殼王新歡舊愛拍劇唔妥徐子珊明扮老友暗恰郭羨妮

去年忽然富貴的徐子珊,與郭羨妮( Sonija)先後跟殼王陳國強扯上關係。昨日殼王傳聞中的新歡舊愛一同為新劇《情越雙白線》宣傳,雖然二人表面上搭膊攬腰,但據悉兩女私下其實零交流。而去年子珊拍攝《情》劇時更在 Sonija面前扮大牌兼玩單打,令 Sonija極不開心。


其他娛樂名人影片

出身將軍澳居屋的徐子珊,去年被傳與殼王陳國強扯上關係而忽然富貴,除搬離海怡半島,以月租 3萬遷入南區豪宅貝沙灣區居住外,子珊還自聘私人助手,又被指到名店一擲 10萬買衫,徹底升呢做上等人。據悉,子珊去年與殼王舊愛郭羨妮拍新劇《情越雙白線》時,二人工作以外完全零交流冇偈傾,而自恃有大水喉射住的子珊,更經常扮大牌向 Sonija單單打打,工作人員看在眼裏也替 Sonija不值。

是非多變鵪鶉 放大圖片
徐子珊(中)和郭羨妮等合照期間各自沉思,未見有任何交流。

徐子珊(中)和郭羨妮等合照期間各自沉思,未見有任何交流。

不過,由於 Sonija本身已是非纏身,為免事情鬧大, Sonija於是一直保持緘默和低調,未有向子珊還擊,但拍攝期間卻拍得極不開心。對於不和傳聞, Sonija昨日透過經理人梁先生回應說:「冇啲咁嘅事,冇嘢好回應。」至於子珊也透過經理人 Atom回覆說:「冇呢啲事,大家相處融洽,唔好搞咁多事啦。」

搭膊扮 Friend 放大圖片
殼王陳國強經常與女藝員名字扯上關係。資料圖片

殼王陳國強經常與女藝員名字扯上關係。資料圖片

儘管私下冇偈傾, Sonija和徐子珊昨日到馬鞍山出席《情》劇宣傳活動時,卻扮晒老友,二人咬耳仔講笑又搭膊攬腰合照,認真好戲。問 Sonija現時是否 dry爆時,她說:「空白!我冇乜想點、我家已經唔急 o架喇。」至於子珊也直言感情生活跟 Sonija一樣空白:「冇都冇辦法,只可以寄情工作,希望收視好就會有着落喇,收視好即係人緣好,代表會有桃花。」採訪:王崇穎 攝影:黃文成


殼王的新歡舊愛徐子珊(右)和郭羨妮,昨日出席活動時搭膊攬腰合照,扮晒老友。

徐子珊出頭保護郭羨妮

郭羨妮、徐子珊昨日出席劇集《情越雙白線》宣傳活動,期間她們為的士作啟程儀式,子珊上車時「中頭獎」,撞到倒後鏡,事後她說:「郭羨妮着裙唔方便坐中間,不過冇所謂,好意頭呀!」


徐子珊(右)與郭羨妮現時感情未有着落,只好寄情工作。

提到子珊與郭羨妮現時都感情空白,郭羨妮坦言:「冇乜點呀!咁可以點啫。(心唔心急?)已經唔會急。」子珊則說:「係呀!我哋都寄情工作,冇辦法,希望收視好有着落。(收視唔好就冇男友?)有收視即係有觀眾緣,咁即係有桃花啦!不過今次對收視都有信心。(撞世界盃喎!)OK嘅,希望觀眾分番啲時間畀我哋,睇完我哋頭半截一定會追睇埋下半嘅!」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()