造型 1︰冬菇法拉
一戴起個冬菇假髮, Theresa就不停問人:「我似唔似盧廣仲呀?我幼稚園同小學就係咁嘅樣!」之後又勁開心咁四圍問人借黑框眼鏡。喂!你靚盧生好多,仲好鬼似露 bra法拉添!
封面
極秘試新 look 傅穎:我裸背都得!
2009年10月28日
25歲傅穎( Theresa)早排好黑仔,先同舊公司金牌解約搞到滿城風雨,同昔日姊妹 Stephy又幾乎反晒面,好在有新碼頭星皓老細王海峰開口力撐,天無絕人之路。
難得有生機, Theresa亦決定勁玩潮 look,絕密試足 3個新 look之餘,再去學潮人玩鑲鑽,實行唔扮 o架妹再招新兵,絕地反擊戰,大膽傅穎更話:「就算要我裸背都得 o架!」嘩,女神界要執位喇!
25歲傅穎( Theresa) 02年入金牌做「九餅」, 05年單飛不過一直俾 Stephy騎住, 07年博一博主動向公司提議扮假大眼 o架妹後,女神傅穎升呢,但亦成為好姊妹 Stephy勁敵。隨住舊老闆 Paco明升暗降,有傳唔得太子基歡心的傅穎即時冇啖好食。

陳法拉︰做乜扮我呀!設計對白

本月 10日 Theresa正式向外公布轉投星皓,當時星皓董事總經理彭淑霞傍到實,擺明得寵。《蘋果日報》圖片

秘轉形象
雖然話 Theresa扮 o架妹煞食,不過睇足兩年點都有啲悶,所以上週六( 24日),傅穎秘密往髮型屋試 3個新造型,之後更去埋試穿近期潮人最愛的身體鑲鑽。據知新公司星皓更會將新 look放上網畀 fans投票,大玩互動新綽頭。戴上潮黑 bob短假髮的傅穎說:「會慢慢試吓多啲變化,最緊要睇吓 fans反應!當年轉 look( o架妹),我都同個 stylist諗咗 2個月先至諗好,又參考咗好多書,有日心血來潮就同咗 Paco講,佢覺得可以就叫我做!」
上次扮 o架妹翻身,今次轉公司兼轉 look,當然要落足兩錢肉緊唔衰得。據知情人士說:「其實 Theresa後期喺公司已經冇乜人理,就算有人搵佢做嘢都幫佢推埋。嗰陣佢同公司提議啲咩,公司反應係 hea咗去就算,佢想拍戲又冇乜機會,佢想唱國語歌都係是旦同佢出咗一首,令佢好心灰意冷!」

一手為傅穎變 o架妹 look的幕後黑手,就係名髮型師兼髮型屋 IL COLPO老闆 Vince:「之前佢個金髮 look都搞咗成 5粒鐘,假髮唔可以就咁戴,要跟番面形修剪先好睇!」除咗餅女, Vince仲有幫方力申及森美等人做髮型設計。

髮型師 Vince

Bob型假髮$200、綠色大眼仔$200
雖然已經 25歲,但出名唔蒲少飲酒,加咗隻綠色大眼仔嘅傅穎望落仍然好鬼 young:「咁耐以嚟當然有人叫過我去玩,因為我完全唔鍾意蒲,點都唔會去,不過我平日都好夜瞓。」係喎,夜晚要寫 blog嘛!

同棒仔敖犬傳緋聞,咁啱大家又有套新戲《武動青春》上,難怪傅穎話:「大家只係朋友,宣傳啫!」又醒喎!

歌影雙飛
俾人打壓,對於舊公司是非傅穎唔想多講,不過講到新公司星皓就好雀躍:「入咗嚟 2個星期,我覺得真係好開心!我自己好想拍戲,唱歌會繼續,嚟近仲會有國語歌出街,其實我好多嘢都可以試,遇有啱劇本,就算要我裸背都得,上次本來拍《無野之城》,本來都有場露背戲,後尾又唔知乜事唔拍……」傅穎裸背市場大,各位老闆諗諗佢,當造福吓班電車男都好喎!

造型 2︰ Young版酒井
雖然都係金髮,不過由長髮變短,睇落有 8成似後生時嘅酒井法子喎,不過樣似好啦,學酒井吸毒就咪制呀!
酒井法子

造型 3︰電眼姣 look
一向剪開齊蔭可愛頭嘅傅穎,另一個造型就係黑色長曲髮,傅穎女人味即刻出晒嚟,傅穎話:「呢個髮型幾成熟,冇咁 o靚妹,又有另一種感覺。」
長曲假髮$200、紫色大眼仔$200

拍露背拉隊走

國產代替
傅穎本來有份拍《無野之城》,罷拍後改由一內地女演員嚴維莎頂上。

上年一套明講棒球暗講「基情」嘅電影《無野之城》,原本 Theresa都係女主角之一,不過有傳到第二日開工,傅穎助手突然拉隊走人,激怒《無》嘅老闆兼編導雲翔鬧爆傅穎舊公司金牌:「搞到班 artist變成奴隸。」上週六( 24日), Theresa講就話唔知發生乜事:「件事有啲印象,當時淨係知道要走,套戲係有親密同露背鏡頭,但我覺得可以接受,如果有適合劇本同導演,我都可以盡啲 o架!」
Punk玩鑲鑽
女仔鍾意 bling bling,搞完一輪新形象, Theresa再落咗銅鑼灣專幫潮人鑲鑽嘅 Dirty Laundry,仲揸住啲鑽不停喺鎖骨同腳眼上下度位,其間 Theresa不停話:「會唔會好痛 o架?鑲 2粒喺鎖骨好型,不過鑲咗成世喎,都要諗清楚先!」估唔到 Theresa都幾 punk喎!

無論你釘邊個位,視乎粒石嘅大細,大約都係收$1,500-$1,800,本地鑲鑽先驅有 rock女盧巧音,不過釘落皮膚後想除番,就要捱一刀開啲肉,想鑲鑽真係要諗清楚呀!


Theresa貪靚到死,試完腳眼再試埋鎖骨位, Theresa仲話諗過紋身:「我有諗過喺腰背度紋身,不過啲朋友話唔襯我,叫我唔好!」

盧巧音

豆豉變 5蚊銀

9餅雛形︰ 02年,由 9餅入行,未戴大眼仔嘅 Theresa(左)仲係一對豆豉眼,個樣叫清秀,仲有好大進步空間。

餅碎進化︰ 05年, Theresa(左一)仲未加假大眼同長金毛,人氣長期俾 Stephy(右一)食住。


完美女神︰餅碎發展平平, 07年 Theresa轉型,長期戴大眼仔,再以金髮 o架妹 look着三點式,搞到班電車仔狂流鼻血,「升呢」做女神。

由中文鬥到英文
今年書展 Stephy同 Theresa齊齊出書,不過 Stephy俾人狂踩中文差,至早前佢喺一電影節活動上接受報紙訪問時口快快噏咗句:「 I am very thanks them!」,結果慘俾人放上 YouTube笑,事隔一排, Theresa亦以英文打 blog,不過,就解釋冇針對:「我不時都有用英文打 blog!」有冇咁啱呀?
 
I am very thanks them!(真實對白)
Stephy接受英文傳媒訪問,本來答英文係好正常,可惜文法錯到小學生都不如。《蘋果日報》圖片

Stephy英文俾人放上 YouTube笑,隔咗幾日, Theresa亦以英文打 blog,冇字錯,仲要好識做打 blog多謝新公司同事。

撰文:馮詩媚、何灝霖
採訪:馮詩媚
髮型: Vince Pang@IL COLPO
場地: IL COLPO、 Dirty Laundry

娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★
科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 明星靚相大分享(10月刊)★ 過期 週刊 及 雜誌(4-10月刊)☆

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()