呂方前晚在紅館舉行個唱,當中最爆炸的是當觀眾叫他感謝鄭裕玲時,呂方叫大家不要亂講,又謂自己好朋友轉了是男性,該人正是常對他噓寒問暖照顧周到的倫永亮,故意為二人好友關係製造曖昧。


其他娛樂名人影片

呂方一連兩場「呂方 Touching Moment演唱會 2011」前晚在紅館展開序幕,入座率七成,楊琤也到場欣賞。呂方大唱首本名曲和別人的歌,其兩場個唱撞正王菲在亞洲博覽館開騷,故他對觀眾說:「最近好多演唱會,赤鱲角沙頭角牛頭角都有,多謝你哋嚟睇我。 Touching Moment點解,我唔係好知,字面係摸你一陣,希望大家和諧啲,摸吓隔籬隻手,握吓手,吹吓水,唔識都可以傾吓呂方靚唔靚仔,講嘢唔使負責任,赤鱲角咁遠唔好去。」現場播放呂方的電影和劇集片段後,他說:「我做咗 30年偶像,今時今日先知自己已經唔係偶像,有日有人搣我塊面話我肥咗,我冇晒自信心。」他又謂《秋天的童話》本來找他做主角,但因高度問題才轉找周潤發,他說:「我唱佢首主題曲仲好收過套戲,我着埋高踭鞋都唔夠周潤發高。」

放大圖片
杜德偉與呂方屬多年好友,前晚他特地任嘉賓。

杜德偉與呂方屬多年好友,前晚他特地任嘉賓。

放大圖片
有靚女舞蹈員伴舞,呂方又唱又跳,相當落力。

有靚女舞蹈員伴舞,呂方又唱又跳,相當落力。

觀眾:多謝嘟嘟

後來嘉賓杜德偉出場與呂方合唱,兩位好友互讚,到尾聲呂方致謝辭時,有觀眾大叫「多謝嘟嘟」,呂方即做出安靜手勢並叫:「 o殊!」又兩次強調「唔好亂講」,並謂:「家個好朋友,佢係男人,我轉咗,冇所謂啦,家男同女。呢個人喺我病會畀藥我食,我肚餓叫我去佢屋企食飯,攰時搵按摩師畀我,佢係倫永亮。」倫永亮隨即上台與呂方合唱《緣份》,倫永亮說:「我識咗佢 26年,今日見佢變高咗,佢唔開心會搵我同朋友食飯傾偈。」後來倫永亮為呂方彈琴,呂方還扮喊,但笑說:「咁開心,我又點會喊!」採訪:胡比 攝影:黃偉雄


呂方特別介紹好友倫永亮(右),故意將二人關係曖昧化。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()