性女 Vienna有幾「抵得諗」?在 YouTube看過她示範叫床和啜手指扮口交兩大絕技的,都略知一二。但雄性動物慾望無止境,若發現男友的電腦/床下底有 AV和鹹書的寶藏, Vienna話:「不要驚,不要亂。總好過發現佢收埋另一個女人!」果然人人的底線都不同。記者:蔡慧敏攝影:伍慶泉鳴謝: LoveShop、 now903成人極品台


其他副刊影片 心理測驗:你抵得諗嗎?

 

問題 1:當你發現男友收埋勁多鹹片鹹書,你會…… 放大圖片

 

a)打佢一身,放火燒書。b)一哭二鬧嗌分手。c)一齊睇,以增進感情。d)偷睇,暗自學習招式。

問題 2:如果男友不肯和你做愛,但又背着你自瀆,你會…… 放大圖片

 

a)趕他出廳!b)扮唔知。c)自己出廳。d)出手代勞。

問題 3:若男友提出想同你和你的好友一起玩 3P,你會…… 放大圖片

 

a)兜巴星無得傾!b)無所謂,但我個 friend未必肯……c)有佢無我,你自己玩飽佢。d)好!但可唔可以搵個男仔 friend一齊玩?

問題 4:你會否和男友一起去看《 3D玉蒲團》?

a)去死吧,還未戒奶嗎?b)如果你嫌我個胸太細,咪去整一整囉……c)戲院咁多人,在家睇 AV算啦!d)要見識有幾 3D,叫埋成班 friend一齊去 free啲!

放大圖片

 

放大圖片

 

 

分析:

a= 1分  b= 2分  c= 3分  d= 4分

5分或以下:烈女型

以暴力去堅守自己的底線,「烈女」二字當之無愧!相處之道不外乎互相遷就,反應過激小心會帶來反效果。

6-8分:抑鬱型

有時候,「唔想」便要說「不」。硬食無理要求,小心忍得多,玉女都變惡魔。

9-13分:家嫂型

「家嫂」都有好多種,無論是千依百順或半推半就,入得睡房出得廳堂的固然受歡迎,若能加點「原則」,就更有血有肉了。

14分或以上:慾女型

是 SATC(色慾都市)的 Samantha嗎?齊齊睇鹹片、玩 3P都可能是由你主動提出。祝你遇着脂粉客!

愛睇鹹書咪唔認 放大圖片

 

Vienna獲得 1c2d3a4d合共 12分的成績,當然不是指會考。「男人睇鹹書或者睇 AV都好正常,他們的慾望是無止境的。」貪新忘舊本是人之常情,而睇鹹書/AV的就更加是用完即棄:「換書換碟,好過換女友啦!」 Vienna說在她芸芸的男友中,「嗜鹹」的程度由 0到 10都有,由「粉絲級」到完全不揭不看的基督徒都齊。「睇(鹹書)不是問題,但愛看就唔好唔認。」看見男友電腦中珍藏的 AV, Vienna都會看看是否貨真價實:「沒看過就會好奇,而且有些 AV女的質素相當不俗,係人都鍾意睇靚女。」但作為女仔看到同性的性器官大特寫也會興奮莫名嗎?「女明星都有好多女 Fans,與是攣是直沒有關係的!」

陪男友邊睇邊做 放大圖片

 

Vienna與現任男友一拍即合,對方不是「虔誠基督徒」,睇 AV猶如食飯和呼吸。其實女仔介意男友「嗜鹹」,其中一個原因是「為何睇佢唔睇我?」但 Vienna話與其大興問罪之師,不如跟他一起看好了。「他甚至會問我可不可以睇住做。我自己沒有甚麼感覺,但他就好興奮!」自己不愛菜心炒牛肉,煮給男友就當是遷就他好了。「可能他覺得有第三者在場,就好像玩 3P一樣。」女子善妒,男友在街上其他女仔都可以打翻醋埕,更何況是「邊睇邊做」?「有些女仔甚至會喊住做!因為覺得對方不專心,被 AV女吸引了。」這也很正常吧,二人盤腸大戰,若男人叫錯前女友的名字,是可忍孰不可忍!「不過看 AV只是男人的情意結,覺得更有氣氛罷了。」

唔肯買 M巾 覺得揀錯人 放大圖片
■ Vienna話鹹濕是男人天性,一齊睇 AV無所謂, 3P就 No啦!

■ Vienna話鹹濕是男人天性,一齊睇 AV無所謂, 3P就 No啦!

家嫂順得人,但萬一男友得寸進尺真係要玩 3P,點算?「梗係唔得!愛情是兩個人的事,一有第三者就玩完。」她就曾經因為發現前男友一腳踏兩船,自己由正印淪為 SP( Sex Partner)而傷心了一星期之久。另一方面,好多女仔都不能接受 3P,偏偏不介意做第三者,相當矛盾。娛樂版上的有錢人可以有二三四奶,現實中無錢的亦可以享齊人之福。「我聽過有些上了年紀的女人多年來共事一夫,因為不想轉變,惟有認命。」也有乳臭未乾的妹妹仔,視「做第三者」為人生經驗!「她們甚至會因為對方有老婆而覺得好興奮,覺得是一種經歷。完全沒想過會受傷。」 Vienna慨嘆「女人好騙」:「其實我都好易呃,但三人行真係接受唔到。」Vienna曾經在電視節目中發表過「床技了得,男友實走唔甩。」之類的金句,但除了「技術性擊倒」,其實溫柔體貼之餘最基本的是「唔好太煩」:「最忌每小時打電話去,要他報告行蹤。」她甚至不介意幫男友買鹹書:「只是有點尷尬,又不是做不到。正如如果他不肯幫我買 M巾,我會覺得自己揀錯人。」

放大圖片

 

放大圖片

 

放大圖片

 

放大圖片

 

 

熱賣鹹書

Y世代喝日本 AV的奶水長大,上網下載要幾鹹有幾鹹。土炮鹹書還是留給叔父輩好了。但觀乎報攤的鹹書長賣長有,市場似乎不曾消失!若男友真的要睇鹹書, Vienna就話寧願他看日本三級漫畫。「至少公仔畫得靚啲,不會有理無理都做展覽器官,上 Bio堂咩?」以下就是市場上最熱賣的五大鹹書:

《壹夜情》/《 AV女優情報》

與旅遊指南無異,有相睇有介紹有地址有冧巴!《 AV女優情報》的封面似唔似蔡少芬和諸葛梓岐的混合體?

放大圖片

 

放大圖片

 

 

《火麒麟》/《香港 97》

閱讀經驗豐富的資深編輯說這兩本是「飛機書」,幾乎每一頁都是器官展覽,囡囡們邪氣十足!

放大圖片

 

放大圖片

 

 

《 Akasi》 放大圖片

 

市場評價此書是較為中產的選擇。部份內容聲稱由日本版繙譯,排版和女角的質素較高。

道具及服裝: LoveShop地址:尖沙嘴廣東道 80號 gi+商場 140-147號舖網址:http://www.loveshop.hk

查詢: 3583 2029

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()