講剃鬚,剃刀、電鬚刨各有捧場客,剃刀貼面,不過易刺激敏感及暗瘡型皮膚;相對電鬚刨溫柔得多,拎起就用得較方便。不過無論用乜都好,上海老師傅教落,男人平日剃鬚唔使太過乾淨,剃得太短容易引致鬍鬚倒生,到時紅腫起粒粒就手尾長。記者:朱崇德攝影:伍慶泉Model: Rika、 Dominic@GME


其他副刊影片 尖削輪廓揀旋轉式刀頭 放大圖片
■適合人物代表: MC JIN

■適合人物代表: MC JIN

電鬚刨款式多多,點揀應視乎面形及個人習慣。一般三環設計接觸面夠大,剃鬚慳時間啱晒心急人。三把獨立剃刀為浮動設計,能緊貼面部曲線走,刁鑽位亦無走雞,特別適合面形輪廓較尖削複雜人士。個人就歡喜佢好似下下大大力向下壓,剃得深又乾淨。

PHILIPS PowerTouch Pro PT920CC$1,698/a 放大圖片

 

飛利浦新出 PowerTouch速.感 Pro強玩三刀頭 Smart Pivot智巧三重浮動系統, Dual Precision圓孔及狹縫雙刀網刀頭兩者夾擊,可剃除不規則方向和長短不一鬍鬚;內置環保長效鋰電池,叉電與用電時間一比一,叉一小時就可無線使用六十分鐘,仲有三分鐘快叉,夠剃一次鬚。可水洗。

放大圖片
■機身附髮尾剪可修滴水。

■機身附髮尾剪可修滴水。

放大圖片
■叉電座又係清潔座,叉電、清洗一次過。

■叉電座又係清潔座,叉電、清洗一次過。

 

PHILIPS SensoTouch 3D RQ1290CC$3,888/a 放大圖片

 

PHILIPS最頂級之作,一般浮動刀頭只可呈品字形向內凹入,佢就多咗個向外翻開功能,令貼面程度大大提升!

面形飽滿啱復式刀頭 放大圖片
■適合人物代表: BOB

■適合人物代表: BOB

往復式刀頭保護膜較薄,面有肉地剃起嚟會感覺貼面啲好 Feel啲。以往為人詬病係要用塊面遷就刀頭嚟剃,不過高檔機好多已加入浮動刀頭,可解決此問題。不過,仍舊唔適合大力按壓,否則易令刀身及薄膜磨損。

PANASONIC ES-GA20$998/b

三刀兼日本製造!摩打去到每分鐘振動 13,000次,亦非一般旋轉式刀頭做到,可水洗,仲有音波震動清洗功能,極乾淨。

放大圖片

 

放大圖片
■刀身保護膜做得好薄!

■刀身保護膜做得好薄!

 

PANASONIC ES-RC20$398/b 放大圖片

 

呢部係好多西裝友見客利器!薄到只有 12mm,袋喺身只係等於多咗個卡片盒,玩浮動單刀頭配兩粒 2A電,一切以方便為原則。

清洗小秘技 放大圖片

 

須知鬚刨內有鬚根、死皮及油脂等,好易有細菌,用後宜立即清洗。如果部機係水洗設計,可用少少消毒梘液滴於刀身之上,然後閂蓋、開着佢,最後過清水就可洗得徹底。

家用刨點揀Fusion Power闊位乾淨利落

新款剃刀多採用多重刀鋒設計,好處是大面積位置剃得份外乾淨;不過相對一些複雜部位,落刀時會有種頂住頂住感覺。 Gillette Fusion Power就特別在刀片背加多一塊刮刀,方便一些難入位。$65/c

放大圖片

 

放大圖片

 

 

Sensor「傳說」平刀

Gillette「傳說中」的 Sensor是早期的產物!「傳說」何解?有人用了超過十年仍然用緊,超好用襟用,可惜手柄長期缺貨!但超市仍可買到刀片,好處係刀片薄易剃刁鑽位,價錢平,唔使動輒近百元買三五塊刀片,無咁揦脷囉。 10片裝刀片$50/c

放大圖片

 

放大圖片

 

 

替代品!舒適旅行刀 放大圖片

 

更平方案係即棄刀片,舒適呢隻係當中較鋒利一款,用起嚟有啲技術含量。幾蚊支,一般藥房搵到。

刀片要有防護罩 放大圖片

 

一眾女士留意,呢段說話係對你哋講嘅!刀片掉落洗臉盆,切勿順手放返入鏡櫃,因為刀位一個小崩口,下次你男人再用時就會馬上毀容或割傷!個人小習慣係會每次用後洗乾淨,放回刀片架入面,呢個係「歷史教訓」!

 

上海師傅教濕剃 放大圖片
■高登忠師傅入行四十三年,手藝一等一。

■高登忠師傅入行四十三年,手藝一等一。

講到「濕剃」中嘅專家,一定係傳統上海理髮店,走訪五十三年歷史、荃灣最老資歷「上海國際理髮男女髮型」,老師傅話:「入行時,三年學做小師傅,再三年升大師傅,咁樣已經係師傅睇得你起!剃鬚係上海理髮中最難一項,因為要令人享受整個過程,剃完一手摸上臉,完全無一條鬚根咔手先叫正統!」咁高超嘅技術,絕對值得大家借鏡!

1.番梘+熱毛巾 反覆互煎

一般人濕剃,搽上剃鬚膏就落刀:「我哋會先薄搽一層番梘,再敷熱毛巾,可有助放鬆毛孔,軟化鬍鬚,之後再厚搽番梘先落刀。」

放大圖片
■搽番梘

■搽番梘

放大圖片
■敷熱毛巾

■敷熱毛巾

 

2.落刀靠指力 放大圖片
■用指力非臂力

■用指力非臂力

一般人用剃刀或鬚刨都會用力壓在臉上,然後用前臂力用力拉下,感覺剃得乾淨啲,上海師傅用刀秘訣在於只用指力,而且是幾厘米幾厘米逐小剃,令刀鋒貼合面形,亦唔怕太着力而拉傷毛囊。

3.順剃唔傷毛囊

鬍鬚同頭髮一樣向下生,上而下落刀是順刀,下而上是逆刀。剃鬚要順刀,逆刀剃得乾淨卻傷毛囊:「平時剃鬚唔使刮得太乾淨,否則會越剃越粗,有重要日子須特別整理儀容,逆刀亦可偶一為之。」鬍鬚剃得過短更易倒生令皮膚紅腫不適!

放大圖片
■順刀

■順刀

放大圖片
■逆刀

■逆刀

 

4.薄荷膏消毒護膚 放大圖片

 

傳統上理髮店剃鬚後,會用薄荷膏做消毒護膚,用手擦㷫、凉凉辣辣的感覺,令人精神為之一振!同平常剃鬚後落鬚後水,兩者目的完全一致。

放大圖片

 

放大圖片

 

 

a.飛利浦( 2619 9663)b.中原( 2699 7299)c.百佳( 2698 7321)

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()