陳嘉桓床戰智叔壓力大

藝人陳嘉桓昨日出席apm商場「小飛俠‧阿童木電視動畫放送50周年祭」活動,她表示從小就喜歡小飛俠,喜歡看到這位卡通人物發放正能量,她說:「做藝人壓力好大,總有唔開心時候,我一唔開心就畫畫,最近畫咗10幾幅。(好唔開心?)係壓力大,我之前拍《販賣‧愛》有場同智叔(廖啟智)嘅大膽床戲,我要露背,覺得壓力好大。(同後生仔拍好啲?)咁又唔係,我係擔心拍得我唔夠靚,效果出來唔好。」



陳嘉桓透露稍後會推出靚相集。

對近期有o靚模言行出位,陳嘉桓表示:「都唔知用乜嘢說話嚟形容好,我都係從報刊睇到有人罵戰,但o靚模寫真同報紙出嘅相,前後判若兩人。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()