利太做說客,叫法拉拍《衝上雲霄》第三集,冇留意娛樂新聞的利太,後來才知道對方同無綫已滿約,冇打算留底,即時發火。 

探熱針

開金口 陳法拉離 TVB 事頭婆發威:佢拋我浪頭!

為無綫一洗頹風,大結局收視最高有 41點的《衝上雲霄 II》,劇中主角個個名利雙收,乘勝追擊,無綫雙管齊下,計劃開拍第三集及電影版。日前 TVB董事利孝和夫人(陸雁群)出席活動時,拉住劇中男女主角吳鎮宇及陳法拉,要二人答應埋位拍第三集。
對於陳法拉五月滿約後,無意留响無綫,利太火都嚟埋:「佢(陳法拉)拋我浪頭,我叫佢簽就要簽!」係威喎!

親自留人

勞動到八十八歲的利孝和夫人蒲頭,原因是親戚有化妝品旗艦店開幕,並請來大班明星撐場,當中包括近期熱爆的《衝上雲霄 II》男女主角吳鎮宇及陳法拉。
儀式進行前,一眾嘉賓被安排到 VIP區休息,利太一見吳鎮宇,主動拖着他雞啄唔斷,之後穿粉紅色大露背短裙的陳法拉到埗,老人家用齊雙手,拖着她猛讚《衝 II》好睇,即使她被圍插戲屎,利太仍大讚「做得好好」。
之後,利太還自爆已親口叫兩位主角幫無綫拍《衝 III》,更說自己晚晚在家追劇,是忠實 fans。
利:套劇好到不得了。我同佢哋講咗,要應承我拍第三集!
壹:陳法拉滿咗約唔簽無綫喎!
利:(權威地)梗係要簽啦,我叫佢簽就要即刻簽!
壹:講咗佢會簽俾鍾珍(陳慧琳經理人)。
利:亂噏啫,佢(陳法拉)拋我浪頭。
充滿信心的利太,之後跟同枱的阿太不停說:「我叫佢簽點敢唔簽呀,佢仲唔係拋我浪頭……?」十分好火。


利太斥陳法拉扭計唔續約是「拋浪頭」,陳法拉雖然唔再係親生女,但仍主動向利太解釋。 

《衝 II》成為收視劇霸,尤其是吳鎮宇、張智霖及陳法拉的三角關係,有批評指何年希性格與陳法拉本人極相似,同樣有公主病,但師奶觀眾相當受落。 

即場補鑊

被前事頭婆鬧「拋浪頭」,陳法拉即時嚇窒。
「我幾時有話唔簽(無綫)呀?你唔好代我亂答喎!唔好倒我米呀大佬。好多謝利太咁賞識我,佢搵我一定拍㗎。」祝酒時,陳法拉更坐在利太身旁,不停解釋及耍冧,補晒飛。
至於吳鎮宇,一樣識做。
「利太嗌到一定要拍啦,由細做咖喱啡睇到我大,佢好人又冇架子,頭先都有同我講佢有追(劇集),估唔到佢咁得閒,有時間睇電視。」
正在內地拍電視劇的吳鎮宇,其實最快要明年才有期,但賣口乖氹老人家,就點都唔慳得。


當日吳鎮宇去到邊都被大班女人包圍影相,其中包括美容院老闆鄭明明(小圖),事後吳鎮宇自嘲拍了套「老人偶像劇」,才會俾女圍。 

為化妝店開幕剪綵,吳鎮宇與陳法拉各收六位數做壓軸嘉賓。身在內地拍劇的吳鎮宇有時間剪綵,卻抽不出時間出席在商場舉行、與演員一齊睇的大結局(下圖),他解釋九月份有三個賺錢工作一早傾好,難以分身。 


張智霖一劇翻身,廣告、登台、剪綵做不停,日前以千萬身價轉會蕭定一旗下公司。 

一洗頹風

無綫收視大災難,多套重頭劇齊仆,好在有《衝上雲霄 II》挽回劣勢,大結局平均 38點,最高見 41點,大步𨂾過!

 

《金枝慾孽貳》
萬眾期待的重頭劇《金枝貳》,十年前第一集收視爆燈,第二集卻被指曲高和寡,悶場多睇唔明,一度跌穿無綫慣性收視只得 20點,女主角鄧萃雯大爆飛紙仔情況嚴重,加上壓力爆煲患上抑鬱症,更跟其他演員罵戰連場。

 

《神探高倫布》
視帝黎耀祥坐鎮,但玩穿越時空又要視帝扮傻,唔啱師奶觀眾胃口,平均收視得廿幾點,更多次被要求腰斬;有指當時拍攝的導演及主要幕後員工過檔王維基,令監製李添勝要親自剪片及做後期,搞到一鑊粥。

 

《怒火街頭 2》
11年《怒火街頭》一出即爆,收視 38點,主角鄭嘉穎爆紅,胡杏兒攞視后,但《怒火 2》口碑收視聲勢均下滑。


撰文、攝影:娛樂組 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()