娛樂名人影片

組合 Twins一連三場「 Twins人人彈起 2010演唱會」前晚終於曲終人散,好友如容祖兒及媽咪、周麗淇、蔡一傑、黃偉文、吳浩康及女友莊思敏和王晶等捧場,富商劉鑾雄的紅顏知己甘比及賭王愛女超蓮不約而同撇下另一半,跟女性朋友到場睇騷,其間她們看得相當投入,不時手舞足蹈及拍照。

放大圖片
超蓮(右)撇下男友 Jeremy,相約長髮女友看騷。

超蓮(右)撇下男友 Jeremy,相約長髮女友看騷。

放大圖片
Twins走近觀眾席跟 fans握手,超蓮露出興奮笑容。

Twins走近觀眾席跟 fans握手,超蓮露出興奮笑容。

「我會好珍惜」

當阿 Sa和阿嬌唱到《相愛 6年》時感觸落淚,阿嬌說:「呢兩年真係發生好多事,好多謝你哋仲支持我哋,令我哋再有機會開演唱會,一切都唔係必然。」在旁的阿 Sa也說:「好驚呀,唔知會唔會仲有下一次,可能今次係最後一次。」阿嬌認同說:「我會好珍惜,好用心咁去表演,好怕冇第二次,多謝你哋畀機會。」阿 Sa還幫阿嬌拭淚。大師姐容祖兒和老闆楊受成及楊太坐在台下撐場,之後祖兒被孖妹拉上台,她說:「我由細睇到你哋大,做乜唔多謝我,我咁支持你哋睇足咁多場。其實我冇乜朋友,五隻手指數得晒,你哋係其中兩個,你哋呢兩年真係唔易過。」阿嬌不怕重提淫照事件,對祖兒說:「我哋 Twins兩年前原本係要開演唱會,但因為發生事,結果你幫我哋頂咗個期開演唱會,我真係好感激你。」語畢祖兒和阿嬌都眼濕濕。尾聲時,蔡一傑、吳浩康和周麗淇等上台和孖妹合唱。結果 Twins兩度安哥,約 11時 45分完場,阿 Sa開心表示從來未試過有兩次安哥。

放大圖片
祖兒(中)一連三晚捧孖妹場,更上台合唱,掀起高潮。

祖兒(中)一連三晚捧孖妹場,更上台合唱,掀起高潮。

放大圖片
甘比(左)同樣撇下劉鑾雄及愛女,帶同兩位女友捧 Twins,衣着打扮貴氣。

甘比(左)同樣撇下劉鑾雄及愛女,帶同兩位女友捧 Twins,衣着打扮貴氣。

「經歷好多嘢」

事後在慶功宴上,問 Twins是否擔心今次是最後一次演唱會?阿 Sa直認:「係 o架,所以好唔捨得。」阿嬌則說:「我經歷咗好多嘢,曾經失去好多,我冇諗過可以再開演唱會,真係要好好珍惜。」提到當年因淫照事件,祖兒要臨急頂替 Twins在紅館開騷,阿嬌表示今次是首次公開多謝她,但之前已私下向她致謝。 採訪:李珮洳 攝影:黃文成


Twins前晚完成尾場演唱會,當唱到《相愛 6年》時齊聲同哭,阿 Sa(右)更為阿

嬌拭淚。

Twins尾場哭崩紅館

一連三晚的「Nokia舞樂作動Twins人人彈起演唱會」前晚於紅館結束,大師姐容祖兒壓軸登場,吸引不少圈中人包括蔡一傑、何超蓮、吳浩康與女友莊思敏、老闆楊受成夫婦等人捧場。Twins當晚因難捨最後演出在台上多次灑淚,阿嬌感觸表示:「呢十年特別係呢兩年發生好多嘢,但大家對我哋都不離不棄!真係好驚冇第二次,多謝你哋畀機會我哋。」兩人向台下的老闆和經理人霍汶希道謝,之後邊喊邊唱《相愛十年》,場面感人。


祖兒壓軸登場,成為Twins演唱會高潮位。

Encore部分Twins帶同好姊妹祖兒現身,全場氣氛High爆,祖兒向兩人說:「我都知呢兩年唔易過,每次見到你哋我都懷住好激動心情,我想每日都陪住你哋身邊支持。」

兩度Encore

祖兒的愛護令阿嬌深受感動說:「兩年前原本我哋開騷,因為我發生咗件事……要多謝祖兒幫我哋頂咗個期。」祖兒亦被牽動情緒:「唔好搞到我又喊埋!」祖兒即緩和氣氛,遂叫全場觀眾玩人浪,三人更捉台下的蔡一傑、洪杰、吳浩康上台演唱,結果兩度Encore才完場。


楊受成夫婦專誠捧Twins尾場。


阿嬌淚流滿面,祖兒即上前擁抱支持。


 

慶功宴上,Twins承認怕這是最後一次而「喊唔停」,阿嬌坦言過去經歷令她失去很多,沒想過能再踏紅館,希望稍後能去外地巡迴演唱。









































arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()