周秀娜色誘粉絲3D洞房

面對一眾新舊o靚模來勢「胸胸」大打寫真戰,周秀娜為保寫真女王之位,想盡辦法出招還擊,原來甚麼SM滴蠟只是煙幕,其寫真實情是大玩半裸「3D洞房」!另邊廂,以Rainbow為首的「冬甩」亦因知名度大增,瘋狂吸金,而趙碩之今年則退下火線,由師妹尹蓁晞出戰,至於有份參戰的DaDa陳靜,則因海灘戲水疑似露點成為網民熱話!


周秀娜3D洞房<BR>賣點:玩滴蠟、玩3D洞房令「事業線」更立體<BR>取景地點:蒙地卡羅<BR>誘惑度:★★★★★

去年書展寫真戰,周秀娜(Chrissie)以刷牙食雪糕招數之餘,又推出人形攬枕射低一眾宅男,成功於眾波女之中登上寫真女王之位。自此名利雙收,令不少o靚模對此虎視眈眈。面對「警鐘胸」Jessica C.和「浸大E神」楊梓瑤(Carol)等「胸襲」圍剿,Chrissie惟有出絕殺「3D洞房」捍衞女王寶座。

典床典蓆要清場

雖然Chrissie早前自爆今年寫真會大玩3D滴蠟,以SM造型示人,原來這只是聲東擊西,因為她將會玩得更激,史無前例癲玩半裸「3D洞房」!在拍攝現場所見,去年曾為「死敵」Angelababy寫真操刀的攝影師CK,今年為Chrissie倒戈相向,同時操作兩部3D攝錄機營造3D效果,只見Chrissie拍攝前在以大床為布景板「典床典蓆」,狀甚誘人。不過拍攝時要求清場只剩她和CK。

對於今年以「3D洞房」作招徠,Chrissie說:「係呀,其實我想同fans互動啲,營造出洞房新婚夜嘅感覺,我已經試勻過百套睡衣,全香港所有睡衣都差唔多試晒,今次我會揀一啲若隱若現、See Through、Lace同Sexy啲嘅睡衣,保證睇完『動L』!」Chrissie表示,因為半裸上陣的關係,因此要用身體某些位置遮掩重要部分,坦言要十分信任攝影師才可拍下去:「其實拍嗰時燈光較暗,加上我太過投入,差啲搞到我以為CK係我男朋友!」

對於今次Chrissie大玩半裸「3D洞房」,意識上有踩界之嫌,問其經理人Roy會否擔心淫審處勒令寫真包膠袋?他說:「一定唔會出現包膠袋情況,今次只係意識上Sexy,尺度絕對唔會有問題。」


周秀娜拍攝寫真一絲不苟,最後還要清場。


胡心諾瘋狂吸金

另一邊廂,以Rainbow(胡心諾)為首的「冬甩」於寫真戰前知名度大增,眾女藉此機會瘋狂吸金!Rainbow以六位數字酬金成為online game《洛汗》的代言人,此遊戲的主題曲更由梁漢文主唱。據知,她更被邀請為Chrissie和Jessica C.合作的新片客串,不過仍未落實。

而擁有34D上圍的Irene(許麗燕)亦為Yahoo到上海世博拍攝四十多段宣傳片,成功穩袋六位數酬金。Caroline(朱裕琳)和Ar Yu(曾寶玲)亦成功打入修身纖體及online game市場,認真犀利!


胡心諾宿霧飛bra<BR>賣點:率領五位師妹背面飛bra全裸<BR>取景地點:宿霧<BR>誘惑度:★★★


胡心諾師妹Caroline亦成為修身廣告代言人。

趙碩之自視勁過周秀娜

之前趙碩之一直講緊佢今年會出噴血寫真,點知噚日佢喺公司飯局入面終於話今年出寫真嗰個係 Yumi(圖右),佢解釋話:「佢( Yumi)同我同公司,公司唔想我哋對撼。」冇得出寫真,性感阿姐地位隨時不保,仲要又有一個浸大咪神爭飯食,但佢就話:「我知邊個,叫佢撼贏周秀娜(小圖)先同我講喇!」

趙碩之升呢另闢戰場

趙碩之今年不出寫真,交由師妹Yumi出戰,她稱並不是因為浸大E神Carol搶灘而避戰:「Carol要贏都要贏咗周秀娜先啦。」趙碩之因為早兩年已出過寫真取得不俗成績,可以作多方面發展,可在其他地方與對方交手。


趙碩之否認因避戰而封胸。

李婷婷整容疑雲

此外,曾與趙碩之、賈曉晨等合拍電影《我要做o靚模》的o靚模李婷婷被讀者爆料指她外貌跟昔日有變,特別是臉形之前較方,近日卻瘦了不少,惹起整容疑雲。本報昨日致電向她求證,她否認曾經整容,但就承認為了工作需要曾打Botox瘦面:「早一、兩個月因為要接新Job,為咗上鏡靚啲就打Botox!」她亦否認臉部曾削骨:「削骨咁大工程,起碼要休息一排先可以出嚟見人,咁我點蒲頭見人呀!」


李婷婷臉形變尖,和之前的方面大有不同,但她否認整容。

DaDa疑失暈冧盡網民

o靚模寫真戰如箭在弦,陳靜(DaDa)及梁筠兒(Bambi)亦加入戰團,大賣自然美,在寫真集中不乏跑跳動作,不過DaDa近日與Bambi及羅靖琋(Bella)以白色三點式上陣,拍攝ontv專訪片段時,跳出露點疑雲,DaDa受到網民熱烈討論,人氣立即爆燈!


DaDa為疑似露點感到不開心。

DaDa因疑似走光而不快,強調有貼乳貼:「好唔開心呀,可能嗰日件泳衣size細咗啲,自己唔知有冇走光,但我有貼乳貼。」她知道大動作會易走光,但為求自然美而用乳貼代替雙面膠紙,並謂日後更加謹慎:「當係一個教訓,夏天唔只着泳衣,着小背心同晚裝時,我都會謹慎啲,會叫工作人員留意。」

o靚模奇招 爭虜宅男

一眾新舊o靚模為求在書展寫真戰突圍而出,紛紛各出奇謀,花盡心思大搞噱頭,希望可以俘虜一眾宅男。


Angelababy

Angelababy全裸埋齋

賣點:靚衫靚人靚景,更有傳會全裸上陣,最後一擊

取景地點:關島

誘惑度:★★★★★


尹蓁晞

尹蓁晞制服誘惑

賣點:大膽性感、玩制服誘惑

取景地點:酒店

誘惑度:★★★★

台模李毓芬過江出浴

賣點:大玩香艷出浴、晒性感比堅尼

取景地點: 沖繩

誘惑度:★★★

DaDa、Bambi、Annabella巨乳無敵

賣點:D cup巨乳、青春無敵加立體3D

取景地點:沙灘

誘惑度:★★★


李毓芬


DaDa、Bambi、Annabella

新八模胸群而出

賣點:大堆頭泳衣相、潮媽Mia憑是非上位、Suki晒Y字波

取景地點:澳門

誘惑度:★★★

Jessica C.cute響鐘

賣點:行cute sexy、考慮全裸晒警鐘胸

取景地點:香港

誘惑度:★★★★


新八模


Jessica C.

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()