過完聖誕,話咁快又到新年。
年年梗有套賀歲港產片 一家大細入場笑餐飽,經典賀歲片《囍事》系列今年年頭翻生。《家有囍事 2009》上年勁收 2千幾萬,成為 09年上半年最賣座港產片。笑片有市場,電影公司繼續食住條水,擇定日喺年廿八推出《花田囍事 2010》,原班人馬吳君如古天樂做膽,加埋城嫂熊黛林同女神 Angelababy,有得笑又有靚女睇,抵過淨! j  [0 y* x" x
你個八……八八婆!真實對白5 E8 K) N5 Z  m2 P6 m% c
飾演公主嘅 Baby同老豆黃百鳴,因為落難而要投靠飾演尚書大人個細妹嘅君如一家,公主駕到,市儈君如熱情招待,但知道兩人冇晒錢後立即變臉,更數臭兩父女,搞到 Baby忍唔住開火反擊。! f' `& k7 w  X. r
- W$ N/ N6 B3 l" I0 ~/ N
女神生鬚7 x5 l5 @" K, L$ U% e5 K8 V4 D; n
Baby喺《花》會女扮男裝去選駙馬,淨係黐鬚已經用咗 4個鐘,事後狂自拍嘅 Baby仲話覺得自己好型,仲話因為今次而愛上扮男仔。
, f+ |- `3 ]! M/ T
第一次拍笑片的 Angelababy(楊穎),接拍《花田囍事 2010》前表示會不顧一切搞笑:「撩同彈鼻屎都 ok,食就唔會喇,拍得喜劇就要豁出去。」 6 i8 m4 E# x' S% W. G' C

同三姑鬥爛
講得出做得到,雖然電影公司錫住 Baby唔使佢玩鼻屎破壞女神形象,不過 Baby飾演漏口的花田國公主依然去到盡,拍攝一場同家道中落的哎吔老豆黃百鳴齊齊投靠世交吳君如的戲分時,因為俾白鴿眼君如藐爆奚落,火爆 Baby即刻開火還擊,潑婦上身大鬧君如「八婆」同「賤格」,事後黃百鳴都話估唔到 Baby可以咁入戲:「我喺後面睇住佢哋兩個對鬧,我以為冇人可以鬧交夠君如咁有氣勢,估唔到 Baby一啲都唔輸蝕,我都俾佢嚇親!」
; S: k+ w4 |9 F  e. g$ M# G
你鬧我!你冇厘貴格呀!真實對白
繼續做巴辣中女嘅三姑俾人鬧八婆,即時扯火,戙高腳叉晒腰還拖,同 Baby展開罵戰。! j9 [* |, `4 r7 B* I; j
. f8 d2 e) Q2 `( ~. D9 a
好過你賤賤格格呀!真實對白6 r- s/ \0 X, X+ t$ @( g- \& ]3 J

Baby為求拍攝效果逼真,竟然假戲真做食晒枱面嘅道具食物,食到要片場廚師再煮過啲新餸菜先可以繼續拍, Baby話拍完場戲飽到嘔!

狼吞 Baby$ ^. [2 x- s# }# y7 i. C  @) L7 H

三姑狂 NG
Baby 夠專業,反而喜劇老手吳君如就有唔少蝦碌,有場戲講佢激嬲咗 Baby同黃百鳴,兩父女於是將君如養的白鴿燒晒嚟食,君如知道後即刻發難攞磚掟人,點知君如竟然連掟幾十次都唔中,本來好簡單的一場戲足足拍咗成晚先收得工,老貓燒鬚的君如仲俾黃百鳴寸:「可能佢老花,近嘢睇唔到啩!我會將佢嘅亵嘢剪埋落蝦碌鏡頭畀觀眾笑吓!」
年紀大機器壞,唔怪得老闆黃百鳴講到明要搵新血 Baby接三姑棒做笑片天后啦!
人面全非/ L) n, t% A" r+ E  Y5 }. h- q

17年前嘅《花田囍事》(右圖)有小霸王許冠傑、高柏飛張國榮、母夜叉毛舜筠,仲有大美人關之琳,新版除咗吳君如同黃百鳴留低,其餘全部換晒人,希望一樣咁搞笑啦!

新版
: b: y5 f7 a; h- Z+ F% r
'93舊版# G0 E7 Y# Z% O& ?
3 G4 @. e; s" L5 O. \, C+ B2 E
星爺喺《家有囍事》中一招「巴黎鐵塔反轉再反轉」笑到今時今日,冇咗星爺,古天樂已經變咗《囍事》系列鐵膽,喺《花》做自以為好好打嘅花田國國王,搞笑多過打。

古仔做膽
1 W! p0 P& |' j. b
星爺鐵塔
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()