地點:灣仔/時間:3月 23日

黃長興同黃長發兩兄弟都係選香港先生入行,不過講Noisy,大佬長興邊及得細佬,雖然大家喺無綫都係做啲二打六角色,但長發同之前度女友Karen愛得痴纏,幾乎日日見報,近日又有疑似佢嘅情慾照在網上流傳,加上最近成為經理人嘅佢,出入都有班模特兒傍住,係威係勢咁。

早前出席《子彈頭‧大復仇》嘅首映禮時,黃長發仲帶埋大佬黃長興一齊現身,佢仲好好口咁話:「睇下有咩機會幫到哥哥,但一定會問准無綫。」難怪問到黃長興對於疑似黃長發的情慾照被放上網,會唔會全力支持細佬時?佢好快咁回應:「佢已經大個仔,又做咗經理人,以前就要提示一下,依家就唔使喇。」人哋話妹仔大過主人婆,依家輪到細佬大過大佬?。


雖然黃長興比黃長發早出道,但近年細佬嘅人氣已經蓋過他,依家仲要細佬帶佢出席活動添。


做訪問時,黃長發又好識做咁企喺大佬後面,等大佬發言,多啲曝光機會嘛,都算唔話得。


當晚,黃長發(右)除咗帶模特兒現身外,亦帶埋大佬黃長興出嚟,睇吓有冇Job俾佢做。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()