今週訪問的靚女,曾經係小、中學生抽閃咭暗戀對象, K歌一定要扮方力申合唱,家吓搖身一變成為寫書才女,雖然曾背負錯字之名,今天勇敢面對再度出書,勇氣可嘉!化身廚女整幾道撚手甜品冧仔冧 fans,今日的 Stephy每一秒都在甜笑與我對談,講吓心事講吓甜事, oh,未食您整嘅甜品都 I冧 U喇!
1 Y$ T4 d- X" m6 f8 m8 o

今次新書更搵來方力申、陳志雲、葉念琛等寫序,「陳志雲未試過我嘅甜品,但知道佢好鍾意食 dessert,最衰都係 Alex(方力申)啦,又寫得慢又只淨係讚甜品 okay啦。」講講吓又去咗方生度,真係好甜喎。- q  g, `! @: q% U

% B1 o$ Q0 ^7 }: y# K5 U8 i
  j( p9 d3 n+ y# N9 L: @
專攻中、小同學+ X- l8 f3 ~+ q' c. d
今年 8月書展,除了 o靚模大露身材寫真上娛樂頭條還有 Stephy,以過千錯字推出《陪著我走》散文集,~女備受傳媒網友批評, Stephy坦言唔開心,「家直情怕上網,唔敢睇!好彩我從來好樂觀,相信有大誤會才更珍惜日後機會。」常被指同舊餅友傅穎唔啱,畀機會你反駁,「哎,好多嘢都睇到化,就算點講最終寫出來都會被扭曲,解釋只是徒然,好傷大家感情。」慨嘆冇眼屎乾淨盲,所以最新索性轉路線出甜品書《心甜》,少字多圖 sell自己靚樣, 15款耳熟能詳甜品如 New York Cheese Cake唔係刁鑽嘢,點解要教?「其實本書嘅 target係小學生到中學生,我希望人人都可以識做甜品,公司甚至在小學會做大量宣傳,某幾間小學仲會放我呢本工具書喺圖書館呢!」更補充,「今次搵埋專業校對睇稿,親自查看 10多次。」嗱,擺到明係畀小朋友睇,咪又雞蛋裏挑骨頭話易整喇。
自己心太軟

Stephy 自中學年代家政堂已最叻整 New York Cheese Cake!「當年中學梗係試過整畀男友食啦,不過都要試好多次,最緊要夠堅持。」咁方生有食過嘛?「佢都有食 cheese cake呀,仲話好甜添!」嘻嘻,笑到四萬咁口唔見眼,都知係邊隻甜 o架喇。如果最叻係 cheese cake,最渣係邊樣?「我會揀心太軟,因為時間焗多十秒,內裏暖心又變固體,好難控制。」更話自己似心太軟,「我外表好堅強(唔覺喎,都係咁甜啦!),心裏就軟到漏油,我份人好易氹,唔識嬲人。」今次承勝追擊更有新曲加精選《 Music Cafe》, 27首舊歌 4新曲,最想人聽未派台作〈曇花不現〉,「呢首自己作曲,講嘅係環保,叫人珍惜地球。」面前的才女,不至一面愛情,地球課題亦有關注,加分啦。
自數甜事' `* ~0 [' b3 `1 ^3 s
5 z. V$ v6 O  S9 f& n
以下 Stephy 3大心甜事,有齊男友、屋企人、粉絲,「開心唔開心也可以是心甜,與男友苦過也可以係甜。」

媽咪木瓜糖水
「工作關係,不是太多時候可以返屋企食飯,不過一返屋企就會飲到媽咪煲嘅靚湯,試過有次隨口話想飲木瓜糖水,隔日即刻有木瓜花膠糖水飲(嘩,我都想試吓係乜味!),花膠要一早 6點起身煮,飲嗰下好感受到媽咪嗰種骨肉之愛,係全世界最好飲的!」一時間講到人也傾前手舞足蹈,完全感受到母愛之勁。

% j5 Z1 D( W6 t* g3 U

回贈橡筋奪美人
 F.4有個男仔同學,其實我哋對大家都好有意思,有日佢問我借橡筋,話要紮起頭髮打波,我心諗佢都係乘機啦哈哈。有一晚佢約我食飯,更順便將嗰條橡筋還番畀我,結果?梗係俾佢成功咗啦!」 Stephy話最愛細心男仔,佢見到就會好冧,訪問當天話晒我都幾細心啦,又開門又遞嘢飲, oh,突然做咗觀音兵!5 y, O* B7 a# o% a) g5 E, u3 v
! O/ H- a7 y% k
% A  l2 z( Z  ^3 X$ B3 r

粉絲舉牌心痛到喊
「唔好嫌我行, fans的舉動確實好感動!佢哋大部分都係十零廿歲,好多都仲係讀緊書,但還要兼顧 fans club,有時見面知道佢哋食咗成晚風會好感動,有一次更俾我知道他們為咗整支持我的名牌搞到手流晒血,嗰下我直頭喊咗出嚟,心痛但很甜。」 Fans癡心舉動我就唔太建議,始終讀書要緊,不過有位肯為你們喊的明星,又好似值噃……男人都係為女亡 o架!
8 g# s' }8 E3 N  b" D( t
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()