Angela同男友狗狗調情

前Cookies成員區文詩(Angela)與日籍型男鈴木仁愛得甜蜜,被問到有否試過和對方嗌交?她說:「真係好少,佢好好架,冇乜脾氣,非常就得人,當然大家相處耐咗,係試過有『火花』,但佢識得攞我哋隻狗出嚟轉話題,作為大家緩衝點。」


Angela、吳彤

Angela自言不擅於嗌交:「因為嗌交傷感情,反而叻冷戰,以前拍拖試過可以忍一個月唔理另一半。」另外,Angela日前與男歌手吳彤為合唱歌《愛情不過是場遊戲》,以情侶檔姿態拍攝MV,兩人因小事而耍花槍,MV內有一場玩啤牌場面,寓意「攤牌」意思,吳彤說:「都係劇情需要,現實生活中未試過同女仔嗌交,我反而會同人說教講道理。」

Angela's credits:

髮型:Sue Cheung@Hair Corner

化妝:Jess Yung

服飾:Sequedge Art & Mode

Angela激讚鈴木仁冇交嗌

以單飛姿態發展的區文詩(Angela),日前與唱作男歌手吳彤拍攝新歌MV,合演情侶「耍花槍」。Angela表示現實生活中,甚少與男友鈴木仁嗌交,並大讚男友對她百般遷就。

前Cookie成員Angela,日前與吳彤以情侶檔姿態拍攝合唱歌《愛情不過是場遊戲》的MV,MV中因小事耍花槍,並有一場玩啤牌場面,表達「攤牌」的意思。不過Angela表示現實生活中,她不擅長嗌交:「我唔叻嗌交!因為嗌交傷感情,我反而最叻冷戰,以前拍拖嗰時試過可以忍一個月唔理另一半,就算對方撩交嗌,我只會唔理佢,亦唔會擺喺心。」


Angela與男友鈴木仁相處融洽,甚少嗌交。資料圖片
Angela與男友鈴木仁相處融洽,甚少嗌交。資料圖片


Angela和吳彤在MV合演情侶,並大耍花槍。
Angela和吳彤在MV合演情侶,並大耍花槍。



轉移話題作緩衝

Angela與日籍型男鈴木仁經常被拍得甜蜜約會,問到有否嗌交?她說:「好少!佢好好o架,冇乜脾氣,好就得人,大家相處耐咗,係試過有『火花』,但佢會識得轉移話題,仲識得攞我哋隻狗出嚟講,作為緩衝點同撒手鐧!」Angela表示平日常以英語與鈴木仁溝通:「有90%英文、10%係日文同廣東話。」而吳彤表示現實生活中,並沒有試過與女人嗌交:「我反而會同人說教,或者同人講道理。」

German
Angela自言不懂鬧交,但最愛與另一半冷戰。
Angela自言不懂鬧交,但最愛與另一半冷戰。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()