今年書展水着 o靚模群起推出寫真集一決高下,其中周秀娜將正面對撼冒起的浸大咪神楊梓瑤( Carol),兩人前晚及昨日同以三點式出現,率先隔空進行前哨戰。不過論身材, Carol憑着 34E成功擊敗 32D的周秀娜,難怪周要出動男友送蛋糕搶分。


其他娛樂名人影片

周秀娜去年憑着「露暈」寫真集爆紅書展,人氣持續高企成為吸金王,今年她再度推出寫真乘勝追擊,卻要面對多位 o靚模貼身挑戰,其中以近日冒升最快、有 34E浸大咪神之稱的楊梓瑤對周秀娜的威脅最大,兩人埋胸戰一觸即發。

放大圖片
周秀娜前晚穿比堅尼拍MV,大騷美好身材。

周秀娜前晚穿比堅尼拍MV,大騷美好身材。

放大圖片
浸大咪神身材太勁,昨日行騷時出現漏奶情況。

浸大咪神身材太勁,昨日行騷時出現漏奶情況。

周秀娜獲男友賀壽

周秀娜和 Carol分別於前晚和昨日以三點式示人,前晚周秀娜與師弟 Bro 5於柴灣拍攝世界盃打氣歌 MV,適逢當日是她的 25歲生日,其髮型師男友 Avis突然現身送上皇冠形生日蛋糕,更寫上「 Chrissie Queens Happy Birthday!」講明女友是他心目中的女王,周秀娜即時冧爆,更一度感動到眼紅紅。當記者要求 Avis吻賀女友,周秀娜即錫男友一啖回禮,她表示不知男友會到場,她說:「我冇諗過要佢通宵陪我咁辛苦,之前我去法國做嘢,睇中咗個手袋買咗,佢就畀番錢我當係生日禮物,好過佢亂買嘢我又唔鍾意。」問周秀娜可有考慮結婚?她說:「結婚我冇計劃呀,我哋兩個都係以事業為重,想搵錢。」至於年僅 21歲的 Carol昨日和汪圓圓及梁政珏等在沙田行泳衣騷,吸引近 200龍友塞滿商場。擁 34E巨胸的 Carol穿上比堅尼,但臀部卻露出橙皮紋,巨胸兩邊更不時出現「漏奶」情況,她說:「可能着時太趕,所以未整得好。」

放大圖片
男友送上生日蛋糕,周秀娜甜蜜獻吻。

男友送上生日蛋糕,周秀娜甜蜜獻吻。

放大圖片
梁政珏穿比堅尼拖着小女孩行騷,青春可人。

梁政珏穿比堅尼拖着小女孩行騷,青春可人。

Carol成性幻想對象

問到 Carol被大量龍友向其上圍對焦,她說:「泳衣當然係 show body,開心人哋欣賞我。」問她會否介意成為性幻想對象?她說:「人哋諗乜我唔可以控制。」擁 33B上圍的汪圓圓面對同場的 Carol來勢洶洶,即暗寸說:「唔需要超大,頂住都麻煩啦。」採訪:魯萍、顏英儀攝影:黃文成、仇志德


有 34E上圍的浸大咪神 Carol穿三點式行騷,睇頭十足,但臀部的橙皮紋(小圖)卻相當趕客。

新 8模自爆遭兇徒面
其他娛樂名人影片

周秀娜師妹、新 8模今年也會推出寫真集,昨日她們到上環參與新戲《五號停機坪》選拔演員比賽,各人自選才藝表演。成員馬卓寧( Vibeke)被指曾遭襲擊,故臉上有長疤痕,她憶起往事時淚如雨下,她說:「當時俾人用刀從後襲擊,有報警,但都搵唔到邊個做,呢件事對我都好大影響,不過家人、朋友同公司都好支持我,曾經都有諗過輕生,但係覺得做人唔可以咁易放棄。」成員 Suki的表演相當騎呢,她擺出不同表情後便表演飲維他奶,怎料漏到成口奶,還笑說:「我係咪好癲?」採訪、攝影:胡比


Vibeke談到當年遇襲的經過時,忍不住當場落淚。

周秀娜拍MV晒湯碗胸

周秀娜(Chrissie)前日生日,不過就要穿上比堅尼top,大騷湯碗胸通宵拍MV,Avis為讓女友驚喜,特意帶備生日蛋糕探班,冧得Chrissie開心不已。


周秀娜穿上比堅尼,大騷湯碗胸。

周秀娜前晚與師弟Bro 5為世界盃打氣歌《World Wide Wild》拍攝MV,Chrissie着上比堅尼top熱褲,大騷湯碗胸,十分性感。

前晚是Chrissie生日,不過全日在工作中度過,她表示會通宵拍攝。而拍攝期間男友Avis突然到場並攞出蛋糕給她驚喜,Chrissie即場吹蠟燭許願,為答謝男友還送上香吻。她興奮地說:「事前唔知佢會嚟,完全冇諗過會見到佢。」


周秀娜與師弟Bro 5為世界盃打氣歌拍攝MV。


男友拿着蛋糕突然出現,令壽星女周秀娜甚驚喜。

搵錢至上結婚拖住

問到Chrissie男友有否送禮物,她說:「之前一直想買個袋,但搵唔到,後來喺法國拍寫真見到,自己就買咗,叫男友畀錢。」她透露生日願望是身體健康,至於會否想結婚?她說:「冇諗過咁快,大家都諗住做嘢搵錢先。(男友是否結婚對象?)都係理想對象,佢係好好嘅男朋友,好細心、體貼,講過嘅嘢都記得。」另外,被問到在公開場合會否着比堅尼跳舞?她說:「未必,要睇環境。(驚現場環境失控?)最重要畫面夠靚。」

採訪:名人組

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()