早前郭可盈與林文龍去迪士尼樂園,郭可盈已經穿着鬆身衫。
娛頭
懷孕 3個月 箝實爛滾林文龍 郭可盈生仔退出
2009年09月17日
郭可盈與林文龍捲入「桃色勒索案」,在今年五月三十日兩公婆在一號銀海寓所 Club house手拖手舉行澄清記者會後,兩人便銷聲匿跡,沒有再出現公開場合。
據知,在這段時間郭可盈因受到桃色事件影響,情緒一直未能平復,終日提心吊膽,加上她有咗,至今已三個月,在雙重影響下,郭可盈自閉唔願見人。
其實,為了箝實林文龍,以免他再出動四圍偷食,郭可盈除了生仔搏老公修心養性,更決定退出娛樂圈唔再拍戲,全天候住老公;因此早前拍罷將在十月中播出的《富貴門》,會是她的告別作。為了減輕負擔,郭可盈更將月供十幾萬的一號銀海單位,極速售出。
大肚三個月
林文龍雖然接二連三發生偷食事件,但郭可盈對他依然死心塌地,堅持死忍,更次次出面力撐。為了箝實老公,一向事業放首位,結婚四年都堅持唔生仔的她,最終都要向現實低頭,使出大肚撒手鐧。
據知,郭可盈已經懷孕成功,目前有三個月身孕。「文龍一直都好希望有小朋友,但係可盈事業心太重,成日掛住做嘢,勸極都唔肯生,不過發生咗嗰單嘢(桃色勒索案)之後,佢哋反而溝通多咗,好似患難見真情咁,可盈終於答應生,佢希望有咗 BB之後,文龍個責任感會重啲,唔再好似以前咁成日掛住玩。不過估唔到佢兩公婆話有就有,啱啱有三個月。」郭可盈身邊人說。


玩咖啡杯時,林文龍與友人都緊張扶實郭可盈上落。
 
今年七月已經懷孕的郭可盈與林文龍出街,其間郭可盈戴帽戴口罩,只露出極小眼睛部分,行為古怪。
 
家中度步
返到外家,郭可盈在家中行來行去,穿着鬆身衫的她,身形明顯肥咗。
 
阿媽開解
臨走前,郭母捉住郭可盈傾了幾分鐘,林文龍就站在門口等老婆。
 
離家戴罩
離開時,郭可盈突然戴晒口罩又帶帽。

賺多蝕少
郭可盈深明娛樂圈花無百日紅,藝人唔可以撈一世之道,投資物業,做好退休準備。


一號銀海

情緒受影響
因為孕婦荷爾蒙出現變化,加上郭可盈之前又遭前國內中介人汪子琦恐嚇,還聲稱會向她報復,令她提心吊膽怕被人尋仇,雙重壓力下,情緒亦大受影響。以往喜歡熱鬧,鍾意約朋友 shopping的情況近乎零,就算外出,都會戴帽、戴口罩又戴黑超,唔願人認出,一旦見到途人眼望望,她就會即時走避,唔願面對公眾。
對於郭可盈目前心理狀況,她的外家表現擔心,除了健康問題,更擔心她生 BB是一時之氣,未有考慮清楚,加上郭可盈的胞姐亦試過生完 BB後與丈夫離婚,郭母怕今次又重蹈覆轍,非常不放心。
上星期五(九月十一日)郭可盈與林文龍返到外家位於禮頓山屋企食飯,從窗外所見,身穿紅色鬆身衫的郭可盈經常在屋內行來行去,郭母則不時行埋她身邊傾偈開解,林文龍則甚少在屋內走動,二人逗留了大約兩小時,在晚上八點半離開。
離開前,郭可盈走到鏡前,以全副武裝戒備,戴帽又戴口罩,逐一同屋企人道別後,由郭母護送兩公婆離開。


今年五月,郭可盈拖着林文龍為「桃色勒索事件」舉行記者會,話就事件報警,但對於林偷食一事不置可否。
 
周身名牌的郭可盈以往經常逛名店買名牌,出身富裕家庭的她享受慣。(《忽然 1周》圖片)
 
郭可盈家人對她身體狀況及今次懷孕都甚為緊張。(《蘋果日報》圖片)
 
早前不喜歡小朋友,郭可盈近年對「細路」改觀,終肯大肚生仔。(《蘋果日報》圖片)

退出電視圈
以生仔箝實林文龍外,事業心重的郭可盈,眼見同輩花旦個個做晒視后,對自己則未攞過獎耿耿於懷,雖然一直想拍番部可以奪獎代表作,但為了維繫婚姻,郭可盈決定自我犧牲,退出娛圈唔再拍劇,一方面全心照顧 BB,另一方面有更多時間實老公。
與羅嘉良、呂良偉、袁詠儀、戚美珍等合作的劇集《富貴門》,將會是郭可盈的告別作,該劇已安排在十月十九日播出,以台慶重頭劇做賣點,無綫已開始安排於十月初進行連串宣傳活動,但郭可盈仍未落實會否出席宣傳,據了解,她亦有考慮過效法黎姿當日在《珠光寶氣》首播宣布退出,但暫時仍未有最終定案。


與呂良偉、薛家燕合演的《富貴門》,將會是郭可盈在電視圈的告別作。(《蘋果日報》圖片)
 
05年郭可盈與林文龍結束 10年愛情長跑,拉埋天窗。
 
去年 10月黎姿在主演的《珠光寶氣》首播當日,公告天下退出娛樂圈,郭可盈曾考慮照辦煮碗在《富貴門》首播當日宣布退出。(《蘋果日報》圖片)
 
同無綫約滿後,林文龍改簽大陸經理人,主力發展內地市場搵人仔。

賣樓減負擔
早前林文龍接受國內傳媒訪問時,亦漏口風講到老婆會退出,「可盈拍了十幾年戲,其實女人拍戲比男人辛苦,拍完《富貴門》之後,佢都產生了息影想法,因為佢都拍得攰,希望有唔同嘅生活。」
郭可盈退出唔撈,以往是家庭經濟支柱的她,日後有出冇入,養家責任,就全部落在林文龍身上;雖然林文龍剛簽了大陸經理人,未來會主力在大陸拍劇賺人仔,但因為知名度有限,叫價能力一般,要養老婆仔女,再加一號銀海月供十幾萬,恐怕有心無力。
為了減輕負擔,二人將一號銀海高層相連單位放盤,結果在短短放盤幾星期內,快速成交,以三千零十萬賣出,賬面賺二百八十萬,但由於他們之前將屋內豪裝,單是裝修費都近二百萬,加埋律師費雜費,頂多平手離場。
留種又留人
十個男人九個嫖、一個在動搖,做女人,要鎖得住男人個心,唔少人選擇生 BB挽救危機婚姻。

王菲


樂壇事業正直巔峰時期,王菲選擇大肚下嫁竇唯,同居殘舊四合院,天后更每日紆尊降貴倒痰罐,以為自我犧牲可以留得住男人個心,可惜竇唯人窮也風流,背住老婆搭上女攝影師高原,高調公開戀情同時,反指王菲同佢結婚生仔係「陰謀論」。
張栢芝


因合作電影《無極》,謝霆鋒與張栢芝愛火重燃,拍拖唔夠半年,便到菲律賓秘密結婚,翌年誕下人見人愛乖仔 Lucas謝振軒,原本幸福滿瀉,突然爆出淫照事件,主角之一的張栢芝多次傳出婚姻危機,傳她努力懷孕留住老公個心,但不幸流產,最近張栢芝終於再造人成功,傳聞於加拿大待產。

莫可欣


與莫可欣拍拖十二年,其間方中信耐不耐就有緋聞傳出,莫可欣睇落愛理不理,其實早有準備,瞞住對方成功懷孕,雖然準老豆方中信一時間措手不及,仍快手快腳安排註冊結婚,莫可欣何止攞正牌做符太(方中信真名符力),囡囡符迦晴更得爸爸痛錫,成功截斷方中信所有風流賬。
偷食聲帶
今年五月,雜誌社收到匿名光碟,碟內錄有林文龍自爆背妻偷食,搭上內地奀星董維嘉,林文龍更以死威脅,要求大陸經理人汪子琦取回偷食證據,之後有傳郭可盈的國內中介人汪子琦,多次向兩公婆進行勒索,金額高達百多萬,要求以錢封嘴,否則將林文龍偷食照片大公開。
卒之郭可盈忍無可忍,分別向香港警察及大陸公安求助,汪子琦被大陸公安扣留調查,目前案件仍在調查中。


傳林文龍偷嗒的國內奀星董維嘉。
 
郭可盈國內中介人汪子琦涉嫌勒索郭可盈夫婦。

還是覺得你最好
背妻偷食唔抹嘴,唔想賠上婚姻兼身敗名裂,唔少圈中賤男扮成「鳥倦知還」,返番老婆身邊!
馬德鐘


郭羨妮、佘詩曼、宣萱,食盡無綫當家花旦的馬德鐘,慣性偷食本色難移,直到兩年前,同圈外「二廠」 Katherine手拖手遊泰斷正,何止被公司放逐返大陸洗底,太太張筱蘭佛都有火,決定帶仔仔離家出走到歐洲避世,唔想賠了夫人又折兵,馬德鐘決定修心養性,更經常同太太仔仔一家三口行街晒幸福。
陶大宇 


拍《學警出更》期間,與「狐妮」郭羨妮撻着,陶大宇為了新歡拋棄同眠共枕十七年的糟糠之妻黃慧寶(阿寶)。三角戀獲最後勝利,郭羨妮居然縮沙唔玩,情人變仇人,兩頭唔到岸的陶大宇,好在阿寶念在舊情,願意跟他重修舊好。
龐維仁


05年與李嘉欣到酒店爆房,龐維仁偷食斷正,幸獲太太黃美儀支持破鏡重圓,但 08年依然離婚收場,龐維仁之後與胡敏珊相戀。
撰文、攝影:娛樂組








娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★
科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★
明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 過期 週刊 及 雜誌(4-6月刊)★ 過期 週刊 及 雜誌(6月-8月刊)★ 過期 週刊 及 雜誌(4-9月刊)☆


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()