賭王何鴻燊個多月前出院返淺水灣一號大宅休養,各房隨即施展渾身解數冧賭王。由於三太陳婉珍是護士出身,肩負照顧賭王起居飲食重任,又經常陪過夜,加上三房長女超雲近年得賭王疼錫,令三房輕易攝四太位得寵。上周四( 8日)三太更高調帶賭王出關嘆日本菜慶祝「結婚」 33周年。
三房獨領風騷,四太亦要諗計,她除了叫只有 10歲的賭王心肝椗孻女超欣密密探老公外,上周五( 9日)她到會展出席保良局總理就職晚宴,即讓超欣高調撐場。超欣亦不負四太期望,首次面對半百記者圍訪,即搶盡鋒頭。不過四房長女超盈對妹妹成為追訪對象大表不滿,還承認因此向四太進言,「我話咁樣好影響佢成長,向媽咪建議安排超欣去英國讀書。」
/ `( M& B" ^1 W& Z$ a
力谷超欣上位
上周五( 9日)超欣陪四太出席保良局總理就職晚宴,即成傳媒焦點, 10歲的超欣甚具大將之風,跟記者對答如流。女兒跟記者做訪問,四太更體貼地代為揸咪。
上周四( 8日)以皮褸賊仔帽醒目 look出關的賭王,與女兒超雲與超蓮慶祝與三太「結婚」 33周年。全程做阿四的超雲,除一早為爹哋買定大束鮮花冧三太,仲藉機帶男友王大業跟賭王見面。現場記者問賭王是否最愛三太,賭王微笑說:「係!」記者再問他會否愛三太一百年,他精靈說:「希望係。」可見三房受寵程度升呢。

超盈發火
l較遲抵達的超盈得知妹妹跟傳媒做訪問後反應甚大,指住傳媒話:「佢得 10歲咋,你哋唔好搞佢。」明顯不想超欣太高調。8 ~/ I2 L9 x8 ~3 F
# `& s2 D9 x4 i
靚到不得了% P& S4 ^. o+ g
所謂孻女孻心肝,超欣早年已獲賭王大讚「靚到不得了」,是眾多女兒中最靚的一個。
壹週刊》圖片
U1 l$ D+ m
四太反擊:賭王愛我一萬年
其實自賭王返家休養後,三太便照顧賭王起居飲食,她曾透露賭王最鍾意食她親手煮的「有味飯」,她亦晚晚陪過夜,對賭王無微不至,加上三房兩女超雲與超蓮又活躍社交界,令向來喜歡仔女曝光的賭王深感欣慰,令三房愈見得寵。
反之,一直得寵的四太梁安琪近期因公事繁忙,陪賭王的時間相對較少,被三太攝位。上周五( 9日),四太出席保良局總理就職典禮時,便為少探賭王解話:「賭王明白我忙都係做嘢,所以冇投訴。」提到賭王話愛三太一百年,四太亦不甘示弱:「佢都有同我講愛我一萬年。(有冇咀嘴?)成日都咀 o架啦。」
要抗衡三房,保住最得寵地位,四太當然有撒手鐧。早年賭王曾經大讚四房 11歲孻女超欣「靚到不得了」,愈大愈精靈的超欣近年成了賭王心肝椗。因此四太除鼓勵超欣多探望賭王外,上周五晚又叫超欣高調到會展舉行的保良局總理就職晚宴撐自己。而年紀小小的超欣亦相當識做,當日參加完杭州遊學團甫落機即趕往會場。過往超欣不曾跟記者交談,這夜首度開金口即時成為鋒頭躉,就算二房家姐超瓊及超鳳同場亦要靠邊站。賭王覺得眾多女兒中她最靚,記者就問超欣她和家姐超盈邊個靚啲?超欣答得大方:「爹哋太客氣,個個都靚。」有傳賭王成日都掛住她,常要求她前往探望,她亦承認:「都係。」記者再問她陪賭王會做乜,她說:「玩 21點,我負責派牌。我去杭州買咗玉雞俾爹哋,保佑佢身體健康,我亦買禮物俾媽咪。」講完即從手袋攞絲巾手信給四太。當晚四太着住粉紅色 Prada裙,超欣手信又係粉紅,同四太打扮襯絕,四太開心得即時披上。

全家齊撐
四太就職保良局總理的聯歡晚宴獲子女及未來女婿 Greg撐場,令她非常欣慰,全晚表現風騷。
' T6 E) b* f7 ~. g. w
三房獨領風騷! v9 C9 A6 _7 A" l( X9 E9 C% ^
上周四( 8日),三太陳婉珍以火紅運動裝配紅手袋喜慶裝扮與賭王到灣仔嘆日本菜,慶祝「結婚」 33周年,當日三房雙嬌超雲與超蓮亦有同行。當日賭王更承認最愛三太,令三房搶盡鋒頭。1 K# e( ]/ _4 s8 {% d: ^
! a( E" M9 f, E% \! J, u, |  d
" W+ |$ D! N$ B8 Q; [- H
這日超蓮亦以短褲見賭王,非常有心思。

賭王二房次女超鳳亦是保良局總理,當晚更獲家姐超瓊親身力撐。不過超欣(黃圈)一出即成傳媒焦點,二房姊妹亦慘遭傳媒冷落。
9 ^4 T0 [/ Z  p/ w/ F3 U
賭王直認近年最錫超雲,因為超雲不時跟他傾偈。當日她亦做足孝順女,除了帶男友王大業見家長外,不時「烏」低身拖住賭王手密斟,就算春光乍洩亦在所不計。

超盈擬送走超欣
超欣一出四房即時攞番彩,可是隨後抵場的超盈得知妹妹被記者圍訪而大發雷霆,護妹情切的超盈警告一眾記者:「你哋唔好搞佢啦,佢得 10歲咋。」
 [事後記者聯絡上超盈,她直認反對妹妹太高調,她說:「我 9歲就接觸傳媒,自己行過呢條路,成為焦點係好辛苦嘅事。雖然話預咗做何家女,搶眼係遲早嘅事,但係過早真係會影響社交生活。好似有人埋身會驚人哋有目的,同學嘅父母會因為唔想仔女曝光而要求仔女跟我疏遠,出入要有保鑣隨行,失去自由。有段時間我有精神緊張,所以先選擇去英國讀書避鋒頭。」
她更承認為此事更與媽咪四太坐低傾過,「我同媽咪講,阿妹做完訪問,第二日已經出晒娛樂頭條,連阿妹學校嘅運動相都俾記者摷埋出嚟登,繼續咁樣好影響佢成長。媽咪都明白,我仲同佢提議提早送阿妹去英國讀書,等佢今年讀完小五就即刻去,媽咪依家考慮緊。」愛妹情切的超盈亦有與妹妹超欣商討,她說:「我同佢講高調會有壓力。我呢個妹特別聰明得體,佢話:『阿媽唔可以唔撐,有記者問你嘢唔答會冇禮貌,所以就照佢(媽咪)意思去做。』佢依家明白成為傳媒焦點有壓力,因為返到學校,佢發覺啲同學講嘢小心咗,所以我提議佢早啲去英國,佢亦同意。」# s- U7 E6 b* X# D" B
記者亦聯絡上四太,提到超盈不想超欣太高調,她說:「佢只係緊張個妹啫。」! L: _7 E3 ?5 m9 H( n4 M

超欣買靚裙冧賭王8 Z6 u; O$ o$ p: h8 v* r
上月 24日超欣在保母陪同下到金鐘太古廣場西武 shopping。小小年紀的她有自己一套穿衣品味,全程親自挑選,最終揀了條$1,400紅色波點裙。

買完衫轉戰往 Bu-ck-le my shoe揀鞋,看到心頭好超欣不理儀態即時戙高腳試涼鞋。. w: P/ x& m$ `/ x

買完大堆戰利品,超欣有保母代拎,果然有千金小姐風範。. i: {8 d) v1 b( _' ]

四太率全家探賭王6 n3 t4 k$ k0 {

本周日( 11日)四房總動員出動探賭王,超欣着住日前親自揀的全新紅色開窿裙仔冧爹哋,非常乖巧。
0 C4 Z/ t4 e- x! r
近年工作繁重的四太,本周日率領 4位子女探賭王共享天倫之樂,狂冧賭王。
* U% f0 D3 ~" Q/ Z% I
超盈與男友 Greg的戀情早獲賭王承認,更曾開口催婚。當日見超盈左手無名指戴上鑽戒。
6 c8 c, j0 I" `: K
四太大屋與賭王大宅相隔不遠,四太兩位公子猷亨與猷君,當日下午 1時許選擇以跑步到賭王大宅,至 5時才隨家姐超盈坐七人車離開。$ s6 J7 R8 L, ]+ c
4 t! D( v- |- Y9 J. k6 x5 I
罕見二、三、四房齊集. M5 `7 _3 u1 t  N+ i/ {, \) c
4 M  W0 a' _. e& Z1 z
雖然說四房人有各自探賭王的時間表,但上周六( 10日)見三房均有代表齊集賭王大宅,相信愛熱鬧的賭王必定開心。近日頻頻陪賭王過夜的三太陳婉珍率先到場。+ P" ?' I1 b! @- z$ k# `6 g

近日頻頻出招的四太梁安琪中午在友人陪同下探賭王,直至晚上 9時仍不願離去。

二房多名代表下午逐一抵達,先有次女超鳳(圖),接着超瓊亦到場。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()