鍾楚紅魅力非凡高層獻吻

久未露面的鍾楚紅昨晚出席Dior活動,全程獲品牌亞太區常務董事文迪高陪伴在側,期間更一親紅姑的玉手,巨星地位毋庸置疑!

昨晚Christian Dior在港舉行《Savoir Faire Exhibition》活動,請來鍾楚紅、琦琦、馬詩慧及黃偉文等出席。其中穿上一身Dior服裝及首飾的鍾楚紅甫出場即引來哄動,風采依然的她全程由Dior亞太區常務董事文迪高親自接待,期間還一親紅姑的玉手,問紅姑可會尷尬?她大方地笑說:「手啫!冇乜尷尬。」退出影圈多年的她,表示接拍廣告過演戲癮:「啱啱幫Dior拍完時裝廣告。(代言?)可以咁講。(邊個系列?)Bar Jacket,着住Bar Suit影。其實我好鍾意佢哋嘅設計,摩登得嚟又好長青;我好欣賞佢哋嘅長久歷史,近年佢哋推出嘅珠寶我都好鍾意,因為佢哋嘅設計都係以大自然為靈感,好似動物、花草。」


鍾楚紅獲品牌亞太區常務董事文迪高獻吻。
鍾楚紅獲品牌亞太區常務董事文迪高獻吻。


琦琦、馬詩慧偕長女王曼喜現身支持活動。
琦琦、馬詩慧偕長女王曼喜現身支持活動。



露肩現泳衣印

記者發現紅姑膊上的泳衣印?她即害羞地笑說:「咁都睇到?我成日都游水曬太陽。(着三點式?)有乜分別呢!(驚唔驚畀狗仔隊發現?)都驚o架!(香港定外國曬?)四圍都有,唔話你哋知。」她更笑言塗太陽油不需別人幫手,自己是熟手技工。問到有否想過復出拍戲?紅姑說:「劇本唔係好多有得睇,因為佢哋知我冇乜興趣。」



放大圖片


陳斯允與男友拍拖撐在中環置地展出的《Savoir Faire Exhibition》。
陳斯允與男友拍拖撐在中環置地展出的《Savoir Faire Exhibition》。



而馬詩慧則偕長女王曼喜一同出席,她笑指十歲的兒子正踏入青春期的疑惑:「佢以為自己發育,不過好在學校有性教育,唔使家長教,深入啲等佢大啲先教佢啦!」

名人組
身穿Dior露肩裝的鍾楚紅高貴大方,卻露出泳衣印。
身穿Dior露肩裝的鍾楚紅高貴大方,卻露出泳衣印。

 

 

紅姑匿埋曬拒拍寫真

久未露面的鍾楚紅魅力無法擋,獲高級品牌Dior垂青,力邀「出山」出席活動及拍攝服裝硬照,吸引力十足!雖然收山已久,但紅姑地位沒人可取代,依然有巨星風範。


紅姑表示會繼續推動環保工作,遲些會有新動向。

殿堂級國際品牌Christian Dior昨晚舉行《Savoir Faire Exhibition》,於置地廣場中庭及店舖舉行預覽酒會,即場展示高級珠寶及鐘錶工作室。久未露面的紅姑穿上Dior一字膊紫色連身裙,佩戴高級珠寶,優雅大方,成為全場焦點。紅姑表示十分欣賞Dior,不但設計經典又摩登,還很長青,記者即笑言與其形象一致?紅姑開心地說:「唔知呢,多謝晒。」


紅姑獲老外高層獻吻,笑個不停。

對再拍戲興趣不大

而紅姑到場時,由Dior亞太區常務董事文迪高親自接待,還禮貌吻其玉手,令伊人笑不停。事後,紅姑大方說:「錫手啫,無乜尷尬。」她又透露最近為Dior拍了一輯時裝廣告,被問到是否品牌代言人?她說:「可以咁講。(邊個系列?)Bar Jacket,Dior經典設計系列。」大家都十分期待紅姑可復出大銀幕,被問到會否再拍戲,她說:「劇本唔算好多,因為佢哋知我冇乜興趣。(考慮拍寫真?)吓,依家仲影?」現場所見,紅姑膊上明顯有泳衣痕,被問到是否常曬太陽?她說:「咁都睇到?我成日游水曬太陽。(驚唔驚畀狗仔隊發現?)都驚,不過我都四圍曬,喺邊度就唔話你哋知。」

馬詩慧拒授性知識

另外,馬詩慧與大女王曼喜到場,被問到母親節怎樣慶祝時,馬詩慧謂正忙於兒子六月的考試,故未有計劃。問其十歲兒子有否青春期疑惑?她說:「佢以為自己發育,不過學校有性教育,教佢哋男女有別同一啲常識,唔使家長,深入嗰啲等佢大啲先啦。」王曼喜則謂以前做模特兒是玩票性質,最希望到紐約讀時裝。


馬詩慧與大女王曼喜


陳姿允


黃偉文

兩代性感尤物交鋒紅姑惹浪蝶 黛林高人一等

兩代不同性感尤物鍾楚紅及熊黛林昨晚在中環 Dior珠寶展覽首度交鋒,年屆 50歲的紅姑魅力十年如一日,熊黛林則穿上六吋高跟鞋高人一等。紅姑甫出現即獲品牌高層熱情見面禮,既吻其玉手又嗅她手上戒指,見慣大場面的紅姑笑容滿面,毫無尷尬神色。


其他娛樂名人影片

鍾楚紅、熊黛林、馬詩慧偕女兒、張王幼倫和陳姿允等,昨晚齊現身中環,出席 Dior珠寶「 Savoir Faire」展覽活動,長青美艷的紅姑穿上露肩裙配珠寶,品牌亞太區常務董事文迪高一見她已熱情親吻其玉手及嗅她手上的戒指,紅姑指未有被高層的熱情嚇親,她說:「都唔尷尬。」

放大圖片
紅姑獲 Dior外籍高層熱情款待,吻着其玉手不放,見慣大場面的她絲毫不尷尬。

紅姑獲 Dior外籍高層熱情款待,吻着其玉手不放,見慣大場面的她絲毫不尷尬。

放大圖片
穿透視裙的熊黛林昨晚緊張問記者《葉問 2》首日開畫票房成績。

穿透視裙的熊黛林昨晚緊張問記者《葉問 2》首日開畫票房成績。

紅姑愛曬留痕

紅姑指自己向來鍾情典雅長青風格,與典雅長青的 Dior一拍即合,又說:「佢哋嘅珠寶好鍾意用動物花草做題材,同我咁鍾意大自然好夾。」問她有沒有新的環保計劃面世,她說:「遲啲大家就知。」只見紅姑雙肩露出泳衣痕,她說:「係呀,我成日周圍曬同游水。」有泳衣痕明顯搽太陽油不均勻,何不找人效勞?她笑說:「唔使啦,我自己都係熟手技工。」最後問她有沒有戲癮復出或再影寫真,她說:「拍戲都冇乜興趣,有劇本咪睇吓囉。」又反問記者:「呢個年紀仲影寫真?」

放大圖片
馬詩慧與大女曼喜(右)有如兩姊妹。

馬詩慧與大女曼喜(右)有如兩姊妹。

放大圖片
名牌活動常客陳姿允昨晚冒大雨捧 Dior場。

名牌活動常客陳姿允昨晚冒大雨捧 Dior場。

黛林透視豹妹

五呎十吋高的熊黛林則以透視豹紋裙加六吋高跟鞋出現,記者取笑她這日一定沒有約城城,所以穿六吋高跟鞋,她笑說:「咁做番模特兒身份梗係要高啲。」熊黛林有份演的新片《葉問 2》昨日首天在港開畫,問她有否請城城欣賞,她說:「佢喺外地拍戲。」會否之後送贈券給他?熊黛林說:「睇吓點先啦。」又緊張反問記者票房數字,指老闆希望能收 3億票房。採訪:梁錦雯 攝影:仇志德


年屆 50歲的紅姑經常游水曬太陽,狀態十年如一日。

Lynn 透視 豹紋 不敵 紅姑 露 bra印

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()