錦戶亮明顯瞓到冧一冧,俾女影咗床照都唔知,「色」字頭上真係一把刀。(網上圖片)

香港有林峯同 Edison疑似被女出賣搞到情慾照曝光,估唔到日本最近都有靚仔男星中招,而且仲係勁多港女鍾意 嘅 NEWS前成員錦戶亮。

上星期有一位日本少女向當地傳媒爆料,佢話今年 6月去蒲時識 咗錦戶亮,當晚仲去 咗對方屋企過夜。少女提供多張同錦戶亮 嘅床照,相中錦戶亮明顯 瞓到隻豬咁唔知被女影 咗。呢位少女仲喊住話:「我 哋見過 4、 5次,佢從來唔聽我電話,又唔會同我食飯睇戲,只會約我 喺佢屋企見面。」
CIA奉勸各位男星如果要滾女,真係千祈唔好 瞓 着。


 

日本八卦雜誌《 Friday》報道呢輯相係喺錦戶亮屋企影嘅,仲話由床照女主角親自「告白」,睇怕佢所屬嘅「 Johnny's事務所」都好難解話。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()