崔建邦被前女友鄺敏慧控毆打的官司已獲撤銷控罪,昨日他在荃灣為珠寶店活動任司儀,官司甩身後首次復工,表現略為緊張,他解釋未習慣嘈吵的環境,又以「重新開始」來形容自己,並會繼續聽取恩師陳志雲的意見。


其他娛樂名人影片

新片《葉問前傳》的男女主角杜宇航、陳嘉桓,華姐朱璇、苟芸慧、港姐張嘉兒等昨日在荃灣出席金至尊珠寶店開幕剪綵活動,剛復工的崔建邦任司儀,表現明顯不及以往的淡定。

同志雲分憂 放大圖片
崔建邦早前涉打中巴一案完結,昨日正式復工擔任司儀,卻表現緊張。

崔建邦早前涉打中巴一案完結,昨日正式復工擔任司儀,卻表現緊張。

崔建邦說:「可能環境比較嘈,我以重新一個自己出嚟工作,需要時間去習慣,我都冇諗太多,呢段時間以嚟我都有增值自己,早排食得多肥咗,都有做番多啲運動,希望有耳目一新感覺。」這段時間崔建邦仍有和陳志雲保持聯絡,並繼續為他分憂,邦邦說:「有通電話同見面,一直以嚟佢都係我人生路上面嘅恩師,畀好多意見我,我覺得自己家好似個新人咁,要重新面對一切,今後我會誠懇啲。」沒有恩師在背後力撐,問邦邦會否擔心遭無綫投閒置散?他說:「唔擔心,今次呢個司儀工作都係無綫幫我接,外邊工作,公司都會幫我安排好。」至於失去《勁歌金曲》主持,他會否希望將工作爭取回來?邦邦指沒有想這些事,而且 MC Jin的表現也很好,只希望將來有機會可以和他一齊合作擔當主持工作。

陳嘉桓離罩 放大圖片
左起:張嘉兒、朱璇及苟芸慧擔任模特兒展示最新款鑽飾,份外明艷照人。

左起:張嘉兒、朱璇及苟芸慧擔任模特兒展示最新款鑽飾,份外明艷照人。

此外,陳嘉桓穿了低胸裙現身,可惜因衣不稱身離罩走光,她說:「條裙係大會提供,嚟到至知要着呢件,係有少少鬆,但都冇尷尬,意外避免唔到,我唔會走性感路線,今年 11月我至夠 18歲,都係做番打女。」採訪:魯萍 攝影:仇志德


《葉問前傳》女主角陳嘉桓悉心打扮穿上露肩裙剪綵,但「缽仔糕」卻彈了出來,她仍懵然不知。

崔建邦 復工 失準

崔建邦復工遭陳嘉桓峰殺

崔建邦昨日為珠寶店開幕擔任司儀,這是他「復出」後首個搵銀工作,他坦言對酬勞感滿意,身為陳志雲寵兒的他表示不怕被無綫投閒置散。而陳嘉桓則性感示人,搶盡同場苟芸慧、朱璇等的風頭。


崔建邦對「復出」後首個司儀工作之酬勞感滿意。

崔建邦昨日為金至尊珠寶店開幕活動擔任司儀,他表示今次不算太緊張,問到酬勞有沒有升跌?他謂︰「冇問題,都好滿意。」

有同志雲聯絡

崔建邦又表示今次是審訊後的第一個真正工作,他說︰「今次以一個新嘅自己出嚟做嘢,周日都會為慈善音樂會擔任司儀工作,(無綫有冇安排工作畀你?)未,不過有安排就會聯絡,(心唔心急?)唔會,自己都要時間去習慣,(你係陳志雲嘅人,怕唔怕喺無綫機會少?)今次重新出嚟工作,冇諗咁多,有工作就做,會裝備自己,希望令人耳目一新。」他又坦言有跟陳志雲保持聯絡,問對方有否給予意見?他說︰「佢係我人生路上嘅恩師,自己出番嚟就好似新人咁,會誠懇啲。」

談到歐陽靖接替了他擔任《勁歌金曲》主持,他表示對方做得很好,問有否信心攞番來做?他說︰「唔好咁講,都想同佢合作。」

陳嘉桓露胸墊

至於同場的還有杜宇航、陳嘉桓、張嘉兒、苟芸慧及朱璇,當中以「打女」陳嘉桓最性感搶鏡,不過佩戴了三十五萬鑽飾的她有點衣不稱身,不時露出膠紙及胸墊,要助手不時替她以圍巾遮擋及整理,事後她說︰「自己好少性感示人,條裙有少少鬆,因為瘦咗,(好尷尬?)意外避免唔到。」問她會否走性感路線?她說︰「唔會,公司想我做打女多啲,(打女都可以性感!)我仲細,未夠十八歲,(咁後生會否考慮出寫真?)暫時唔會。」


以低胸裝現身的陳嘉桓坦言自己不會行性感路線,會專注做打女。


苟芸慧及朱璇(左)雖然亦性感現身,但被陳嘉桓搶盡風頭。


杜宇航在現場即席舞獅。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()