兩代開心少女鬥 Cute陳加玲、羅明珠變咗模

當年羅美薇、袁潔瑩、陳加玲和羅明珠先後組成的開心少女組,主演過多套《開心鬼》系列電影成名,一度成為少男的夢中情人。相隔廿多年,陳加玲和羅明珠前晚現身力撐恩師黃百鳴,兩人出盡力打扮力撼青春無敵的吳千語。


其他娛樂名人影片

黃百鳴當年一手撮合羅美薇、袁潔瑩、陳加玲和羅明珠組成開心少女組,分別在 84和 85年主演電影《開心鬼》及《開心鬼放暑假》造就開心少女組走紅,成為當年不少少男的夢中情人。前晚黃百鳴的新戲《開心魔法》在圓方舉行宣傳活動,羅明珠及陳加玲現身力撐黃百鳴,此外曾客串過開心鬼系列的傅明憲亦有現身,同場還有現年 18歲《開心魔法》女主角吳千語。現年 44歲的陳加玲和 43歲的羅明珠悉心打扮現身,前者以黑白造型示人,更穿上少女愛穿的貼身 leggings,至於羅明珠則一身鮮紅少女造型出現,加上留蔭髮型,驟眼看還以為是時下模,兩人出盡力打扮,力撼吳千語及現場一眾少女演員。黃百鳴表示當晚是給兩代的開心少女見面聚會,他說:「以前袁潔瑩同陳加玲第一部戲都係拍《開心鬼》,家吳千語又係第一部戲拍我。」

放大圖片
開心少女組當年演出開心鬼系列電影。

開心少女組當年演出開心鬼系列電影。

放大圖片
當年的開心少女組齊撐恩師黃百鳴場。

當年的開心少女組齊撐恩師黃百鳴場。

嚴管少女演員 放大圖片

 

對於陳嘉桓被陳浩民及馬德鐘強吻,又攬又錫,黃百鳴表示不認識陳嘉桓,不過他坦言昔日教導一班開心少女成員十分嚴格:「我咪成個老師咁, check吓佢哋有冇食煙,又試過捉袁潔瑩返屋企,好似袁潔瑩 21歲生日跟我同張曼玉食飯,張曼玉玩佢話 21歲可以食煙,但係佢都唔敢拎。」至於吳千語就表示不會被陳嘉桓涉被非禮的事件嚇怕:「自己會避免呢啲事發生,成日做嘢好多工作人員陪,老闆亦會同我媽咪傾偈,若遇到呢啲事一定會走囉!」採訪:文國駿攝影:林德雄


年僅 18歲的吳千語接棒做開心少女。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()