無綫新劇《飛女正傳》今晚首播,噚日成班演員喺奧海城舉行宣傳活動,出席的包括有蔡少芬( Ada)、朱慧敏、黃德斌以及曹永廉等,男主角陳豪因為有嘢做就未有出現。Ada以劇中嘅大籮柚造型現身,佢喺活動上仲舉起一個道具啞鈴,而其他男演員就要着上一條「大籮柚」嘅短褲,模仿 Ada嘅造型,鬼咁搞笑。

放大圖片
噚日活動上蔡少芬紮晒馬咁舉起道具啞鈴,可謂交足戲。

噚日活動上蔡少芬紮晒馬咁舉起道具啞鈴,可謂交足戲。

放大圖片
其他演員如曹永廉、黃德斌等同時以大籮柚 look出現,企埋一齊相當搞笑。

其他演員如曹永廉、黃德斌等同時以大籮柚 look出現,企埋一齊相當搞笑。

想似 Kelly做靚媽 放大圖片
何傲兒(左)同朱慧敏不約而同着上短裙出現,但朱慧敏嘅背心款較為搶鏡。

何傲兒(左)同朱慧敏不約而同着上短裙出現,但朱慧敏嘅背心款較為搶鏡。

靚女變醜人, Ada話要以呢個肥身形示人都好辛苦,一來要着好多衫,又熱又焗,佢仲講笑話最唔開心係遮掩咗佢美好嘅身段喎! Ada話:「人哋 keep得咁弗,諗住有得露吓,點知又要人哋扮肥。」一向身形甚弗嘅 Ada話就算他日生 BB,都唔會畀自己變成一個肥師奶,仲話:「家有孕婦營養餐,肥晒落 BB度,我希望生完可以好似陳慧琳咁着迷你裙。雖然我姓張,但我一定唔會變張師奶。」 Ada又強調自己身材唔係靠托,所有嘢都係真材實料。另外今個月 22號 29歲生日嘅朱慧敏,話希望搵到男朋友,不過佢都怕好多人標籤咗港姐嘅夢想係嫁入豪門呢種眼光喎!


蔡少芬喺戲中經常要以呢個大籮柚嘅中女造型出現,唔怪得佢話嘥晒佢嘅美貌同身材。

蔡少芬(Ada)、朱慧敏、曹永廉及黃德斌等昨日到奧海城為《飛女正傳》宣傳,Ada以「大籮」肥妹造型示人非常出位,但就很熱很辛苦。她稱不會令自己有肥的一天,就算生了小孩,也要像陳慧琳生完即刻穿迷你裙。Ada更自稱身材是黃金比例,應該有肉的地方才有肉,不需靠「托」。


左起:黃德斌、曹永廉及蔡少芬造型趣怪,引得朱慧敏哈哈笑。

另外,本月廿二日生日的朱慧敏笑謂心境仍是十八歲,生日願望則是身體健康及快樂,至於感情則隨緣。她說:「做呢行識個有錢嘅又話貪慕虛榮,識個一般嘅又話賺錢貼仔,同圈中人拍拖又好大壓力,所以努力工作養自己。」

蔡少芬寧願拋胸唔做籮霸

蔡少芬昨日以新劇的「大籮」肥妹造型出席活動,她大呻又熱又辛苦,寧願以低胸女超人Look示人,結果被朱慧敏的吊帶露背裙搶鏡!


朱慧敏穿上吊帶露背裙,十分搶鏡。
朱慧敏穿上吊帶露背裙,十分搶鏡。

蔡少芬(Ada)、朱慧敏、曹永廉和黃德斌等昨日到奧海城宣傳新劇《飛女正傳》,Ada以劇中的四眼「大籮」肥妹造型現身,她坦言現實中絕不可能變成肥婆:「我有啲阿姨都係咁肥,但我一定唔會畀自己咁。(生仔會肥喎?)生仔都唔會,我要好似陳慧琳(Kelly)咁,生完仔即刻着到迷你裙,唔鍾意變張師奶。(啲人話生仔都會變蠢同冇記性!)唔緊要,依家都差唔多。」Ada自誇身材屬黃金比例偏瘦,但應有肉的地方有肉,不需要「托」!



朱慧敏賺錢養自己

此外,朱慧敏本月22日便29歲生日,但她笑言心境依然是18歲,而且當日要開工不能慶祝。至於生日願望,她說:「健康快樂。(搵個男友?)隨緣啦!做呢行冇乜機會識到,識個有錢嘅又話貪慕虛榮,識個一般嘅又話賺錢貼仔。(圈中人呢?)好大壓力,所以都係努力工作,自己養自己。」

影視組
黃德斌(左起)和曹永廉裝假Pat,與蔡少芬鬥「大籮」!
黃德斌(左起)和曹永廉裝假Pat,與蔡少芬鬥「大籮」!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()