為豪宅,我忍!(設計對白)
合作過《絕世好 bra》有晒默契,就算古仔頭頂胸,大塊田都唔介意。
搜影
古天樂捱姦換豪宅
2009年12月31日
買磚頭兼且愈買愈豪的古天樂,月前豪擲億二購入貝沙灣六千呎獨立屋與家人同住。一心做孝順仔,唯有密密做到無停手,最近他一口氣同電影公司簽下七部片約,片酬合計過半億。
單是○九年已有八部電影上畫,古仔新作是《花田囍事 2010》,片中古仔被大塊田(田蕊妮)生剝強姦,當日埋位拍足十二粒鐘,導演一個唔該完全剪走,嘥料!
頂唔順
開工首日,古天樂同田蕊妮已埋牙肉搏,劇情指身為皇后的大塊田為破皇帝古仔處子之身,強行將對方生剝強姦。雖然古仔出名慢熱,不過兩人早在《絕世好 bra》已經合作過,零尷尬兼默契十足,埋位前一起同導演互度強姦步驟。在導演要求下,大塊田全程要提高八度講對白,對手古仔頂唔順:「毛管都戙晒,真係惡頂!」
俾大塊田生擒兼露埋點,辛苦十二粒鐘,後期製作時,導演竟大刀闊斧,將該幕強姦戲剪走。「劇情好似太過時裝,同古裝片有點格格不入。而家雖然剪走咗,不過,如果老闆覺得冇問題,隨時都可以加番上去。」一名工作人員說。


被田蕊妮生剝強姦的古仔事後流下男兒淚,「貞節」不保。
 
飛擒大咬的大塊田,早已對古仔生螆貓入眼,大庭廣眾嘟嘴熊抱,狼樣盡現。
 
住慣九龍的古仔,今次睇中貝沙灣六千呎獨立屋,豪擲億二為家人添安樂窩。

吸金術
有香港、大陸賀歲片票房冠軍紀錄在手,令原本接戲唔停的古天樂更搶手,水漲船高,片酬亦隨之急漲一倍,但有供有求,黃百鳴便搶先同古仔簽下七部片約,加埋廣告及活動合約,古仔吸金有術,豪擲億二買獨立屋,係好合理嘅!


舊年新年合作《家有囍事 2009》,今年賀歲片再次碰頭,拍攝期間古仔瞓响三姑膊頭對劇本都無問題,證明有幾老友。


首次拍搞笑片的熊黛林,戲中做古仔個妹,但對手戲僅此一場,唔通城城落禁令,唔俾女友同靚仔合作?
 
戲中古仔一個打十個勁好武功,搞笑片武打場面雖然唔算辛苦,但最難頂莫過於身處零下低溫,全日戶外拍攝,古仔表示拍到手腳冰凍無晒知覺。

砌磚致富
近年片約不絕的古天樂豬籠入水,電影、廣告一個接一個,自言唔會搵血汗錢「較飛」的他,多年來對業物投資情有獨鍾,而且眼光獨到,至今有賺無蝕,現手持物業,市值超過三億。

古天樂不停工作換豪宅 遭田蕊妮剝光侮辱

古天樂新作是《花田喜事2010》

古天樂買房子越買越豪華,月前豪擲一億二千萬購入貝沙灣五百多平米獨立屋與父母同住。一心做孝順兒子,惟有不停工作不停手,最近他一口氣簽下七部片約,片酬合計超過五千萬。

但是09年已經有八部電影上映,古天樂新作是《花田喜事2010》,片中古天樂被田蕊妮剝光強奸,當日拍攝超過12個小時,導演一聲對不起就全部剪走。





arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()