何傲芝復工賠錢畀男友

無綫《東張西望》主持何傲芝上周在觀塘繞道翻車受傷,昨日她由妹妹何傲兒陪同到將軍澳電視廣播城復工。炒車後何傲芝在家養傷,更想過不再駕車,她說:「喺屋企好悶,所以咁快開番工,不過隻手仲痛。」

「預咗賠幾萬蚊」

意外當日何傲芝駕駛的 Mini Cooper車主是補習天王男友林溥來( Patrick),何傲芝強調大家只是朋友,雖然 Patrick未有提出賠償,但她說:「就算佢唔要求,我一定會負上應有嘅責任,如果佢係買第三保,我預咗賠幾萬蚊。」 採訪、攝影:楊潔雯


何傲芝(左)傷後復工,妹妹何傲兒做跟得助手。\n

何傲芝傷愈即揸車

上周駕緋聞男友林溥來座駕發生車禍受傷的何傲芝,昨日在妹妹何傲兒陪同下,返回電視城復工,拍攝節目《東張西望》。期間,何傲芝表示右手傷勢未完全好番,右手只有手指可以郁動,所以感覺十分不便。


何傲芝(左)在妹妹何傲兒陪同下,返回電視城復工。

她說:「要請妹妹做助手,爸爸就做柴可夫司機,依家妹妹有時都會餵我食嘢,其實呢件事後令我多留喺屋企,同家人關係更加好,都算因禍得福。」

此外,問到何傲芝會否賠番架車給緋聞男友?她謂:「唔知架車有冇買全保,不過我樂意作任何賠償。(對方有冇叫你賠?)冇,但係我都會賠。(車禍造成陰影?)原本打算一、兩年唔揸車,不過爸爸話要克服,所以我好番會即刻試揸車。」

何傲芝車禍未愈復工

日前車禍受傷的何傲芝,昨日復工拍攝《東張西望》,妹妹傲兒陪同到場。傲芝說:「右手未完全好番,郁動有啲唔方便,所以妹妹會做助手,爸爸就做司機。」她坦言車禍促使她與家人的關係更密切,可算因禍得福。問到會否賠車給緋聞男友Patrick?她說:「唔知架車有冇買全保喎!佢冇叫我賠,不過我好樂意賠償!(有冇陰影?)原本打算一、兩年唔揸車,不過爸爸話要去克服,所以我傷勢好番會去揸車。」

 


何傲芝(左)復工有妹妹傲兒做助手,關係更密切。
何傲芝(左)復工有妹妹傲兒做助手,關係更密切。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()