20年前我在土瓜灣樂民新邨成日撞到佢,一頭長髮 5呎 10吋高大有型。廿年後他的長髮依舊,人稱他伊麵,我長大年代叫他做浩南哥,今年年尾家吓人人叫他做聶風,佢就係鄭伊健! 11年後復出開咪,連續 3場《友情歲月 09演唱會》一早爆滿,大家有幸現場重溫歷代經典「來忘掉錯對 來懷念過去」……
8 y" G1 z: ^& E

步驚雲教跳舞, d, Z$ ]+ _/ o, Q, J, N
9月份復出,簽約唱片公司 Sony,變身陳柏宇師兄(大佢 16年!),呢幾年伊麵冇唱歌,復出有冇壓力先?「都係平常心,我亦都冇諗過會全場爆滿(1)咁哄動,所以近排都 keep住排舞,哈哈,我仲叫步驚雲(《風雲》中的郭富城)教我跳舞呢!」
至於演唱會中,最想唱邊首歌呢?「我諗觀眾同我一樣,都係想聽〈友情歲月〉,你都知啦,浩南(《古惑仔》角色)呢個角色太深入民心,是一個集體回憶!」都係嘅,諗番《古惑仔》年代(2),大把人因為佢留長髮。最關心環節,當然想知有乜個唱嘉賓啦:「 Laughing哥謝天華同陳小春都會來支持我呀!仲會有個阿淇……」咪亂諗呀,其實係曾經同佢拍過《森冤》的舒淇呀,呢個伊麵真念舊!

最貴 4嚿
3場演唱會全數爆滿,梗係啦,最貴飛坐紅館只需$400,起碼$680啦。

潮牌都欽
《古惑仔》造型有幾勁?'06美潮牌 Supreme就用過伊健嘜頭做 tee圖案,為港增光,當年炒至$2,500!
7 a6 ?, p& ~& h+ Z

聶風潮牌
個唱外仲有一擊,就係上星期上畫的《風雲 2》,截稿前票房未知,但事隔第 1集 10年有多,怕反應麻麻嗎?「今次對拍慣驚慄片的彭氏兄弟好有信心,要知道戲內好多慢鏡頭配合 CG(3),場面一定好震撼!試過其中一個鏡頭要拍足成日,就知道唔係求求其其。」
是次新片用上每秒一千格高速攝影技術拍攝,每個動作都拍得到,更同戲中演員有更多交流,「因為成套戲都在泰國取景,困在一起乜都傾一餐,不過就悶親阿 Sa囉,因為成套戲得佢一個女仔!」
一時係古惑仔 MK style,一時係泰國版鹹蛋超人,今日係《風雲》古裝;戲外的伊健,則穿日潮牌 Undercover(4)又會買今季 CdG(5),還有什麼喜好?「冇特定品牌嘅,舒服就夠。」答案夠行,不過我曾見過伊麵去 Edison潮店 JUICE睇衫,就知呢位聶風 hi-end到 street wear都着,努力趕潮 o架!  P" H: q* v( I5 F. K* v
4 r8 V( }; v0 N( }  K
3正邪調亂
《風雲 2》講述伊健飾演的聶風入魔失常,而阿城演的步驚雲歸正,戲中打鬥戲勁多,配合大量 CG有睇頭。8 D2 s. A( C8 v4 P( S# L# ~

多潮物0 n9 b3 W. R7 N9 n
伊健曾着用 UC貓貓 tee,比女友蒙嘉慧更多潮物更貪靚呀!% Z! b5 n3 V: _

最新 CdG
月頭《風雲 2》記招穿上 CdG HOMME PLUS拼貼西裝褸,識貨!

伊麵自數風雲 4大!
I突然復出,突然爆滿,伊麵話自出道以來,整個演、唱事業都夠風雲,即 check係咪咁勁先!
No.1 '08《第一誡》獲富川影帝
n/ w) E& d! S
第十二屆「韓國富川國際奇幻電影節」憑《第一誡》黃督察角色獲最佳男演員獎,「最開心係得到呢個獎,對我演技以及日後拍戲有一定支持!」8 D0 J  ~$ y- O: r% C



No.2 '05本港最高票房演員 10大4 a! S1 g4 L: D9 j0 F7 g0 a
獲《全港最高票房電影頒獎典禮 1985-2005》最高票房演員第 5位, 10年頒發一次,鄭伊健成本港最高票房演員第 5位,有 5億元票房,僅次周潤發咋喎!梗係啦,耳熟能詳的《古惑仔》系列到《三岔口》都有成 2千幾萬票房架喎。「《古惑仔》時代最光輝一年。」
 \' _3 k! {' d0 h
No.3 '038年相機代言人" \; A& _8 s- Y# F* ?) s
由'03做到上年 Canon相機代言人,伊健話「好難得會連任咁耐。」科技嘢都咁長情,睇吓 Jessica C.可唔可以連任先!
$ P9 b8 O8 f' \

No.4 '01東京開個唱; J. g+ n5 C  A% `) L! i
《古惑仔》系列令伊健人氣急升,'01更飛去東京開 3場個唱,「冇諗過日本歌迷會咁鍾意我。」# I2 d, x$ B* v0 {. x
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()