校園吸毒風勁,連政府都話要推行校園驗毒計劃,加埋最近 17歲、有「翻版阿 Sa」之稱嘅 o靚模 Monique(周凱盈)上月承認藏毒, o靚界吸毒問題真係唔可以忽視。
同門 Lavina鍾蕙芝)同 Rainbow胡心諾)冬天繼續谷咪搵銀, Monique就唔自愛,學校藏毒上 A1,據知 Monique平日愛到老銅樓上劈場 high住玩外,開騷前更試過離奇匿廁格,據知佢 17歲女已出現尿頻及冇記性徵狀。原先曾一齊夜踎公園傾心事嘅好姊妹 Rainbow亦話:「佢俾人教壞……我好少搵佢啦!」劃清界線有道理!$ g) S# D( a* K/ }* N; u
! v; }9 M7 N! M9 u' O0 x7 P( q
4 W; e7 j- r( N
同窗姊妹
在 Monique未發生藏毒事件前,今年 7月,兩人因為被玫瑰崗學校踢出校,相約在屋苑平台傾心事。 17歲 Monique同 Rainbow本係書友老死,後更介紹 Monique入行做同門師妹。鶽家仲染有惡習, Rainbow說:「我哋係『玫商』同學, friend係因為嗰陣我哋一齊喺 McDonald返 part time,不過之前佢返日校、我返夜校又做嘢,大家已經少搵咗!不過,我都仲好關心佢!」
2 }6 @% _! R% P
月初,曾自言係明日之星嘅 Monique上咗報章 A1,臨上庭判刑前兩次驗尿結果顯示仍有吸毒,其前經理人 Admond仍然對 Monique支持,「合約係有寫到藝人唔可以做影響形象嘅嘢會即時中止合約,如果佢未來係真心改過,遠離晒壞朋友,我仲有機會搵佢合作!」
}  H. f
走加國
o靚模熱 hit,成本又低, 17歲、 32B Monique(周凱盈)以「翻版阿 Sa」起朵,不過與同公司嘅 Rainbow同 Lavina相比,發展僅屬一般。 Monique是家中獨女、屬中產家庭,老豆係生意人,不時於加國工作,與母居住筲箕灣,據知出事後 Monique父母傷心欲絕,計劃送她到加國遠離壞朋友。


今年 o靚模夠「進取」,結果讀緊中四嘅 17歲 o靚模 Monique(周凱盈)孖住老友 Rainbow(胡心諾)俾學校退學,不過 Monique話咁快轉去新學校北角瑪利亞書院返日校,可惜讀得嗰一星期就出事,喺校內因鬼祟匿廁格被教職員搜書包,發現佢藏有 0.06克氯胺酮粉末(俗稱 K仔)。
匿廁格有癮,據知 Monique平日開工前亦有怪行。「 Monique好鍾意去銅鑼灣大利行玩 o架!開工前又要成日去廁所,去完個人又好似精神番好多!有次試過做嘢遲咗,事後解釋話搭錯車,但係大家都估到咩事!」 Monique身邊人說。% Y, A* V5 K1 M5 ]
' P9 Z8 }$ x6 _' m
蒲公園
Rainbow同 Monique當時堅持要完成中五,不過隨住新學期開始,各有各忙,友情亦開始急凍。( X, s. t, v0 R
2 N! F' Q! P* U& P. O! c
頻頻索鼻
染有惡習,不過本刊發現 Monique平日索鼻頻率極高,同常人有異,但據知佢曾向友人表示自己因為身體有事,解釋自小要食藥所致,解釋似乎好牽強。' v8 `8 Q/ T+ d' r6 ?2 p
4 I* A  _) Y- u8 r
Rainbow同 Monique成日孖咇行街,行行吓又會索鼻,不過據關嘉美醫生表示:「索 K嘅人未必會一定索鼻嘅,係佢都唔會索畀你睇啦!」
 S" `: g
尿頻記性差3 {/ T2 E8 R  K" V( T. V
惡習傷害大, 17歲女副偈亦有問題,「佢記性好差,轉頭就唔記得自己講過啲咩,我哋見佢成日索鼻,好似鼻敏感咁,個人鬼咁瘦又唔鍾意食嘢!」週一( 14日),本刊電話訪問 Rainbow,她估計老友惡習可能係轉校後誤交損友:「我以前喺『玫商』都唔見佢有呢個習慣,我知道都好驚訝,可能佢識咗啲唔知咩人,佢份人耳仔軟好易受人影響,今次佢應該係俾人教壞,其實我都好少搵佢啦,之前都冇聽過佢話自己上過庭。」唔想冇晒前途就自愛啲啦!
: e3 L( R# o( V; C

無心向學
Monique同 Rainbow因喺玫商讀中四認識, 2人亦一拍即合, Rainbow過去曾離家出走亦係去 Monique屋企瞓,友情好深吓!成班學仔仲齊齊反叛做不文手勢。. g6 D6 b9 p5 B/ Y6 \% I3 I0 q  C# W
( n# o, O' F! ^8 q" @1 v* n1 \
大難臨頭
Monique 喺 12月 10日 blog上表示自知犯下彌天大錯,但以前的她已死,懇求大家給予機會改過。不過第 2日就喺 fb內表示對有人劃清界線感到傷心,暗指 Lavina,但唔夠 1日, fb note又極速刪走。本週一( 14日), Lavina說:「我冇唔開心,我相信佢唔係話我,因為我仲好關心佢!」2 s3 k0 `1 u. o: u; K: Y


( A7 T6 Q6 ~/ C/ ^0 w5 P& M$ Y
11/12; _4 }9 A) V" F* a4 W) X
, v  e2 Y/ G$ f' D3 V
' P- {. u* W2 q7 R* w6 C2 ^
謝天華緋聞模:有人食冰減肥
17歲 o靚模抵受唔到誘惑,不過 19歲同謝天華傳緋聞嘅 o靚模王璐瑤就向本刊表示鶽家 o靚模時興吸毒方法,大家唔好學呀!

6 }# v; w' g8 L8 d2 P# {8 q
o靚模王璐瑤同謝天華傳過緋聞之後就冇晒影。她向本刊表示,娛圈中有唔少 o靚模依靠毒品減肥。" L: C! I( ^. D8 R3 @; M8 e
8 t  F8 x# @! `: ?  |1 W
據王璐瑤表示,一般 o靚模冇特定鐵竇吸毒,不過多數會選擇尖沙咀或銅鑼灣一帶上樓私竇。0 w( v) X7 Z( y9 s0 Y
$ R& _: X& Y8 c3 d9 |
3大行內語

大麻︰行內叫點嘢,試過去酒吧玩有人吸,佢哋用大麻捲煙,我冇吸,不過聞到,之後會有啲肚餓同口乾。3 }' c) O; g, P$ ?: X2 w# @! l

K仔︰行內叫整唔整行,有人放咗兩行喺手背叫我索,不過我推開咗,又有人將 K仔放入煙食,佢哋先用火烘乾支煙,再偷薄濾嘴,扽啲 K入去煙絲度。$ I- ~$ c  E1 M0 \

冰︰吸冰行內叫搞凍嘢, o靚模為減肥成日濫用。皆因吸後,可以 2日唔食唔瞓,淨飲水,但極傷身。
1 @" m% _  x3 {) p* a
關嘉美醫生; ?0 n# b* R' \% U

冰毒︰冰會令人冇胃口,心情好 high,唔瞓覺、唔食嘢,消耗自己,佢哋會好 nervous、好躁,仲會有妄想。
 h- w" f* W& d
K仔︰佢哋 wing吓 hea吓唔想食嘢,從而令到自己瘦,佢哋有可能尿頻,因為 K毒令膀胱發炎。1 _- x7 X4 s* Z' a- C8 }" U
* j& \& S+ W* B# [4 c4 k
大麻︰呢樣香港少啲,因為價錢貴,食大麻好易紅眼, hea吓 hea吓有一個 replacement去取代食嘢。
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()