行街市學做煮婦 鍾楚紅明年嫁星洲富商

恭喜!恭喜!49歲的鍾楚紅成功覓得第二春。

最近本刊收到消息,指紅姑今年春到新加坡處理亡夫遺產手尾時,邂逅當地從事 地產及環保生意的富商L君,男方展開猛烈追求,終贏得美人歸,盛傳兩人更有意於虎年拉埋天窗。

早前記者發現紅姑春風滿面到街市買,有愛情滋潤,身形大暴脹,仲買「姻緣蓮花燈」祈求愛情順利,好事近咯!

除了紅姑報喜,近日張曼玉與關之琳接連傳出訂婚消息,估唔到2010未到,呢班熟女紛紛變成搶手貨。

07年丈夫朱家鼎因食道癌病逝,18年婚姻轉瞬湮滅,紅姑承受沉重打擊,猶幸經歷時間洗禮,紅姑終於重新振作,早前以5百萬天價擔任Reenex骨膠原代言人,令復出一事愈炒愈烈。

4月份時,紅姑更被發現跟一名貌似陳可辛的異性,到中環鏞記撐腳,鬧出第二春疑雲,事後紅姑雖急急否認:「我都冇人追,可能我太遲鈍啦,就算有我都唔知。」言談間明顯留有一線。

峇里情緣

紙包唔住火,最近有消息指,紅姑跟一名來自新加坡的富商L君談戀愛。據知,紅姑的隱形男友年約50多歲,靠房地產白手興家,近年兼營環保能源生意,身家保守估計達10億港元,跟熱愛環保的紅姑,同屬綠色人士。

鍾楚紅成功覓得第二春 明年嫁新加坡富商
恭喜!恭喜!49歲的鍾楚紅成功覓得第二春。
據指今年春天鍾楚紅到新加坡處理亡夫遺産手續時,邂逅當地從事地産及環保生意的富商L君,男方展開猛烈追求,終于贏得美人歸,盛傳兩人更有意于明年結婚。







師奶駕到話晒叫大明星,但紅姑一都唔介意行街市,煮得一手好,難怪咁多人追。

異性圍攻紅姑寶刀未老,每次出席公開場合,總吸引大批雄性動物在附近游弋。

巨躉現形紅姑肥到脹出嚇人巨躉、水桶腰。其實丈夫離去前,佢已喜歡到九龍城買。


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()